Dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie er ook niks in, mis de humor totaal
Met iemand van de islam toch? Of Roemer?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jeroen Pauw is in discussie met een boze man.
Iemand van de islam.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met iemand van de islam toch? Of Roemer?
Hij heeft wel een stoere naam " Okay " zou hij ook een beetje gay zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand van de islam.
Nu bemoeit ook Victor Reinier, je kent hem wel, zich er mee.
Achternaam? U. Okay uit Amersfoort.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft wel een stoere naam " Okay " zou hij ook een beetje gay zijn?
In Brabant daar is het zó gezellig, daar BBQ'en ze elke avond.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Emile Roemer is zowaar nog dikker geworden.
Hele nachten door meelballetjes eten tijdens het vissen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Brabant daar is het zó gezellig, daar BBQ'en ze elke avond.
Inderdaad, vrijdagavond is filmdate avond, dan ga je toch niet TV kijkenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hele nachten door meelballetjes eten tijdens het vissen.
Goede overgang naar Flikken Maastricht. Hier zit echt niemand op te wachten.
jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb ik het topic gekilld? Kut.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu is het handig als er even iemand mad wordt.
tot 10 tellen . niet tot 1932quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, nu ben je mad.
Maar wat doe je daar aan?
Er gebeurde zonet wat bij Pauw waarvan ik dacht: hee, zozo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ware woorden dit.
Roemer legt even uit hoe de wereld in elkaar zit
Deze musical heb ik meegezongenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er gebeurde zonet wat bij Pauw waarvan ik dacht: hee, zozo.
Ben alweer vergeten wat.
Tot zover dit verhaal.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze musical heb ik meegezongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |