mrstylo en ik twijfelen aan je homosensualiteitquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze musical heb ik meegezongen
quote:
Ik ben erg makkelijk te overtuigen. En mijzelf voor lul zetten onder vrienden/vriendinnen boeit mij pijnlijk weinig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mrstylo en ik twijfelen aan je homosensualiteit
http://vocaroo.com/quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben erg makkelijk te overtuigen. En mijzelf voor lul zetten onder vrienden/vriendinnen boeit mij pijnlijk weinig.
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn stem
Ik val sowieso onder groepje vrienden, maar Johannes dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben erg makkelijk te overtuigen. En mijzelf voor lul zetten onder vrienden/vriendinnen boeit mij pijnlijk weinig.
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn stem
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb wel goede hoop dat ik daar bij hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik val sowieso onder groepje vrienden, maar Johannes dan?
Vanzelfsprekend. Jullie behoren beide tot een buitengewoon select groepje mensen die ik daadwerkelijk mag. En dat zegt helemaal niks over mij maar des te meer over jullie grootsheid en pracht.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik val sowieso onder groepje vrienden, maar Johannes dan?
Het zit wel diep he?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie bestaan bewijst het ongelijk van Netflix die mij vandaag dit toonde.
Wat leuk om te horenquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Jullie behoren beide tot een buitengewoon select groepje mensen die ik daadwerkelijk mag. En dat zegt helemaal niks over mij maar des te meer over jullie grootsheid en pracht.
Jullie bestaan bewijst het ongelijk van Netflix die mij vandaag dit toonde.
[ afbeelding ]
Is goed, ik zal het niet als schreeuw om aandacht zien dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Uh, nee. Het was gewoon de juist context hier.
Bedankt denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed, ik zal het niet als schreeuw om aandacht zien dan.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed, ik zal het niet als schreeuw om aandacht zien dan.
Wat dachten jullie van een dagje teambuilding?quote:
Noem jezelf nog even: de meest waardevolle user van FOK! en je doet een scherpe imitatie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan mensen op het internet.![]()
En nog ongeloofwaardiger; aan mij
En vervolgens flink gaan janken bij de admins als iemand iets negatiefs over me zegt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem jezelf nog even: de meest waardevolle user van FOK! en je doet een scherpe imitatie.
Nee waarom? Ik begreep alleen zijn grap nietquote:
Hij postte net ook al in een andere sc dat Netflix zei dat hij geen vrienden had.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee waarom? Ik begreep alleen zijn grap niet
Om je sig tochquote:Op vrijdag 5 september 2014 02:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee waarom? Ik begreep alleen zijn grap niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |