quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:03 schreef Robophatt het volgende:
Goede daad verricht bij de Appie
Mega dik meisje met een ongelukkige blik in haar ogen vroeg of er nog donuts waren. Ik zei van niet, maar had er nog gewoon in de diepvries liggen. Moest haar tegen haarzelf beschermen.
 !
! . Still not sure if right or wrong
. Still not sure if right or wrong  .
.

Ms is ze nu wel voor de trein gesprongen omdat ze haar megadonuthonger niet bevredigd kreeg.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:03 schreef Robophatt het volgende:
Mega dik meisje met een ongelukkige blik in haar ogen vroeg of er nog donuts waren. Ik zei van niet, maar had er nog gewoon in de diepvries liggen. Moest haar tegen haarzelf beschermen.

Hahaha zullen z'n docenten blij mee zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]!
Toen een gozertje van 8 een keer vroeg waar de energy drink stond en ik het aanwees pakte hij de light-versie, toen ik zei dat deze suikervrij was pakte hij de normale en bedankte me. Still not sure if right or wrong
.
 kutkinderen
 kutkinderen

Hulpdiensten die opruimen be like 'spektakel'.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms is ze nu wel voor de trein gesprongen omdat ze haar megadonuthonger niet bevredigd kreeg.

Kkquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hulpdiensten die opruimen be like 'spektakel'.

quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. net zoals jij en wickedmen mij constant ownen.

BT pls, je wordt al constant gepest en belachelijk gemaakt hier door een zeker cluppie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Huh? Mij in 1 zin met wickedmen?

Neger alsjeblieft. Al pest het hele forum me. Sowieso 'pesten'...quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:25 schreef wickedmen het volgende:
BT pls, je wordt al constant gepest en belachelijk gemaakt hier door een zeker cluppie.

Waarom dan telkens quasi oh ik vind het niet erg en laat ik onbewust meer uitdagen doen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft. Al pest het hele forum me. Sowieso 'pesten'...

Meer uitdagen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom dan telkens quasi oh ik vind het niet erg en laat ik onbewust meer uitdagen doen?
 Je hebt toch wel door dat wat ik ook zeg het toch altijd fout is?
 Je hebt toch wel door dat wat ik ook zeg het toch altijd fout is?  

quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Meer uitdagen?Je hebt toch wel door dat wat ik ook zeg het toch altijd fout is?

Ik geef geen neuk vriendquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En dan serieus een neuk geven. Ik vind deze forum leuk!
 Geen zorgen. Heb trouwens cuffed jeans aan vandaag die keurig hangen boven mijn Asics
 Geen zorgen. Heb trouwens cuffed jeans aan vandaag die keurig hangen boven mijn Asics   

Neger wat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk vriendGeen zorgen. Heb trouwens cuffed jeans aan vandaag die keurig hangen boven mijn Asics

Baas BTquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft. Al pest het hele forum me. Sowieso 'pesten'...
 .
.

R&P / Hoe afkomen van hardnekkige verliefdheid?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Eey Dima hoe gaat het met de chicks?

quote:
Die TTquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
R&P / Hoe afkomen van hardnekkige verliefdheid?
 Alsof het schimmel is.
  Alsof het schimmel is.

quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
R&P / Hoe afkomen van hardnekkige verliefdheid?

Zo ken ik je weer het liefst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh de OP en het hele topic is eigenlijk ook vrij triest.

Neger wat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nieuwe G-Unit EP en een Hot 97 freestyle. Mi gado mi conjo, The Unit is back
.

I suggest youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

kapitein buitenbeen ben je ook altijd he. Kut alto, met je schijt aan conformisme.quote:

Is dit het begin van een fittie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kapitein buitenbeen ben je ook altijd he. Kut alto, met je schijt aan conformisme.

3 Momenten gelachen in deze postquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kapitein buitenbeen ben je ook altijd he. Kut alto, met je schijt aan conformisme.

quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:48 schreef Chocolatebear het volgende:
kapitein buitenbeen ben je ook altijd he.
 Gaat het? Of zit er nu iemand niet in je pestgroepje ofzo? Hoe werkt dat?
 Gaat het? Of zit er nu iemand niet in je pestgroepje ofzo? Hoe werkt dat?

gast je weet niks van de liefde tussen dwc en yours truly, dus stilte aub.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Gaat het? Of zit er nu iemand niet in je pestgroepje ofzo? Hoe werkt dat?

Sorry. Hier heb je tieten:quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gast je weet niks van de liefde tussen dwc en yours truly, dus stilte aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.

Tering altijd als jij hier bent verandert het weer in een grote kankerbende. Kap daar nou eens mee man, heeft toch helemaal geen zin. Kom hier voor m'n rust, niet om kleuterjuf te spelen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dit het begin van een fittie.
We zullen het weten over een half uur.

quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tering altijd als jij hier bent verandert het weer in een grote kankerbende. Kap daar nou eens mee man, heeft toch helemaal geen zin. Kom hier voor m'n rust, niet om kleuterjuf te spelen.

Echt he.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tering altijd als jij hier bent verandert het weer in een grote kankerbende. Kap daar nou eens mee man, heeft toch helemaal geen zin. Kom hier voor m'n rust, niet om kleuterjuf te spelen.

quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
Serieus fucking puberale kutbende hier doe eens godverdomme normaal of ik flikker jullie er allemaal af.
Ik houd van je. (srs)quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:03 schreef Robophatt het volgende:

Mensen die op FOK! komen om te socializen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
 _____!!!
_____!!!

quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]

Luister ik heb het niet nodig om mensen online af te zeiken om me lekker te voelen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mensen die op FOK! komen om te socializen._____!!!
quote:

Overdrijven is ook een kunst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:23 schreef Robophatt het volgende:

En ik ben nog wel zo'n liefdevolle user persoon

Wil je hiermee zeggen dat ik dat doe?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:23 schreef Robophatt het volgende:
Luister ik heb het niet nodig om mensen online af te zeiken om me lekker te voelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |