SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Top 100 voor de GYM t/m 28-08-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Ja godverdomme zeg, nu kan ik al die geurkaarsen dus wegflikkeren hè.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:36 schreef Crip het volgende:
Ik date helemaal niet trouwens. He geen zin in romantiek.
Its not rape with her fathers consentquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:39 schreef Beach het volgende:
mcnulty mag ik je een tip geven
als je wilt daten met haar moet je toestemming vragen aan de vader
Gwoon hit it and quit it stylo?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:36 schreef Crip het volgende:
Dit is echt kankertriest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:41 schreef McNulty het volgende:
Crip mag ik je kopeh met twaalluf geitjes?
deuce92 mcnulty en die theedoek verpesten de reeks. gym is kapot.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:46 schreef Awesome_ het volgende:
Wie vinden jullie de grootste knakworst van deze reeks eigenlijk?
Kankworst?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Weissman is de grootste halal kankworst (nohomo)
Aardig eens met deze man. Gehalte WK is tot het hoogtepunt gestegen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
deuce92 mcnulty en die theedoek verpesten de reeks. gym is kapot.
Wie noem je aseksueel?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:53 schreef Awesome_ het volgende:
Mcnulty springt echt op iedereen die het geslacht op vrouw heeft ingesteld. Aseksueel, vromer dan de paus, het maakt em allemaal niet uit.
Echt voor schut.
Zomaar mensen aanvallen. Dat is niet zo geweldig van je "Awesome".quote:
Jij vist serieus in het Fokvijver, niet ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Leg het hem maar goed even uit. Hij snapt het niet.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ach, de roti is er eindelijk.
Hij zei wel sorry. Gelukkig voor hem. Anders had ik die gouden tand uit z'n bek geslagen.
I did.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij vist serieus in het Fokvijver, niet ik.
Het verschil is dat hij de zalm met blote handen gevangen heeft en jij met je drie werphengels nog geen gup aan de haak slaat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij vist serieus in het Fokvijver, niet ik.
Lekkere metafoor deze. Wel waar idd. Not even a nibblequote:Op zondag 31 augustus 2014 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het verschil is dat hij de zalm met blote handen gevangen heeft en jij met je drie werphengels nog geen gup aan de haak slaat.
Stop met die cringe man, fuck.
Anders ga je je lekker opwinden over dingen niet serieus bedoeld zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
Het verschil is dat hij de zalm met blote handen gevangen heeft en jij met je drie werphengels nog geen gup aan de haak slaat.
Ik weet nu niet wat mooier was. Een bestelling waar te veel in zit of deze post.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het ter vermaak?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Anders ga je je lekker opwinden over dingen niet serieus bedoeld zijn.
Je verpakt het in de funnybox maar je wil niks liever dan dat dat minderjarige theedoekje op je dick hopped. Pls stop mang.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Anders ga je je lekker opwinden over dingen niet serieus bedoeld zijn.
Tof man.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind McNulty wel een goede user.
Praat je altijd zo resoluut wanneer je dingen niet goed snapt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je verpakt het in de funnybox maar je wil niks liever dan dat dat minderjarige theedoekje op je dick hopped. Pls stop mang.
Gwn beetje minder whiteknights, tranny's en bbw ebony's dan is iedereen blij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Praat je altijd zo resoluut wanneer je dingen niet goed snapt?
Boks.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind McNulty wel een goede user.
pff sorry, dan maar the sound you need.quote:
Crip masturbeer je weleens?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:36 schreef Crip het volgende:
inb4 VH&MKLMquote:
Exasperating. Vocabulaire swek.quote:
JIJ WEET WATSUP. Ik mag jou.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef Crip het volgende:
Om de vraag van TS te beantwoorden:
Nee we masturberen niet, moslima's hebben namelijk geen vagina's.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
JIJ WEET WATSUP. Ik mag jou.
System of a down. <3
kerel heeft goede benenquote:
Bovenop de bodem.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
Weer een kwarktaart gemaakt, voor morgen. Dit keer met wat zeeuwse speculaas bovenop de bodem, en wat zachte wafels in het midden.
Hatsikidee! Dat wordt smikkelen en smullen.
Ja. Eerst de bodem erin gedaan, en toen de zeeuwe speculaas daar bovenop.quote:
Je travestieten opmerking in het grote dames schoenen topic?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:05 schreef Klokov het volgende:
SHIT, IK HEB MIJN EERSTE NOTE TE PAKKEN VOOR EEN NIET NOTEWAARDIGE COMMENT. BETER VERWIJDEREN ZE HET LIF-FORUM
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)10301&type=2&theater#teammanlets
Is toch gewoon een goede tip? Zoveel dames zullen geen maat 44 hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je travestieten opmerking in het grote dames schoenen topic?
Was het ook. Heb je daar echt die note voor gekregen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is toch gewoon een goede tip? Zoveel dames zullen geen maat 44 hebben.
quote:[ Bericht 82% gewijzigd door Mylene op 31-08-2014 20:47:54 ]
Klinkt goed hoor Deucequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
Weer een kwarktaart gemaakt, voor morgen. Dit keer met wat zeeuwse speculaas bovenop de bodem, en wat zachte wafels in het midden.
Hatsikidee! Dat wordt smikkelen en smullen.
Is niet eens bijdehand, is gewoon een serieuze opmerkingquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:09 schreef McNulty het volgende:
Bij Lif bijdehand gaan doen is ook niet erg slim, daar zitten nog grotere huilies dan hier.
En terecht. Beter ga je eens met wat meer variatie eten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:04 schreef Deuce92 het volgende:
Gaat ze effe lekker m'n kwarktaart lopen dissen, godverdomme.
Topic is niet meer wat het geweest is.
Al weer wat van thuisbezorgd besteld Yuri?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En terecht. Beter ga je eens met wat meer variatie eten.
Maar ik heb er deze keer zeeuwse speculaas en zachte wafels in verwerkt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En terecht. Beter ga je eens met wat meer variatie eten.
Yeah man, van de week twee keer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Al weer wat van thuisbezorgd besteld Yuri?
IIFYM thuig gwn denke dat je diabeetus voedsel ken ete en gesond kan zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar ik heb er deze keer zeeuwse speculaas en zachte wafels in verwerkt.
Wist wel dat je het niet ging reddenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah man, van de week twee keer.
Tikt dat niet aan elke keer buiten huis eten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah man, van de week twee keer.
Thuisbezorgd.nl was op mijn laptop geblokkeerd, dus ik had het via de mobiel besteld.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wist wel dat je het niet ging redden
Hij laat het toch bezorgen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tikt dat niet aan elke keer buiten huis eten.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:13 schreef Modlene het volgende:
Ik heb de quote teruggeplaatst en de note verwijderd. Verkeerde inschatting, mijn excuses.
Godver. Smartass.quote:
Gewoon die CEO/10k a day libie broertje.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tikt dat niet aan elke keer buiten huis eten.
Jammer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:15 schreef Klokov het volgende:
Ik kan weer zonder zorgen door het leven
[..]
Lmao, dat je ze zover krijgt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:15 schreef Klokov het volgende:
Ik kan weer zonder zorgen door het leven
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja. Eerst de bodem erin gedaan, en toen de zeeuwe speculaas daar bovenop.
Ga lekker iemand anders verbeteren.![]()
Ik diss je kwarktaart niet, ik diss jou.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:04 schreef Deuce92 het volgende:
Gaat ze effe lekker m'n kwarktaart lopen dissen, godverdomme.
Topic is niet meer wat het geweest is.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon die CEO/10k a day libie broertje.
quote:
Vriend is gewoon terecht. Als je kijkt naar mijn posthistorie verdien ik het gewoon om een schone lei te hebben.quote:
Don't worry, als ik de kans krijg wipe ik alles toch wel weer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend is gewoon terecht. Als je kijkt naar mijn posthistorie verdien ik het gewoon om een schone lei te hebben.
Vasthouden dit Nultyquote:
Laat Yvonne dit niet horen vriend.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Don't worry, als ik de kans krijg wipe ik alles toch wel weer.
POW! POW! POW!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik diss je kwarktaart niet, ik diss jou.
Ze is best lekker in video 1. +5quote:
nulty, vid 2, een vd chicksquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze is best lekker in video 1. +5
Ze danst op Hot Nigga +100
Laaste is irri -30
+75 not bad
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik diss je kwarktaart niet, ik diss jou.
Dat kan! En dat is zo!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zonder hoofddoek 1000000000x mooier.
Plottwist, alle hoofddoekjes zijn gemaakt om de Terminator technologie op de schedel te verbergen.quote:
Jammer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat kan! En dat is zo!
Daarom draagt ze ook een hoofddoek hé.
Onze dekmantel...quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Plottwist, alle hoofddoekjes zijn gemaakt om de Terminator technologie op de schedel te verbergen.
Inb4 Skynet.
Skynet zit er echt aan te komen. Niet mee spotten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Plottwist, alle hoofddoekjes zijn gemaakt om de Terminator technologie op de schedel te verbergen.
Inb4 Skynet.
sow mistrieus segquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat kan! En dat is zo!
Daarom draagt ze ook een hoofddoek hé.
- rare wenkbrauwenquote:
Ze is inderdaad pretty.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ga al trouwen met deze beauty.
[ afbeelding ]
hokequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
- rare wenkbrauwen
- kleurlenzen
- veel make-up
- rare moedervlek
- uitgedroogde lippen
- snor is weggeshopt
- kan geen wimper mascara aanbrengen
- hoofddoek
2/10, would not hit.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef JaqenHghar het volgende:
Kan er even gestopt worden met die verheerlijking van die onderdrukte skaapjes?
Oh, this era. The era where walking around naked and shaking your ass for men isn't seen as opressing of the female body but choosing a veil is. Oh mankind.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef JaqenHghar het volgende:
Ken moslima's die in hun tienerjaren met volle bos haar liepen rond te rennen en pas als 20'er een hoofddoek begonnen te dragen. Die zijn echt niet onderdrukt hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef JaqenHghar het volgende:
De ironie; normaal zou je denken dat wanneer iemand oud genoeg is om zelf rationeel na te denken juist het tegenovergestelde doet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ken moslima's die in hun tienerjaren met volle bos haar liepen rond te rennen en pas als 20'er een hoofddoek begonnen te dragen. Die zijn echt niet onderdrukt hoor.
Gelukkig worden vrouwen niet onderdrukt door jou en mogen ze zelf kiezen welke keuzes ze maken in het leven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel ironisch. Normaal zou je denken dat wanneer iemand oud genoeg is om zelf rationeel na te denken juist het tegenovergestelde doet.
Wie ben ik om vrouwen te onderdrukken? Tevens de ironie in jouw post. Best wel schattig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig worden vrouwen niet onderdrukt door jou en mogen ze zelf kiezen welke keuzes ze maken in het leven.
Daarom zie ik er geen dwang in. Als je je als tiener niet onder de duim laat drukken waarom dan als volwassene wel. Dan is het gewoon een keuze.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De ironie; normaal zou je denken dat wanneer iemand oud genoeg is om zelf rationeel na te denken juist het tegenovergestelde doet.
Het is ook schattig dat je het punt voorbij loopt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie ben ik om vrouwen te onderdrukken? Tevens de ironie in jouw post. Best wel schattig.
De onderdrukking begint pas wanneer ze trouwen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Daarom zie ik er geen dwang in. Als je je als tiener niet onder de duim laat drukken waarom dan als volwassene wel. Dan is het gewoon een keuze.
Oké.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is ook schattig dat je het punt voorbij loopt.
Harharhar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De onderdrukking begint pas wanneer ze trouwen.
trololo
wite kngiht skkltjes die boere allemaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Harharhar.
Zo'n Marokkaans meisje ging tijdens haar studie een hoofddoek dragen. Leuke, slimme, vlotte, sociale meid en alles. Maar toen ze stage ging lopen moest ze zichzelf aan de lunchtafel verdedigen tegen al die boeren die er onderdrukking in zagen. En ze waren er niet van af te praten hoor. Tunnelvisie
Mja, mja, mja, het is lastig om te 'testen' of een dergelijk meisje uit het diepste van haar hart een hoofddoek draagt omdat zij dat echt wilt. Genoeg externe invloeden waarvan iemand zich niet bewust van hoeft te zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Harharhar.
Zo'n Marokkaans meisje ging tijdens haar studie een hoofddoek dragen. Leuke, slimme, vlotte, sociale meid en alles. Maar toen ze stage ging lopen moest ze zichzelf aan de lunchtafel verdedigen tegen al die boeren die er onderdrukking in zagen. En ze waren er niet van af te praten hoor. Tunnelvisie
Je bedoeld toch niet: "Je wordt gedwongen maar je weet het zelf niet."quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, mja, mja, het is lastig om te testen of een dergelijk meisje uit het diepste van haar hart een hoofddoek draagt omdat zij dat echt wilt. Genoeg externe invloeden waarvan iemand zich niet bewust van hoeft te zijn.
Het is ook lastig om te toetsen of de blanke hollandsche jongeman wel echt rechten wil studeren, of dat hij thuis door zijn vader onder druk wordt gezet en een pak slaag krijgt als hij iemand tegenspreekt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, mja, mja, het is lastig om toetsen of een dergelijk meisje uit het diepste van haar hart een hoofddoek draagt omdat zij dat echt wilt. Genoeg externe invloeden waarvan iemand zich niet bewust van hoeft te zijn.
Zo typisch dit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
Lmao, eerste dag dat ik besloot om hoofddoek te dragen. Ongeveer 1 jaar geleden werd ik toendertijd apart geroepen door een docente en wilde ze naar huis bellen omdat ze zeker wist dat ik onderdrukt werd. ''Jij was nooit zo, jij had altijd kleding aan die niet veel bedekte en dit is daarom onderdrukking'' "' Word je thuis geslagen, ik bel wel jeugdzorg hoor''
![]()
Fucking hollanders.
Nah.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bedoeld toch niet: "Je wordt gedwongen maar je weet het zelf niet."
Ja bro, ik ben echt zenuwachtig. Ben benieuwd of ik nog dezelfde klasgenootjes heb of dat alles flink geshuffeld is.quote:
Mag ik vragen waarom je (zo laat) besloten hebt om een hoofddoek te dragen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
Lmao, eerste dag dat ik besloot om hoofddoek te dragen. Ongeveer 1 jaar geleden werd ik toendertijd apart geroepen door een docente en wilde ze naar huis bellen omdat ze zeker wist dat ik onderdrukt werd. ''Jij was nooit zo, jij had altijd kleding aan die niet veel bedekte en dit is daarom onderdrukking'' "' Word je thuis geslagen, ik bel wel jeugdzorg hoor''
![]()
Fucking hollanders.
En hoe. Dit was een van de redenen waarom mijn moeder niet wilde dat ik al op redelijk jonge leeftijd een hoofddoek ging dragen. Laat staan met de lange jurk erbij.quote:
gelukkig kun jij nog wegquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
![]()
Fucking hollanders.
Ik hield mij nooit echt bezig met geloof vroeger en ik was ook niet iemand die hypocriet wilde overkomen. Door hoofddoek de dragen maar wel andere dingen te doen en alsnog met de meest strakke shit aan doen etc. Voor mij was het dan ook: Als je het doet doe het dan ook goed. Het is niet alleen het doekje wat je op je hoofd doet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je (zo laat) besloten hebt om een hoofddoek te dragen?
Ben oprecht benieuwd.
Maar waarom eerst niet, en nu wel dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hield mij nooit echt bezig met geloof vroeger en ik was ook niet iemand die hypocriet wilde overkomen. Door hoofddoek de dragen maar wel andere dingen te doen en alsnog met de meest strakke shit aan doen etc. Voor mij was het dan ook: Als je het doet doe het dan ook goed. Het is niet alleen het doekje wat je op je hoofd doet.
Je snapt dat de eerder geplaatste foto's en je one-of-the-boys-semi-casual-flirty-dubbelzinnige-posts vrij haaks staan tegenover die redenatie?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hield mij nooit echt bezig met geloof vroeger en ik was ook niet iemand die hypocriet wilde overkomen. Door hoofddoek de dragen maar wel andere dingen te doen en alsnog met de meest strakke shit aan doen etc. Voor mij was het dan ook: Als je het doet doe het dan ook goed. Het is niet alleen het doekje wat je op je hoofd doet.
Wie is deze lurker?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je snapt dat de eerder geplaatste foto's en je one-of-the-boys-semi-casual-flirty-dubbelzinnige-posts vrij haaks staan tegenover die redenatie?
Gebeurtenissen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar waarom eerst niet, en nu wel dan?
Gelukkig blijf ik mezelf en kan dat gewoon. En weet ik wat ik meen en wat ik als een grapje overbreng en de andere jongens hier ook.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je snapt dat de eerder geplaatste foto's en je one-of-the-boys-semi-casual-flirty-dubbelzinnige-posts vrij haaks staan tegenover die redenatie?
Hahaha, lol. Wss zit je 50/50 zelfde/nieuwe.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja bro, ik ben echt zenuwachtig. Ben benieuwd of ik nog dezelfde klasgenootjes heb of dat alles flink geshuffeld is.
Donderdag practicum met 6 andere klassen. Waarvan 1 dezelfde opleiding als mij en de overige klassen zijn van andere opleidingen. Chicks gallore sowieso dus, fuaaaark.
Hardop.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Donderdag trek ik mijn meest strakke shirtje aan.
Slimme moeder. Je hebt het niet van haar iig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Crip het volgende:
[..]
En hoe. Dit was een van de redenen waarom mijn moeder niet wilde dat ik al op redelijk jonge leeftijd een hoofddoek ging dragen. Laat staan met de lange jurk erbij.
Wat denk je lol.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar waarom eerst niet, en nu wel dan?
Ga ga.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Deuce92 het volgende:
Ze heeft wel gelijk. Crip, waarom ben je zo semi-casual-flirty en tegelijkertijd ook zo onbereikbaar voor ons? Daar komen geheid problemen van.
trolololol zeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, lol. Wss zit je 50/50 zelfde/nieuwe.
Ik begin morgen ook weer man, met een andere opleiding. Bye Bye HES lol.
[..]
Hardop.
[..]
Slimme moeder. Je hebt het niet van haar iig.
trololo
[..]
Wat denk je lol.
wincestquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga ga.![]()
Jullie zijn net brothas from another motha.
Nou ho eens. Zo aseksueel hoef ik eg nie bekeken te worden okeej.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga ga.![]()
Jullie zijn net brothas from another motha.
Zou die Geordie Shore smat keihard volspuiten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:18 schreef Montelly het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/bt/api/res/1.2/aJIAy3LVJZnAt7WxRW1FTQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/publ(...)orset.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef JaqenHghar het volgende:
Oke fuck dit. Het enige waar je verdomme anno 2014 in moet geloven is het fucking ijzer.
Ijzer liegt niet tegen je, ijzer dwingt je nergens toe, ijzer zal je nooit verlaten, ijzer is je kameraad en helpt je een sterk lichaam en een sterke geest te kweken opdat je er nooit alleen voor staat. Ijzer stelt je geen regels op behalve dicipline en vorm. Ijzer vraagt geen gebeden van je, geen oorlog, helemaal niks.
Ik dacht dat dit topic bedoelt was voor fucking bro's van elke leeftijd en geslacht, ongeacht je afkomst en opvattingen. Gewoon dom ouwehoeren zoals in de ekte ekte sportschool. Zie het tagje ONZIN.
Wat ga je nu doen dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, lol. Wss zit je 50/50 zelfde/nieuwe.
Ik begin morgen ook weer man, met een andere opleiding. Bye Bye HES lol.
[..]
Hardop.
[..]
Slimme moeder. Je hebt het niet van haar iig.
trololo
[..]
Wat denk je lol.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nou ho eens. Zo aseksueel hoef ik eg nie bekeken te worden okeej.
DOOCE!!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een familie prakkie is niet jakkie.
Ik ben helemaal voor grappen en jezelf zijn, maar je post over hypocrisie gaat gewoon niet goed samen met foto's van zaadvragende oogjes en de need om te bewijzen dat meiden met hijab ook mooi zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Gebeurtenissen.
[..]
Gelukkig blijf ik mezelf en kan dat gewoon. En weet ik wat ik meen en wat ik als een grapje overbreng en de andere jongens hier ook.
Jij gat gwn altyd net ovr dat grenzjuh.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor grappen en jezelf zijn, maar je post over hypocrisie gaat gewoon niet goed samen met foto's van zaadvragende oogjes en de need om te bewijzen dat meiden met hijab ook mooi zijn.
[..]
Ik ben helemaal voor grappen en jezelf zijn, maar je post over hypocrisie gaat gewoon niet goed samen met foto's van zaadvragende oogjes en de need om te bewijzen dat meiden met hijab ook mooi zijn.
Collaborateur.quote:
Gelukkig weet ik wat te ver gaat en wat niet. Hypocrisie is geen vast begrip, het is voor ieder individu anders. De ene vind het wel hypocriet de ander niet. Natuurlijk weet jij ook niet hoe ik als persoon ben dus daar valt überhaupt niet over te oordelen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:28 schreef Crip het volgende:
En ik plaats trouwens wat ik mooi vind. Ik hoef niets te bewijzen. Want ik weet dat die meiden knap as hell zijn. Net zoals ik.![]()
Ben geen Turkse. Hojje.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:29 schreef Beach het volgende:
plaats die shit dan in het turkentopc ipv hier
Nee hier. Ik wil meegenieten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:29 schreef Beach het volgende:
plaats die shit dan in het turkentopc ipv hier
#teamcripalldayquote:
Sterker nog, dat is de hele bedoeling van dat krengquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is een feit dat vrouwen zonder hoofddoek mooier zijn.
Vrouwen met hoofddoek waarderen zichzelf niet. Godverdomme!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is de hele bedoeling van dat kreng.
Geen fan van hoofddoeken?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is de hele bedoeling van dat kreng.
Don't do it bruh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Communication & Media Design. IBMS was écht helemaal niks man.
wrom nie hakkenjakkar?quote:
Meh, dat niet. Maar het is wel een béétje debiel om een maatregel te hanteren die je schoonheid deels verbergt, zodat de aandacht in plaats van said schoonheid op bijvoorbeeld persoonlijkheid ligt, om vervolgens foto's te posten die zo sensueel mogelijk zijn want "KIJK HOE MOOI ZE ZIJN'. Doet het doel een bietje teniet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vrouwen met hoofddoek waarderen zichzelf niet. Godverdomme!
Wow jij kent mij zo goed. Potverdikkie nog aan toe.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, dat niet. Maar het is wel een béétje debiel om een maatregel te hanteren die je schoonheid deels verbergt, zodat de aandacht in plaats van said schoonheid op bijvoorbeeld persoonlijkheid ligt, om vervolgens foto's te posten die zo sensueel mogelijk zijn want "KIJK HOE MOOI ZE ZIJN'. Doet het doel een bietje teniet.
Tisjeboiquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Weissman is de grootste halal kankworst (nohomo)
Jij bent trouwens ook echt hypocriet. Tijd terug zei je nog wat anders.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouwen zonder hoofddoek zijn allemaal hoeren die mannen willen verleiden!
Ik ben soms inderdaad hypocriet. Wat ik heb gezegd weet ik niet meer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook echt hypocriet. Tijd terug zei je nog wat anders.
Minder blowen, Miroslav.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik heb gezegd weet ik niet meer.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, dat niet. Maar het is wel een béétje debiel om een maatregel te hanteren die je schoonheid deels verbergt, zodat de aandacht in plaats van said schoonheid op bijvoorbeeld persoonlijkheid ligt, om vervolgens foto's te posten die zo sensueel mogelijk zijn want "KIJK HOE MOOI ZE ZIJN'. Doet het doel een bietje teniet.
Elke vrouw wil aantrekkelijk gevonden worden. Dat is iets universeels en daarom heb jij ook een foto in userfoto gepost om het vervolgens te vervangen door een zwoelere en beter gelukte.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Howl's Moving Castle?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee wel afgevuld door jou, volgens Cor dan
Vriend, beter doe je een Michael Jackson en noem je jezelf Knight McNulty.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Elke vrouw wil aantrekkelijk gevonden worden. Dat is iets universeels en daarom heb jij ook een foto in userfoto gepost om het vervolgens te vervangen door een zwoelere en beter gelukte.
Als een meisje een hoofddoek draagt betekent het niet nog niet dat ze afstand wil doen van al haar schoonscheid en sensualiteit te allen tijde.
Slim? Zo noemen ze mensen met een kwart van mijn intelligentie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Hey Weissman, ben jij een booslim? Of een jewslim?
Meh, m'n anti-kijk-mij-proud-and-veiled-zijn-dinges werd even geactiveerd. Het gaat me er niet om dat vrouwen met hoofddoeken er als een zak aardappelen bij moeten lopen, maar ik moet ook gewoon m'n bek houden. As I said, ik taai weer af richting dieetquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Elke vrouw wil aantrekkelijk gevonden worden. Dat is iets universeels en daarom heb jij ook een foto in userfoto gepost om het vervolgens te vervangen door een zwoelere en beter gelukte.
Als een meisje een hoofddoek draagt betekent het niet nog niet dat ze afstand wil doen van al haar schoonscheid en sensualiteit te allen tijde.
Dima, grijp je kans!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en ik heb altijd openlijk toegegeven een onzekere slet te zijn.
Garp van het jaar. Waarom heb je nog steeds die roze naam?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Slim? Zo noemen ze mensen met een kwart van mijn intelligentie.
Een onzekere sletquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, m'n anti-kijk-mij-proud-and-veiled-zijn-dinges werd even geactiveerd. Het gaat me er niet om dat vrouwen met hoofddoeken er als een zak aardappelen bij moeten lopen, maar ik moet ook gewoon m'n bek houden. As I said, ik taai weer af richting dieet.
Zijn nudes van Jennifer Lawrence uitgelekt, die heeft z'n handen waarschijnlijk vol op het moment.quote:
Zeker geshopt vriend?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zijn nudes van Jennifer Lawrence uitgelekt, die heeft z'n handen waarschijnlijk vol op het moment.
Link fucka now !!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, m'n anti-kijk-mij-proud-and-veiled-zijn-dinges werd even geactiveerd. Het gaat me er niet om dat vrouwen met hoofddoeken er als een zak aardappelen bij moeten lopen, maar ik moet ook gewoon m'n bek houden. As I said, ik taai weer af richting dieet.
Ik houd wel van onzekere sletten. Is er al iets van jou te vinden in KPD?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze zeggen van niet, software lek. Ook wat andere celebs als Kirstin Dunst en zo.quote:
lmaoquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik houd wel van onzekere sletten. Is er al iets van jou te vinden in KPD?
Nog niet, maar er staan wel ergens op FOK! foto's van mij in hoofddoek. Ik begrijp dat dat geen afknapper is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik houd wel van onzekere sletten. Is er al iets van jou te vinden in KPD?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zijn nudes van Jennifer Lawrence uitgelekt, die heeft z'n handen waarschijnlijk vol op het moment.
Oh daar zal ik met veel plezier op 'afknappen.'quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog niet, maar er staan wel ergens op FOK! foto's van mij in hoofddoek. Ik begrijp dat dat geen afknapper is.
Sry man, ben niet in to mannen met een open relatie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij mag me sowieso wel DM'en met je eigen nudes. (no pedo) (no racist)
Gwoon een van de 50 nude chicks waar Yuri dagelijks op loopt te fappen.quote:
Dat zeggen ze allemaal in het beginquote:Op maandag 1 september 2014 00:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Sry man, ben niet in to mannen met een open relatie.
Lol, nee. Hij stuurde mij zonet een link van een imgur album vol met uitgelekte celeb pics, maar ik herkende er geen één.quote:Op maandag 1 september 2014 00:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Gwoon een van de 50 nude chicks waar Yuri dagelijks op loopt te fappen.
Valt me nu pas op dat er 'nog niet' staat. Is dat bewust?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog niet, maar er staan wel ergens op FOK! foto's van mij in hoofddoek. Ik begrijp dat dat geen afknapper is.
het maatje meer topic in kpd?quote:Op maandag 1 september 2014 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, nee. Hij stuurde mij een zonet een link van een imgur album vol met uitgelekte celeb pics, maar ik herkende er geen één.
Voor fappings heb ik iets anders.
Chechz gangbang ofzo tochquote:Op maandag 1 september 2014 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, nee. Hij stuurde mij een zonet een link van een imgur album vol met uitgelekte celeb pics, maar ik herkende er geen één.
Even eerlijk. Vind je dat geen afknapper dat ze met anderen wilt flikvlooien? Ik probeer het te begrijpen door me te verplaatsen in andermans gedachten maar ik vat het nog steeds niet.quote:Op maandag 1 september 2014 00:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal in het beginno offence
Hoor die shit te vaak![]()
ONZ / Saps en Dreamerbulks Official Trannytopic #2 - sickeningquote:Op maandag 1 september 2014 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, nee. Hij stuurde mij zonet een link van een imgur album vol met uitgelekte celeb pics, maar ik herkende er geen één.
sws maatjequote:
Nee man.quote:
Ik denk eerder dat Weissman met anderen wil flikvlooien.quote:Op maandag 1 september 2014 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Even eerlijk. Vind je dat geen afknapper dat ze met anderen wilt flikvlooien? Ik probeer het te begrijpen door me te verplaatsen in andermans gedachten maar ik vat het nog steeds niet.
quote:Op maandag 1 september 2014 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Even eerlijk. Vind je dat geen afknapper dat ze met anderen wilt flikvlooien? Ik probeer het te begrijpen door me te verplaatsen in andermans gedachten maar ik vat het nog steeds niet.
Ik ook niet.quote:Op maandag 1 september 2014 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
sws maatje
HAHAHA DID U SES WHAT I DEID ZEHER
[..]
Nee man.Ik kijk geen porn.
Jij hebt toch open relatie met je linker en rechter hand?quote:Op maandag 1 september 2014 00:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Open relatie is alleen gunstig als je als de man in kwestie meer te neuken hebt dan de vrouw in de relatie.
Anders zou ik niet aan beginnen.
Gozer die ik ken heeft een open relatie met vijf chicks. Best wel sick.quote:Op maandag 1 september 2014 00:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Open relatie is alleen gunstig als je als de man in kwestie meer te neuken hebt dan de vrouw in de relatie.
Anders zou ik niet aan beginnen.
9 september pas.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Shit bois, morgen begint de leef weer.
#RiskEverything #JustDoItquote:Op maandag 1 september 2014 00:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Dadelijk heeft ze gemeenschap zonder condoom en komt ze uurtje later naar jou toe.
Er zijn vrouwen die slimmer zijn dan jij. Ik weet dat je het je niet kan voorstellen maar het is echt zo.quote:Op maandag 1 september 2014 00:06 schreef Crip het volgende:
Dadelijk heeft ze gemeenschap zonder condoom en komt ze uurtje later naar jou toe.
Hoe slim kun je als vrouw zijn als je een relatie met Weissman aangaat.quote:Op maandag 1 september 2014 00:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die slimmer zijn dan jij. Ik weet dat je het je niet kan voorstellen maar het is echt zo.
POW! POW! POW!quote:Op maandag 1 september 2014 00:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe slim kun je als vrouw zijn als je een relatie met Weissman aangaat.
Zegt iemand die in sprookjes en fictieve wezens gelooftquote:Op maandag 1 september 2014 00:07 schreef Crip het volgende:
Hoe slim kun je als vrouw zijn als je een relatie met Weissman aangaat.
Geefnie bro iedereen kan die gif wel dromen.quote:Op maandag 1 september 2014 00:08 schreef Deuce92 het volgende:
Dis gon b gud.
Zit mobiel, geen zin om een gifje te zoeken.
Schat dat de mannen in jouw omgeving allemaal vreemd gaan, maar dit een open relatie noemen kan de rest van de wereld niets aan doen.quote:Op maandag 1 september 2014 00:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Waar the fuck heb jij het over?quote:Op maandag 1 september 2014 00:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Schat dat de mannen in jouw omgeving allemaal vreemd gaan, maar dit een open relatie noemen kan de rest van de wereld niets aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |