SHE WANTS THE D BROquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In de pauzes ook steeds roken met haar.
''Roald kom je mee roken?''
Zeggen dat je haar zuig skills kan waarderen, goede techniek die lippen strak erom heen alles.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In de pauzes ook steeds roken met haar.
''Roald kom je mee roken?''
Was maar een grapje. Maar ik heb wel echt veel lol met haar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:22 schreef Flippiee het volgende:
Als roken al een teken is, dan beleven jullie wel echt heel weinig
Leuk toch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Maar ik heb wel echt veel lol met haar.
Ik zou mij anders ook wel gevlijd voelen als jij mij zou uitnodigen om te komen roken. Ervan uitgaande dat ik je geen bovengemiddelde stress oplever dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:22 schreef Flippiee het volgende:
Als roken al een teken is, dan beleven jullie wel echt heel weinig
Haha, pluspunt wel, een toffe bazin hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zij neemt mij steeds in de maling & ik haar
dat is tot op heden bijna de enige reden dat ik rook. We moeten hiervoor iets beters verzinnenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou mij anders ook wel gevlijd voelen als jij mij zou uitnodigen om te komen roken. Ervan uitgaande dat ik je geen bovengemiddelde stress oplever dan.
"Tot op heden" biedt uiteraard wel mogelijkheden/openingen. Al is het verder inderdaad niet echt wenselijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha, pluspunt wel, een toffe bazin hebben
[..]
dat is tot op heden bijna de enige reden dat ik rook. We moeten hiervoor iets beters verzinnen
Deze man kan morgen vandaag zijn baan kwijtrakentwitter:harryvandesp twitterde op vrijdag 05-09-2014 om 00:04:06Ik zeg t niet snel, maar @JacquesMonasch is n landverrader. Hij brengt de veiligheid van nl in gevaar. reageer retweet
3 maanden in Zeeland met rokers gewoond, had ook vrij snel keeltyfus. Was wel over na een dag of 2, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoest mijn longen eruit als ik zou roken
Harry kwam weg met het scanderen van " HAMAS HAMAS JODEN AAN HET GAS ". Hij redt het wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
Deze man kan morgen vandaag zijn baan kwijtrakentwitter:harryvandesp twitterde op vrijdag 05-09-2014 om 00:04:06Ik zeg t niet snel, maar @JacquesMonasch is n landverrader. Hij brengt de veiligheid van nl in gevaar. reageer retweet
Dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie er ook niks in, mis de humor totaal
Met iemand van de islam toch? Of Roemer?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jeroen Pauw is in discussie met een boze man.
Iemand van de islam.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met iemand van de islam toch? Of Roemer?
Hij heeft wel een stoere naam " Okay " zou hij ook een beetje gay zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand van de islam.
Nu bemoeit ook Victor Reinier, je kent hem wel, zich er mee.
Achternaam? U. Okay uit Amersfoort.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft wel een stoere naam " Okay " zou hij ook een beetje gay zijn?
In Brabant daar is het zó gezellig, daar BBQ'en ze elke avond.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Emile Roemer is zowaar nog dikker geworden.
Hele nachten door meelballetjes eten tijdens het vissen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Brabant daar is het zó gezellig, daar BBQ'en ze elke avond.
Inderdaad, vrijdagavond is filmdate avond, dan ga je toch niet TV kijkenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hele nachten door meelballetjes eten tijdens het vissen.
Goede overgang naar Flikken Maastricht. Hier zit echt niemand op te wachten.
jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb ik het topic gekilld? Kut.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu is het handig als er even iemand mad wordt.
tot 10 tellen . niet tot 1932quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, nu ben je mad.
Maar wat doe je daar aan?
Er gebeurde zonet wat bij Pauw waarvan ik dacht: hee, zozo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ware woorden dit.
Roemer legt even uit hoe de wereld in elkaar zit
Deze musical heb ik meegezongenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er gebeurde zonet wat bij Pauw waarvan ik dacht: hee, zozo.
Ben alweer vergeten wat.
Tot zover dit verhaal.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze musical heb ik meegezongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |