Heb Mortaxx al naar de VBL slowchat gelokquote.quote:
Na die spleetogen plastische chirurgie van hem is dit een eitjequote:Op vrijdag 5 september 2014 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb Mortaxx al naar de VBL slowchat gelokquote.
Knut en hij gaan zo vechten.
Ben benieuwd wie er wint.
Je kent hem dan ook niet zo goed.quote:
Terwijl ik nooit iets fouts doe.quote:
Inderdaad. Ben er nog steeds goed ziek van.quote:
Welke ziekte moet ik nu aan denken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kent hem dan ook niet zo goed.
[..]
Terwijl ik nooit iets fouts doe.
[..]
Inderdaad. Ben er nog steeds goed ziek van.
Ebola.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke ziekte moet ik nu aan denken?
Ik heb net weekendquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:03 schreef supersof het volgende:
Straks hoorcollege van 13 tot 15 en dan weekend jeej
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:03 schreef supersof het volgende:
Straks hoorcollege van 13 tot 15 en dan weekend jeej
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb straks gesprek met scriptie begeleidster en dan ook weekend
Mag ik daar bij zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb straks gesprek met scriptie begeleidster en dan ook weekend
Ja dat mag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik daar bij zijn?
Even een goed woordje doen.
gvdquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:06 schreef supersof het volgende:
Net afgesproken met een vriendin en ik had muntthee maar die was echt vies2,50 verspild
Muntthee lijkt me sowieso niet lekkerquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:06 schreef supersof het volgende:
Net afgesproken met een vriendin en ik had muntthee maar die was echt vies2,50 verspild
Je opmerking heeft dus geholpen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik was vanochtend een beetje in shock, mijn vriend deed de was in de machine![]()
Komt vast omdat ik gisteren zei dat als zijn kleding op is in de kast dat hij maar vieze kleding aan moet doen
Ik heb geen zin om 3x per week te wassen voor hem
Dan maar gewoon weer naar de La Placequote:Op vrijdag 5 september 2014 12:06 schreef supersof het volgende:
Ik hoop dat dit zo blijft en dat dit geen éénmalige actie wasquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je opmerking heeft dus geholpen.
Oke. Zie je zo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat mag.
[..]
gvd
Waar was dat?
Keihard onder de duim houden die vieze mannenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je opmerking heeft dus geholpen.
Nog een paar van die opmerkingen en hij wordt een gewillige huisman.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit zo blijft en dat dit geen éénmalige actie was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |