hij is playboy togquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
Lees ff stukje terug maar damn bt kan niet tegen kritiekvan die sneren als iemand weer iets zegt over zijn idiote broekspijpen.
Zou schijt hebben. En mijn broek never zo dragen
Hahahahaquote:
Nu al?quote:
Klootzak.quote:
Het woord 'schaft'quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:52 schreef Salatrel het volgende:
zo kon ik op een dienst van 6 uur een half uur eerder pleite en doordat een andere klus was vervallen had ik ook nog eens een schaft van 1:50![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
Zou schijt hebben. En mijn broek vandaag weer zo dragen![]()
Ja man.quote:
wat is mis mee?quote:
ohhh ik zie het al.... werkluiquote:Schaft kan verwijzen naar:
Schaft (pauze), etenspauze van werklui.
Ja dunnoquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat is mis mee?
[..]
ohhh ik zie het al.... werklui
quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
Sinds ik niet meer bij het station werk mis ik de kaas/bacon broodjes van die broodjeszaak
Past prima bij 2NutZ. Zie hem echt als zo'n debiteuren crediteuren figuur. Met 4ebe als juffrouw Janniequote:Op vrijdag 5 september 2014 09:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat is mis mee?
[..]
ohhh ik zie het al.... werklui
Huh? je hebt wel aparte conclusies somsquote:
Je zit er idd niet ver naastquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Past prima bij 2NutZ. Zie hem echt als zo'n debiteuren crediteuren figuur. Met 4ebe als juffrouw Jannie
Nee hoor, je zegt 'sinds ik niet meer bij het station werk' en daar is vaak een Hema dus dacht misschien verkoop je hotdogs.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
Huh? je hebt wel aparte conclusies soms
hahahahaha ;pquote:
Achter het station werken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dunnogewoon stom woord... doet me denken aan schacht. Ofzo.
Sinds ik niet meer bij het station werk mis ik de kaas/bacon broodjes van die broodjeszaak
Ik moest er van lachen, echt.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee hoor, je zegt 'sinds ik niet meer bij het station werk' en daar is vaak een Hema dus dacht misschien verkoop je hotdogs.
Juistquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar bij het station is dus in de buurt van het station?
Naast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Leer lezen, borstkastlikker.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naast.haha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
DMquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey kippenkut, hoe was je date?
borstkastquote:
Aldus de faggot die gefrustreerd op alles kankert en met alles mee waait zodat zijn onzekere ik niet raakbaar is maar zelf zo onzeker lijkt als de pest.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
Lees ff stukje terug maar damn bt kan niet tegen kritiekvan die sneren als iemand weer iets zegt over zijn idiote broekspijpen.
Zou schijt hebben. En mijn broek never zo dragen
stats nuquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee hij weet dat ik een kast ben, geeft niet
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus de faggot die gefrustreerd op alles kankert en met alles mee waait zodat zijn onzekere ik niet raakbaar is maar zelf zo onzeker lijkt als de pest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |