quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
toto als mod.
Ik maak ook nog een kans dan
Hoi modgodquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik las je DM Net, ik kom er later vandaag even op terug
Ik dacht dat ik dat al zou worden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij mag vice mod worden van mij
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
toto als mod.
Ik maak ook nog een kans dan
Meh, hoeft niet. Mod zijn is alleen maar gezeikquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij mag vice mod worden van mij
jij bent een te grote persoonlijkheidquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat al zou worden.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van inso verwachtte ik het, maar:
Et tu, brutus?
Sorry hoor. Zoveel schijtposten (niks mis mee) en mod worden. Tjackie tafferelen ditquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Et tu, brutus?
Doe het dan of in het Engels: And you, Brutus of in het Frans: Et tu, Brute.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Et tu, brutus?
De laatste tijd amper nog joh.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry hoor. Zoveel schijtposten (niks mis mee) en mod worden. Tjackie tafferelen dit
Oh ja, verrek. Ik wist al dat er iets niet klopte.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe het dan of in het Engels: And you, Brutus of in het Frans: Et tu, Brute.
Grgr flips de mierenneuker
"Et tu, Brute" is latijn hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe het dan of in het Engels: And you, Brutus of in het Frans: Et tu, Brute.
Grgr flips de mierenneuker
We missen je dan ook niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo veel post ik in GRTD niet meer.
Meestal als ik posts van jouw lees is het schijt. Hetzelfde niveau als waarmee ik postquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo veel post ik in GRTD niet meer.
Topquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik las je DM Net, ik kom er later vandaag even op terug
Ik zit ook meestal te FOK!ken op de wc, dus wat verwacht jequote:Op vrijdag 5 september 2014 12:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meestal als ik posts van jouw lees is het schijt. Hetzelfde niveau als waarmee ik post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |