ga jezelf wegen kutquote:
Ah de palestijn met de jodenneus is er weerquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus de faggot die gefrustreerd op alles kankert en met alles mee waait zodat zijn onzekere ik niet raakbaar is maar zelf zo onzeker lijkt als de pest.
Jij bent ook geen domoorquote:
Hahahaha ja ;D lolquote:
No.quote:
2NutZ. Toen hij optrad bij het Groninger cabaretfestival lachte er helemaal niemand. Zelfs zijn zus achter de piano niet, maar zij kende alle grappen al. Vandaarquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
2NutZ. Toen hij optrad bij het Groninger cabaretfestival lachte er helemaal niemand. Zelfs zijn zus achter de piano niet, maar zij kende alle grappen al. Vandaar
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
2NutZ. Toen hij optrad bij het Groninger cabaretfestival lachte er helemaal niemand. Zelfs zijn zus achter de piano niet, maar zij kende alle grappen al. Vandaar
*Zusje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigenlijk had je nu een anekdote over zijn zus moeten vertellen
Maar die oude 2NutZ zei: "als jij ooit één klauw naar mijn dochter uitsteekt, schiet ik je hartstikke dood." Nou, daar was hij dan mooi twee weken te laat meequote:Op vrijdag 5 september 2014 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigenlijk had je nu een anekdote over zijn zus moeten vertellen
Gelukkig leest ze niet mee. Ze Is carnaval vierenquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar die oude 2NutZ zei: "als jij ooit één klauw naar mijn dochter uitsteekt, schiet ik je hartstikke dood." Nou, daar was hij dan mooi twee weken te laat mee
Net als die oude 2NutZ.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig leest ze niet mee. Ze Is carnaval vieren
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:03 schreef fyah het volgende:
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
om de zoveel tijd deze weer ff lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |