Mooie meisjes met mooie kledij in de dancing.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uitgaan is niet meer wat het was, meestal een ruimte vol mensen die daar ook niet willen zijn.
Mensen die er alleen maar staan omdat mensen het op een of andere manier van hun verwachten,
en dan nog niet te spreken over hoe duur het relatief is tegenwoordig.
Huisfissa's zijn het beste, fuck uitgaan.
ONZ / [DE GYM #509] Raymond and Sander sitting in a treequote:
gaat ie zo reageren. Zal je nog een keer adviserenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Strong broscience up in this bitch
[..]
Was gewoon positief bedoeld hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gaat ie zo reageren. Zal je nog een keer adviseren
je weet dat de term broscience niet positief is he?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was gewoon positief bedoeld hoorNet zoals jij bij mij deed.
Neequote:Op vrijdag 5 september 2014 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je weet dat de term broscience niet positief is he?
Wat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah de palestijn met de jodenneus is er weer
bij deze dan he.quote:
'Melding' ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #509] Raymond and Sander sitting in a tree
Ik heb er melding van gemaakt.
Hahahaha.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was gewoon positief bedoeld hoorNet zoals jij bij mij deed.
niet zo broeia doen pikketrekker, ik sloop jequote:
Van iemand die altijd maar loopt te kutte hoef ik geen knowledge hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha damn, hij zal nog 's knowledge kicken.
ahaahahahahah ;pquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
niet zo broeia doen pikketrekker, ik sloop je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |