SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
GTA 5quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
Ik heb zin om weer eens uren in een game te steken, maar geen idee welke game.
Kutleven.
Ik moet nog steeda Assains creed 3 uitspelen misschien typ ik het we verkeerd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
Kutleven.
Nieuwe trend.. juistquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben in de overtuiging dat GGMM zijn zweetbandjes beeldig draagt. Het zou mij niet verbazen als hij het begin van een nieuwe trend is.
Mario Kart 8quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
Kutleven.
Ja dat doe je.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet nog steeda Assains creed 3 uitspelen misschien typ ik het we verkeerd.
Plus het doet wonders voor m'n streetcredits.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben in de overtuiging dat GGMM zijn zweetbandjes beeldig draagt. Het zou mij niet verbazen als hij het begin van een nieuwe trend is.
Heb geen Wii U. Eer gister weer eens op de Wii gespeeld bij een maatje, uiteraard na elke campagne eerste.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mario Kart 8
Speel ik sinds kort weer, echt wel een leuke game.
En er komt binnekort downloadable conent
Truequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb geen Wii U. Eer gister weer eens op de Wii gespeeld bij een maatje, uiteraard na elke campagne eerste.Werkt echt nog precies het zelfde als op de N64.
Die heb ik op Steam ja, beide delen. Weet niet, heb nog zoveel games die ik kan spelen maar geen één houdt mijn aandacht lang genoeg.quote:
Dan heb je dus geen zin om uren in een game te stekenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb ik op Steam ja, beide delen. Weet niet, heb nog zoveel games die ik kan spelen maar geen één houdt mijn aandacht lang genoeg.
Jawel. Maar heb maanden niet gegamed (op enkele potjes FIFA na), dus moet weer even in de juiste mindset komen. Ofzo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen zin om uren in een game te steken
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mensen noemen mij Ro op het werk omdat ze Roald moeilijk kunnen uitspreken
moet kunnenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn leidinggevende tegen mij wanneer er 4 dames langslopen:''Welke zou jij doen?''
Ik:Ja die linksvoor
pics van 4 damesquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn leidinggevende tegen mij wanneer er 4 dames langslopen:''Welke zou jij doen?''
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Ro-ald het volgende:
Dit was je kans, je had moeten zeggen dat je haar wil doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende is een dame van 25 en zij is best knap
Je had moeten zeggen " Die ene die in het midden loopt ". Wat had je dan kunnen lachen samen met je baasquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Ro-ald het volgende:
o dat wist ik dan weer niet. Had dan heel smooth gezegd: "Ik zou jou doen"quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
had dan gezegd jou ipv linksvoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik maak genoeg grappen waar zij om moet lachen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit was je kans, je had moeten zeggen dat je haar wil doen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
o dat wist ik dan weer niet. Had dan heel smooth gezegd: "Ik zou jou doen"![]()
![]()
You dogggg, vertel maar hoe het ging als je gaat datenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik maak genoeg grappen waar zij om moet lachen.
Ik ga der denk ik uitnodigen voor een drankje.
Lekker op een ziekenhuisbedquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In een ziekenhuis hier in de stad. Kwartiertje op de fiets.
SHE WANTS THE D BROquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In de pauzes ook steeds roken met haar.
''Roald kom je mee roken?''
Zeggen dat je haar zuig skills kan waarderen, goede techniek die lippen strak erom heen alles.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In de pauzes ook steeds roken met haar.
''Roald kom je mee roken?''
Was maar een grapje. Maar ik heb wel echt veel lol met haar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:22 schreef Flippiee het volgende:
Als roken al een teken is, dan beleven jullie wel echt heel weinig
Leuk toch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Maar ik heb wel echt veel lol met haar.
Ik zou mij anders ook wel gevlijd voelen als jij mij zou uitnodigen om te komen roken. Ervan uitgaande dat ik je geen bovengemiddelde stress oplever dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:22 schreef Flippiee het volgende:
Als roken al een teken is, dan beleven jullie wel echt heel weinig
Haha, pluspunt wel, een toffe bazin hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zij neemt mij steeds in de maling & ik haar
dat is tot op heden bijna de enige reden dat ik rook. We moeten hiervoor iets beters verzinnenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou mij anders ook wel gevlijd voelen als jij mij zou uitnodigen om te komen roken. Ervan uitgaande dat ik je geen bovengemiddelde stress oplever dan.
"Tot op heden" biedt uiteraard wel mogelijkheden/openingen. Al is het verder inderdaad niet echt wenselijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha, pluspunt wel, een toffe bazin hebben
[..]
dat is tot op heden bijna de enige reden dat ik rook. We moeten hiervoor iets beters verzinnen
Deze man kan morgen vandaag zijn baan kwijtrakentwitter:harryvandesp twitterde op vrijdag 05-09-2014 om 00:04:06Ik zeg t niet snel, maar @JacquesMonasch is n landverrader. Hij brengt de veiligheid van nl in gevaar. reageer retweet
3 maanden in Zeeland met rokers gewoond, had ook vrij snel keeltyfus. Was wel over na een dag of 2, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoest mijn longen eruit als ik zou roken
Harry kwam weg met het scanderen van " HAMAS HAMAS JODEN AAN HET GAS ". Hij redt het wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
Deze man kan morgen vandaag zijn baan kwijtrakentwitter:harryvandesp twitterde op vrijdag 05-09-2014 om 00:04:06Ik zeg t niet snel, maar @JacquesMonasch is n landverrader. Hij brengt de veiligheid van nl in gevaar. reageer retweet
Dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie er ook niks in, mis de humor totaal
Met iemand van de islam toch? Of Roemer?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jeroen Pauw is in discussie met een boze man.
Iemand van de islam.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met iemand van de islam toch? Of Roemer?
Hij heeft wel een stoere naam " Okay " zou hij ook een beetje gay zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand van de islam.
Nu bemoeit ook Victor Reinier, je kent hem wel, zich er mee.
Achternaam? U. Okay uit Amersfoort.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft wel een stoere naam " Okay " zou hij ook een beetje gay zijn?
In Brabant daar is het zó gezellig, daar BBQ'en ze elke avond.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Emile Roemer is zowaar nog dikker geworden.
Hele nachten door meelballetjes eten tijdens het vissen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Brabant daar is het zó gezellig, daar BBQ'en ze elke avond.
Inderdaad, vrijdagavond is filmdate avond, dan ga je toch niet TV kijkenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hele nachten door meelballetjes eten tijdens het vissen.
Goede overgang naar Flikken Maastricht. Hier zit echt niemand op te wachten.
jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb ik het topic gekilld? Kut.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu is het handig als er even iemand mad wordt.
tot 10 tellen . niet tot 1932quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, nu ben je mad.
Maar wat doe je daar aan?
Er gebeurde zonet wat bij Pauw waarvan ik dacht: hee, zozo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ware woorden dit.
Roemer legt even uit hoe de wereld in elkaar zit
Deze musical heb ik meegezongenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er gebeurde zonet wat bij Pauw waarvan ik dacht: hee, zozo.
Ben alweer vergeten wat.
Tot zover dit verhaal.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze musical heb ik meegezongen
mrstylo en ik twijfelen aan je homosensualiteitquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze musical heb ik meegezongen
quote:
Ik ben erg makkelijk te overtuigen. En mijzelf voor lul zetten onder vrienden/vriendinnen boeit mij pijnlijk weinig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mrstylo en ik twijfelen aan je homosensualiteit
http://vocaroo.com/quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben erg makkelijk te overtuigen. En mijzelf voor lul zetten onder vrienden/vriendinnen boeit mij pijnlijk weinig.
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn stem
Ik val sowieso onder groepje vrienden, maar Johannes dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben erg makkelijk te overtuigen. En mijzelf voor lul zetten onder vrienden/vriendinnen boeit mij pijnlijk weinig.
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn stem
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb wel goede hoop dat ik daar bij hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik val sowieso onder groepje vrienden, maar Johannes dan?
Vanzelfsprekend. Jullie behoren beide tot een buitengewoon select groepje mensen die ik daadwerkelijk mag. En dat zegt helemaal niks over mij maar des te meer over jullie grootsheid en pracht.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik val sowieso onder groepje vrienden, maar Johannes dan?
Het zit wel diep he?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie bestaan bewijst het ongelijk van Netflix die mij vandaag dit toonde.
Wat leuk om te horenquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Jullie behoren beide tot een buitengewoon select groepje mensen die ik daadwerkelijk mag. En dat zegt helemaal niks over mij maar des te meer over jullie grootsheid en pracht.
Jullie bestaan bewijst het ongelijk van Netflix die mij vandaag dit toonde.
[ afbeelding ]
Is goed, ik zal het niet als schreeuw om aandacht zien dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Uh, nee. Het was gewoon de juist context hier.
Bedankt denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed, ik zal het niet als schreeuw om aandacht zien dan.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed, ik zal het niet als schreeuw om aandacht zien dan.
Wat dachten jullie van een dagje teambuilding?quote:
Noem jezelf nog even: de meest waardevolle user van FOK! en je doet een scherpe imitatie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan mensen op het internet.![]()
En nog ongeloofwaardiger; aan mij
En vervolgens flink gaan janken bij de admins als iemand iets negatiefs over me zegt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem jezelf nog even: de meest waardevolle user van FOK! en je doet een scherpe imitatie.
Nee waarom? Ik begreep alleen zijn grap nietquote:
Hij postte net ook al in een andere sc dat Netflix zei dat hij geen vrienden had.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee waarom? Ik begreep alleen zijn grap niet
Om je sig tochquote:Op vrijdag 5 september 2014 02:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee waarom? Ik begreep alleen zijn grap niet
Uh nee. Was gewoon een vieze streek van jou. Ik steun hem daaromquote:Op vrijdag 5 september 2014 02:25 schreef GGMM het volgende:
Nee, z'n sig is gewoon omdat het een meeloper is.
Was geen vieze streek, want ik dacht echt dat hij niet zou komen; maar hij heeft me al vergeven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uh nee. Was gewoon een vieze streek van jou. Ik steun hem daarom
Ik heb vandaag per post wel een mooi verrassingspakket ontvangen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uh nee. Was gewoon een vieze streek van jou. Ik steun hem daarom
Dat is wel heel liefquote:Op vrijdag 5 september 2014 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag per post wel een mooi verrassingspakket ontvangen.
[ afbeelding ]
Ik kwam er pas na de eerste zin achter dat het een vlekpen was.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel zielig voor René dat ze in Amersfoort alleen hele vlekkende pennen hebben.
Dat dacht ik al ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kwam er pas na de eerste zin achter dat het een vlekpen was.
M'n hele hand zat onder.![]()
Was wel een hele lange tijd geleden dat ik iets geschreven heb trouwens. :S
Welke smaak?quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja.
Ik heb 1 van de zakjes tijgernootjes inmiddels open gemaakt
quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kwam er pas na de eerste zin achter dat het een vlekpen was.
M'n hele hand zat onder.![]()
Was wel een hele lange tijd geleden dat ik iets geschreven heb trouwens. :S
Welke DVD zou jij graag willen hebben van hem?quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:45 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil ook zo'n pakket. Wanneer laat je me zitten GGMM?
White Chicksquote:Op vrijdag 5 september 2014 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke DVD zou jij graag willen hebben van hem?
Die zou ik alleen m'n ergste vijand cadeau doen.quote:
Hey, dat wijf is van Dexter.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden dit ook erg grappig.
Dat zag ik ook al.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zou ik alleen m'n ergste vijand cadeau doen.
Dus DM je adres maar.
[..]
Hey, dat wijf is van Dexter.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zou ik alleen m'n ergste vijand cadeau doen.
Dus DM je adres maar.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden dit ook erg grappig.
SPT / [NFL] 2014-2015 #1 the dawn of a new seasonquote:Op vrijdag 5 september 2014 02:52 schreef GGMM het volgende:
Ik verveel me.
Graag een link naar een topic, dan ga ik daarop reageren.
SPT / Vuelta a Espana 2014 #10 Madrid is nog ver.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:52 schreef GGMM het volgende:
Ik verveel me.
Denk dat je dit ook wel interessant zult vinden:quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:52 schreef GGMM het volgende:
Ik verveel me.
Bedankt, maar ik heb nu wel genoeg gereageerd. Voordat iedereen in SPT me haat ga ik maar naar bed.quote:Op vrijdag 5 september 2014 03:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat je dit ook wel interessant zult vinden:
SPT / Doping #98 Kapotte deurbellen en panic rooms
Trusten Renéquote:Op vrijdag 5 september 2014 03:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb nu wel genoeg gereageerd. Voordat iedereen in SPT me haat ga ik maar naar bed.
Welterusten.
Droom zachtquote:Op vrijdag 5 september 2014 03:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb nu wel genoeg gereageerd. Voordat iedereen in SPT me haat ga ik maar naar bed.
Welterusten.
Nicequote:Op vrijdag 5 september 2014 11:17 schreef Amarantha het volgende:
Zo relaxt, na 14:30 is de kantine dicht op school en dan kun je alle broodjes, salades enz gratis pakken. Laat ik elke Donderdag van 14:00 tot 15:00 tussenuur hebbenGratis voer elke Donderdag
Srs?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:17 schreef Amarantha het volgende:
Zo relaxt, na 14:30 is de kantine dicht op school en dan kun je alle broodjes, salades enz gratis pakken. Laat ik elke Donderdag van 14:00 tot 15:00 tussenuur hebbenGratis voer elke Donderdag
Groningenquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NiceWou dat wij dat ook hadden in Groningen.
Je kan altijd de kantine op harmonie beroven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zelf ook wel erg leukquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijg ik vast een boze studenten assistent achter me aan, dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan altijd de kantine op harmonie beroven.
Paxcon is inderdaad heel snel boos.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijg ik vast een boze studenten assistent achter me aan, dat wil ik niet.
Heb Mortaxx al naar de VBL slowchat gelokquote.quote:
Na die spleetogen plastische chirurgie van hem is dit een eitjequote:Op vrijdag 5 september 2014 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb Mortaxx al naar de VBL slowchat gelokquote.
Knut en hij gaan zo vechten.
Ben benieuwd wie er wint.
Je kent hem dan ook niet zo goed.quote:
Terwijl ik nooit iets fouts doe.quote:
Inderdaad. Ben er nog steeds goed ziek van.quote:
Welke ziekte moet ik nu aan denken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kent hem dan ook niet zo goed.
[..]
Terwijl ik nooit iets fouts doe.
[..]
Inderdaad. Ben er nog steeds goed ziek van.
Ebola.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke ziekte moet ik nu aan denken?
Ik heb net weekendquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:03 schreef supersof het volgende:
Straks hoorcollege van 13 tot 15 en dan weekend jeej
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:03 schreef supersof het volgende:
Straks hoorcollege van 13 tot 15 en dan weekend jeej
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb straks gesprek met scriptie begeleidster en dan ook weekend
Mag ik daar bij zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb straks gesprek met scriptie begeleidster en dan ook weekend
Ja dat mag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik daar bij zijn?
Even een goed woordje doen.
gvdquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:06 schreef supersof het volgende:
Net afgesproken met een vriendin en ik had muntthee maar die was echt vies2,50 verspild
Muntthee lijkt me sowieso niet lekkerquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:06 schreef supersof het volgende:
Net afgesproken met een vriendin en ik had muntthee maar die was echt vies2,50 verspild
Je opmerking heeft dus geholpen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik was vanochtend een beetje in shock, mijn vriend deed de was in de machine![]()
Komt vast omdat ik gisteren zei dat als zijn kleding op is in de kast dat hij maar vieze kleding aan moet doen
Ik heb geen zin om 3x per week te wassen voor hem
Dan maar gewoon weer naar de La Placequote:Op vrijdag 5 september 2014 12:06 schreef supersof het volgende:
Ik hoop dat dit zo blijft en dat dit geen éénmalige actie wasquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je opmerking heeft dus geholpen.
Oke. Zie je zo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat mag.
[..]
gvd
Waar was dat?
Keihard onder de duim houden die vieze mannenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je opmerking heeft dus geholpen.
Nog een paar van die opmerkingen en hij wordt een gewillige huisman.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit zo blijft en dat dit geen éénmalige actie was
Utrecht hoog cathrijne ergens cafeetje/bistro bahbahquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat mag.
[..]
gvd
Waar was dat?
echt wel lekker, met honingquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Muntthee lijkt me sowieso niet lekker
Mweh denk het nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een paar van die opmerkingen en hij wordt een gewillige huisman.
Dat is te ver weg, anders waren Etsu en ik verhaal gaan halen bij die bistro.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Utrecht hoog cathrijne ergens cafeetje/bistro bahbah
Ja idd!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keihard onder de duim houden die vieze mannen
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:08 schreef Etsu het volgende:
Weet iemand waar ik een blanco gastenboek kan kopen?
Ik ga nu naar de Bruna.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:13 schreef Amarantha het volgende:
Al gekeken bij een kantoorwinkel Etsu?
Vanaf nu hebben wij ruzie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
www.blancogastenboekshop.nl
Voor een uitvaartceremonie even langsgaan om er eentje te pikkenquote:
Ik raad je dit ten zeerste af.quote:
v&d?quote:
https://www.google.nl/map(...)189776,6.5851898,14z Als de Office center te doen is zal ik het daar proberen.. Ik wil desnoods ook wel even voor je heen bellen om te vragen of ze dat hebben?quote:
Ik heb dezequote:Op vrijdag 5 september 2014 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.paperblanks.com/nl/en/
En anders gewoon consequent zijn was niet doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit zo blijft en dat dit geen éénmalige actie was
Dan ligt het in mijn kamer te stinken, ook geen zin inquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En anders gewoon consequent zijn was niet doen
neequote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk kopje die Mortie, maar inhoudelijk haakt hij snel af.
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ligt het in mijn kamer te stinken, ook geen zin in
jouw vriend? :$quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een vriend.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar verder hou ik wel van hem hoor
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begon al een heel klein beetje te twijfelen.
kom je morgen mee bbq'en?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik zal er een slaan de volgende keer dat ik er eentje zie.
Dus ik vermijd spiegels.
ahwquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar verder hou ik wel van hem hoor
Wat heeft dat er mee te maken? Delen jullie de keuken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms, zou wel meer zijn als we een eigen huisje hebben
Ja met meerdere mensenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Delen jullie de keuken?
HAHA MOD GEWORDENquote:
Sidns 5 minuten joh.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh je bent blauw?![]()
*Late reactie wrs*
Zal ik jou eens gratis doen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
HAHA MOD GEWORDEN
HIJ DOET T GRATIS
Is goedquote:
Oh hahaquote:
Oeiquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is goedFera is er nog niet pas over een uur
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hahaTop ja. Normaal zie ik dat pas een paar dagen later
Vandaar
quote:
Ja tochquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]Grapje grapje, leuk voor je joh
Nou nouquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:39 schreef supersof het volgende:
HAHAHAHHA TOTO IS MOD????
#lifeisover
hey vaquote:
pas zn post aan toto doe het!!quote:
Ga je daar nog steeds op terug komen? Ookal heeft dit niks met mij te maken, ken je feitenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik heb last van de stank waar ik niet vanaf kom. Ondergepoepte luiers vermoed ik.
Ik las je DM Net, ik kom er later vandaag even op terugquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik heb last van de stank waar ik niet vanaf kom. Ondergepoepte luiers vermoed ik.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
toto als mod.
Ik maak ook nog een kans dan
Hoi modgodquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik las je DM Net, ik kom er later vandaag even op terug
Ik dacht dat ik dat al zou worden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij mag vice mod worden van mij
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
toto als mod.
Ik maak ook nog een kans dan
Meh, hoeft niet. Mod zijn is alleen maar gezeikquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij mag vice mod worden van mij
jij bent een te grote persoonlijkheidquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat al zou worden.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van inso verwachtte ik het, maar:
Et tu, brutus?
Sorry hoor. Zoveel schijtposten (niks mis mee) en mod worden. Tjackie tafferelen ditquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Et tu, brutus?
Doe het dan of in het Engels: And you, Brutus of in het Frans: Et tu, Brute.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Et tu, brutus?
De laatste tijd amper nog joh.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry hoor. Zoveel schijtposten (niks mis mee) en mod worden. Tjackie tafferelen dit
Oh ja, verrek. Ik wist al dat er iets niet klopte.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe het dan of in het Engels: And you, Brutus of in het Frans: Et tu, Brute.
Grgr flips de mierenneuker
"Et tu, Brute" is latijn hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe het dan of in het Engels: And you, Brutus of in het Frans: Et tu, Brute.
Grgr flips de mierenneuker
We missen je dan ook niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo veel post ik in GRTD niet meer.
Meestal als ik posts van jouw lees is het schijt. Hetzelfde niveau als waarmee ik postquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo veel post ik in GRTD niet meer.
Topquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik las je DM Net, ik kom er later vandaag even op terug
Ik zit ook meestal te FOK!ken op de wc, dus wat verwacht jequote:Op vrijdag 5 september 2014 12:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meestal als ik posts van jouw lees is het schijt. Hetzelfde niveau als waarmee ik post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |