Nou nou, ben altijd heel aardig. En als ik dat niet ben is het met een goede reden.quote:
Heb een docentengraad hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn fantasie sloeg wel een beetje op hol door Robo en juf.
Weet ik toch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef Robophatt het volgende:
Nou nou, ben altijd heel aardig. En als ik dat niet ben is het met een goede reden.
Ga mij niet vertellen hoe ik moet lezen. Zie toch dat er elke keer weer in de stront geroerd wordt als jij er bent. Dat was een tijdje terug met een stel andere users en nu is het met jou. Zo raak je dus de chille users hier kwijt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat ik dat doe?
Naast 2NutZ zeik ik wie verder af?
Beetje beter lezen he.
* Die smiley met dat zweepjequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb een docentengraad hoor(echt)
Deze bedoel je?quote:
Ahhhhh mevrouw ongesteld is bang dat haar online vrienden minder meer gaan zeggen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen hoe ik moet lezen. Zie toch dat er elke keer weer in de stront geroerd wordt als jij er bent. Dat was een tijdje terug met een stel andere users en nu is het met jou. Zo raak je dus de chille users hier kwijt.
Zit mobiel, maar die inderdaad. Altijd een helpende hand.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Deze bedoel je?![]()
Dacht help je even
Hier begin je toch godverdomme weer? En dan zeggen dat je niemand af loopt te zeiken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh mevrouw ongesteld is bang dat haar vrienden minder meer gaan zeggen.![]()
Het boeit mij geen fuck wat jij denkt of wat jij vindt dus doe mij een lol, pijp de eerste beste kerel die je tegenkomt, denk aan wat ik gezegd heb en deepthroat zijn lul diep.
Denk dat hij voor m'n huis staat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
Wat beleef je er voor lol aan als Robo de eerste de beste man pijpt die ze tegenkomt?
Zal ik je een tissue brengen dan maar?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hier begin je toch godverdomme weer? En dan zeggen dat je niemand af loopt te zeiken.
Gelukkig ben je zelf de meest relevante kerel op het internet. Als je zelf maar gelooft dat ik er vreselijk mee zit, dan is er tenminste nog iemand die plezier uit je posts haalt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zal ik je een tissue brengen dan maar?
Ik zeik irrelevante users zoals jou graag af. Zeker als ze zo'n grote mond aanslaan en met hun posts denken popie jopie te zijn maar geen zorgen ik vind je ergens wel stoer hoor.
Ahhhhh kijk nou, het stereotype arrogante aandachtshoer met de gebruikelijke kijk-mij-nou en elke-man-wilt mij zeker neuken posts.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat hij voor m'n huis staat.
Niks. Is toch niet nodig?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
Wat beleef je er voor lol aan als Robo de eerste de beste man pijpt die ze tegenkomt?
Thnx.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
Gelukkig ben je zelf de meest relevante kerel op het internet.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
Als je zelf maar gelooft dat ik er vreselijk mee zit
Wie?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
dan is er tenminste nog iemand die plezier uit je posts haalt.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh kijk nou, het stereotype arrogante aandachtshoer met de gebruikelijke kijk-mij-nou en elke-man-wilt mij zeker neuken posts.
Ik snap dat je op een forum als FOK! veel wanhopige mannen achter je aan zal hebben als eventuele gemiddelde vrouw of dronken in een club maar geloof mij je kan niet elke man krijgen en zeker niet met zo'n kut karakter
Jij ook fijne avond verder.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:40 schreef Robophatt het volgende:
ben nu natuurlijk ontzettend uitgeluld.
quote:
ben jij een vrouw?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kind serieus als je denkt dat je me met dit soort bullshit hebt dan ga vooral door maar je loopt jezelf nu dus echt belachelijk te maken.
Dit is overigens de laatste post die ik aan je vuilmaak, want ik ben een vrouw en ben nu natuurlijk ontzettend uitgeluld.
Haha nee, maar laat de wereld graag denken dat dat zo is.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis die bos krullen hequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Haha nee, maar laat de wereld graag denken dat dat zo is.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef Modus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow zag die laatste echt niet aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, vrij waarschijnlijkquote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
them curlsquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow zag die laatste echt niet aankomen
[..]
Ja, vrij waarschijnlijk
Op zich kan je wel voor vrouw doorgaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow zag die laatste echt niet aankomen
[..]
Ja, vrij waarschijnlijk
Wow, even nog doorgaan danquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Shitstorm in KLBSC sjongejongejonge. Tis vrijdagavond jongens, doe iets nuttigs ipv roff toen tegen elkaar. Jullie moeten begrijpen dat als dit zo door gaat ik jullie allemaal KANKERHARD op jullie bakkes moet slaan.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Shitstorm in KLBSC sjongejongejonge. Tis vrijdagavond jongens, doe iets nuttigs ipv roff toen tegen elkaar. Jullie moeten begrijpen dat als dit zo door gaat ik jullie allemaal KANKERHARD op jullie bakkes moet slaan.
okequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
masochistquote:
jij bent neat jij mooie aokiquote:
even ze op hun plaats wijzenquote:
HaDOUkenquote:
Deel je ervaringquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:04 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Heb net zeker 3u met een dakloze staan praten.
35 jaar gewerkt ( 3ploegen systeem), ongeluk gehad (omvergereden terwijl hij aan het fietsen was) 3 weken in coma, nu op ziekte-uitkering, ondertussen gescheiden geraakt. Kinderen moeten niet meer van hem weten terwijl hij nog een bijbaan deed om hun studies en kot te kunnen betalen, huis kwijt, geld kwijt, enkel zijn auto had hij nog. Sliep al 3 weken onder een brug in zijn auto.quote:
Wow.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:14 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
35 jaar gewerkt ( 3ploegen systeem), ongeluk gehad (omvergereden terwijl hij aan het fietsen was) 3 weken in coma, nu op ziekte-uitkering, ondertussen gescheiden geraakt. Kinderen moeten niet meer van hem weten terwijl hij nog een bijbaan deed om hun studies en kot te kunnen betalen, huis kwijt, geld kwijt, enkel zijn auto had hij nog. Sliep al 3 weken onder een brug in zijn auto.
Hij stak de schuld van zijn scheiden op de technologie. Zijn vrouw liet haar gsm geen seconde alleen ( gsm lag zelfs onder haar hoofdkussen terwijl ze sliep). Dankzij technologie wordt vreemdgaan stukken makkelijker, zei hij.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow.![]()
Leven kan keihard zijn. Kk idioten.
Nou heb je je spijkerbroekje niet voor niks opgerold knul. Boks!quote:
Hebbie hem door!quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nou heb je je spijkerbroekje niet voor niks opgerold knul. Boks!
Voor mij ben je een Geiletijger!quote:
Laat ZarB het niet lezenquote:Op zaterdag 6 september 2014 02:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Voor mij ben je een Geiletijger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |