quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mensen noemen mij Ro op het werk omdat ze Roald moeilijk kunnen uitspreken
moet kunnenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn leidinggevende tegen mij wanneer er 4 dames langslopen:''Welke zou jij doen?''
Ik:Ja die linksvoor
pics van 4 damesquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn leidinggevende tegen mij wanneer er 4 dames langslopen:''Welke zou jij doen?''
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Ro-ald het volgende:
Dit was je kans, je had moeten zeggen dat je haar wil doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende is een dame van 25 en zij is best knap
Je had moeten zeggen " Die ene die in het midden loopt ". Wat had je dan kunnen lachen samen met je baasquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Ro-ald het volgende:
o dat wist ik dan weer niet. Had dan heel smooth gezegd: "Ik zou jou doen"quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
had dan gezegd jou ipv linksvoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik maak genoeg grappen waar zij om moet lachen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit was je kans, je had moeten zeggen dat je haar wil doen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
o dat wist ik dan weer niet. Had dan heel smooth gezegd: "Ik zou jou doen"![]()
![]()
You dogggg, vertel maar hoe het ging als je gaat datenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik maak genoeg grappen waar zij om moet lachen.
Ik ga der denk ik uitnodigen voor een drankje.
Lekker op een ziekenhuisbedquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In een ziekenhuis hier in de stad. Kwartiertje op de fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |