quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
Serieus fucking puberale kutbende hier doe eens godverdomme normaal of ik flikker jullie er allemaal af.
Kom vechten ik nak je.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
Serieus fucking puberale kutbende hier doe eens godverdomme normaal of ik flikker jullie er allemaal af.
Hahaha echt hequote:Op vrijdag 5 september 2014 11:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, dan post je toch lekker niet meid.
Hey schatje, nog squatten vandaag?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
Jou niet Mortiequote:
doe normaal reservebelgquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb haar natuurlijk al gedm'd om te zeggen dat ze hem eerst naar mij mag sturen maar ik heb nog niksquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
Hahaha echt he
"pls haal mij over om te posten pls"
Nee gewoon normaal doen. Serieus elke keer als ik hier kijk zit iedereen op elkaar te kankeren. Hoef hier niet zo nodig te posten amar ben sentimentele bitch dus klaag er maar gewoon over in de hoop dat het ophoudt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom vechten ik nak je.
Wat vind je hier van btw? op die opmerking die veer quote?
[..]
Hahaha echt he![]()
"pls haal mij over om te posten pls"
Nee had gisteren legday jwz niks lopen vandaag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey schatje, nog squatten vandaag?
Wel voorzichtig graag, net mijn broekspijpen opgerold en zitten eindelijk in model.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 5 september 2014 11:27 schreef Robophatt het volgende:
Nee had gisteren legday jwz niks lopen vandaag.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel voorzichtig graag, net mijn broekspijpen opgerold en zitten eindelijk in model.
Vind je dat chill om armen los te trainen ja?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nice![]()
Armen en buik vandaag.Rest al gedaan dus dan moet je.
Steken, ik ben toch zeker geen Marokkaan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je er geen veiligheidsspelden in gedaan om ze vast te zetten? Of gewoon met een klein steekje, net zo makkelijk toch
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind je dat chill om armen los te trainen ja?
Je maakt je uit de voeten?quote:
Ja dat laatste is inderdaad wel relaxt, doe ik vaker op cardiodagen om daar nog iets boeiends van te maken zeg maarquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JaGewoon je guns oppompen tot je niet eens meer je water kan drinken. Dan 2 parcourtjes buik van 5 setjes om je core te slopen.
Lekkah.
Sowieso wel een goeie tip misschien als je VOORDAT je begint met buik je al 20-30 minuutjes cardio gedaan hebt zodat je in de verbrandingsfase zitquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat laatste is inderdaad wel relaxt, doe ik vaker op cardiodagen om daar nog iets boeiends van te maken zeg maar
Awwwwwquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee gewoon normaal doen. Serieus elke keer als ik hier kijk zit iedereen op elkaar te kankeren. Hoef hier niet zo nodig te posten amar ben sentimentele bitch dus klaag er maar gewoon over in de hoop dat het ophoudt.
[..]
Nee had gisteren legday jwz niks lopen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |