SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
GTA 5quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
Ik heb zin om weer eens uren in een game te steken, maar geen idee welke game.
Kutleven.
Ik moet nog steeda Assains creed 3 uitspelen misschien typ ik het we verkeerd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
Kutleven.
Nieuwe trend.. juistquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben in de overtuiging dat GGMM zijn zweetbandjes beeldig draagt. Het zou mij niet verbazen als hij het begin van een nieuwe trend is.
Mario Kart 8quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
Kutleven.
Ja dat doe je.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet nog steeda Assains creed 3 uitspelen misschien typ ik het we verkeerd.
Plus het doet wonders voor m'n streetcredits.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben in de overtuiging dat GGMM zijn zweetbandjes beeldig draagt. Het zou mij niet verbazen als hij het begin van een nieuwe trend is.
Heb geen Wii U. Eer gister weer eens op de Wii gespeeld bij een maatje, uiteraard na elke campagne eerste.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mario Kart 8
Speel ik sinds kort weer, echt wel een leuke game.
En er komt binnekort downloadable conent
Truequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb geen Wii U. Eer gister weer eens op de Wii gespeeld bij een maatje, uiteraard na elke campagne eerste.Werkt echt nog precies het zelfde als op de N64.
Die heb ik op Steam ja, beide delen. Weet niet, heb nog zoveel games die ik kan spelen maar geen één houdt mijn aandacht lang genoeg.quote:
Dan heb je dus geen zin om uren in een game te stekenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb ik op Steam ja, beide delen. Weet niet, heb nog zoveel games die ik kan spelen maar geen één houdt mijn aandacht lang genoeg.
Jawel. Maar heb maanden niet gegamed (op enkele potjes FIFA na), dus moet weer even in de juiste mindset komen. Ofzo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen zin om uren in een game te steken
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mensen noemen mij Ro op het werk omdat ze Roald moeilijk kunnen uitspreken
moet kunnenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn leidinggevende tegen mij wanneer er 4 dames langslopen:''Welke zou jij doen?''
Ik:Ja die linksvoor
pics van 4 damesquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn leidinggevende tegen mij wanneer er 4 dames langslopen:''Welke zou jij doen?''
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Ro-ald het volgende:
Dit was je kans, je had moeten zeggen dat je haar wil doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende is een dame van 25 en zij is best knap
Je had moeten zeggen " Die ene die in het midden loopt ". Wat had je dan kunnen lachen samen met je baasquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:16 schreef Ro-ald het volgende:
o dat wist ik dan weer niet. Had dan heel smooth gezegd: "Ik zou jou doen"quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
had dan gezegd jou ipv linksvoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik maak genoeg grappen waar zij om moet lachen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit was je kans, je had moeten zeggen dat je haar wil doen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
o dat wist ik dan weer niet. Had dan heel smooth gezegd: "Ik zou jou doen"![]()
![]()
You dogggg, vertel maar hoe het ging als je gaat datenquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik maak genoeg grappen waar zij om moet lachen.
Ik ga der denk ik uitnodigen voor een drankje.
Lekker op een ziekenhuisbedquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In een ziekenhuis hier in de stad. Kwartiertje op de fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |