Bedankt, maar ik heb nu wel genoeg gereageerd. Voordat iedereen in SPT me haat ga ik maar naar bed.quote:Op vrijdag 5 september 2014 03:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat je dit ook wel interessant zult vinden:
SPT / Doping #98 Kapotte deurbellen en panic rooms
Trusten Renéquote:Op vrijdag 5 september 2014 03:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb nu wel genoeg gereageerd. Voordat iedereen in SPT me haat ga ik maar naar bed.
Welterusten.
Droom zachtquote:Op vrijdag 5 september 2014 03:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb nu wel genoeg gereageerd. Voordat iedereen in SPT me haat ga ik maar naar bed.
Welterusten.
Nicequote:Op vrijdag 5 september 2014 11:17 schreef Amarantha het volgende:
Zo relaxt, na 14:30 is de kantine dicht op school en dan kun je alle broodjes, salades enz gratis pakken. Laat ik elke Donderdag van 14:00 tot 15:00 tussenuur hebbenGratis voer elke Donderdag
Srs?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:17 schreef Amarantha het volgende:
Zo relaxt, na 14:30 is de kantine dicht op school en dan kun je alle broodjes, salades enz gratis pakken. Laat ik elke Donderdag van 14:00 tot 15:00 tussenuur hebbenGratis voer elke Donderdag
Groningenquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NiceWou dat wij dat ook hadden in Groningen.
Je kan altijd de kantine op harmonie beroven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zelf ook wel erg leukquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijg ik vast een boze studenten assistent achter me aan, dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan altijd de kantine op harmonie beroven.
Paxcon is inderdaad heel snel boos.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijg ik vast een boze studenten assistent achter me aan, dat wil ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |