De onderdrukking begint pas wanneer ze trouwen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Daarom zie ik er geen dwang in. Als je je als tiener niet onder de duim laat drukken waarom dan als volwassene wel. Dan is het gewoon een keuze.
Oké.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is ook schattig dat je het punt voorbij loopt.
Harharhar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De onderdrukking begint pas wanneer ze trouwen.
trololo
wite kngiht skkltjes die boere allemaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Harharhar.
Zo'n Marokkaans meisje ging tijdens haar studie een hoofddoek dragen. Leuke, slimme, vlotte, sociale meid en alles. Maar toen ze stage ging lopen moest ze zichzelf aan de lunchtafel verdedigen tegen al die boeren die er onderdrukking in zagen. En ze waren er niet van af te praten hoor. Tunnelvisie
Mja, mja, mja, het is lastig om te 'testen' of een dergelijk meisje uit het diepste van haar hart een hoofddoek draagt omdat zij dat echt wilt. Genoeg externe invloeden waarvan iemand zich niet bewust van hoeft te zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Harharhar.
Zo'n Marokkaans meisje ging tijdens haar studie een hoofddoek dragen. Leuke, slimme, vlotte, sociale meid en alles. Maar toen ze stage ging lopen moest ze zichzelf aan de lunchtafel verdedigen tegen al die boeren die er onderdrukking in zagen. En ze waren er niet van af te praten hoor. Tunnelvisie
Je bedoeld toch niet: "Je wordt gedwongen maar je weet het zelf niet."quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, mja, mja, het is lastig om te testen of een dergelijk meisje uit het diepste van haar hart een hoofddoek draagt omdat zij dat echt wilt. Genoeg externe invloeden waarvan iemand zich niet bewust van hoeft te zijn.
Het is ook lastig om te toetsen of de blanke hollandsche jongeman wel echt rechten wil studeren, of dat hij thuis door zijn vader onder druk wordt gezet en een pak slaag krijgt als hij iemand tegenspreekt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, mja, mja, het is lastig om toetsen of een dergelijk meisje uit het diepste van haar hart een hoofddoek draagt omdat zij dat echt wilt. Genoeg externe invloeden waarvan iemand zich niet bewust van hoeft te zijn.
Zo typisch dit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
Lmao, eerste dag dat ik besloot om hoofddoek te dragen. Ongeveer 1 jaar geleden werd ik toendertijd apart geroepen door een docente en wilde ze naar huis bellen omdat ze zeker wist dat ik onderdrukt werd. ''Jij was nooit zo, jij had altijd kleding aan die niet veel bedekte en dit is daarom onderdrukking'' "' Word je thuis geslagen, ik bel wel jeugdzorg hoor''
![]()
Fucking hollanders.
Nah.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bedoeld toch niet: "Je wordt gedwongen maar je weet het zelf niet."
Ja bro, ik ben echt zenuwachtig. Ben benieuwd of ik nog dezelfde klasgenootjes heb of dat alles flink geshuffeld is.quote:
Mag ik vragen waarom je (zo laat) besloten hebt om een hoofddoek te dragen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
Lmao, eerste dag dat ik besloot om hoofddoek te dragen. Ongeveer 1 jaar geleden werd ik toendertijd apart geroepen door een docente en wilde ze naar huis bellen omdat ze zeker wist dat ik onderdrukt werd. ''Jij was nooit zo, jij had altijd kleding aan die niet veel bedekte en dit is daarom onderdrukking'' "' Word je thuis geslagen, ik bel wel jeugdzorg hoor''
![]()
Fucking hollanders.
En hoe. Dit was een van de redenen waarom mijn moeder niet wilde dat ik al op redelijk jonge leeftijd een hoofddoek ging dragen. Laat staan met de lange jurk erbij.quote:
gelukkig kun jij nog wegquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
![]()
Fucking hollanders.
Ik hield mij nooit echt bezig met geloof vroeger en ik was ook niet iemand die hypocriet wilde overkomen. Door hoofddoek de dragen maar wel andere dingen te doen en alsnog met de meest strakke shit aan doen etc. Voor mij was het dan ook: Als je het doet doe het dan ook goed. Het is niet alleen het doekje wat je op je hoofd doet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je (zo laat) besloten hebt om een hoofddoek te dragen?
Ben oprecht benieuwd.
Maar waarom eerst niet, en nu wel dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hield mij nooit echt bezig met geloof vroeger en ik was ook niet iemand die hypocriet wilde overkomen. Door hoofddoek de dragen maar wel andere dingen te doen en alsnog met de meest strakke shit aan doen etc. Voor mij was het dan ook: Als je het doet doe het dan ook goed. Het is niet alleen het doekje wat je op je hoofd doet.
Je snapt dat de eerder geplaatste foto's en je one-of-the-boys-semi-casual-flirty-dubbelzinnige-posts vrij haaks staan tegenover die redenatie?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hield mij nooit echt bezig met geloof vroeger en ik was ook niet iemand die hypocriet wilde overkomen. Door hoofddoek de dragen maar wel andere dingen te doen en alsnog met de meest strakke shit aan doen etc. Voor mij was het dan ook: Als je het doet doe het dan ook goed. Het is niet alleen het doekje wat je op je hoofd doet.
Wie is deze lurker?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je snapt dat de eerder geplaatste foto's en je one-of-the-boys-semi-casual-flirty-dubbelzinnige-posts vrij haaks staan tegenover die redenatie?
Gebeurtenissen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar waarom eerst niet, en nu wel dan?
Gelukkig blijf ik mezelf en kan dat gewoon. En weet ik wat ik meen en wat ik als een grapje overbreng en de andere jongens hier ook.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je snapt dat de eerder geplaatste foto's en je one-of-the-boys-semi-casual-flirty-dubbelzinnige-posts vrij haaks staan tegenover die redenatie?
Hahaha, lol. Wss zit je 50/50 zelfde/nieuwe.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja bro, ik ben echt zenuwachtig. Ben benieuwd of ik nog dezelfde klasgenootjes heb of dat alles flink geshuffeld is.
Donderdag practicum met 6 andere klassen. Waarvan 1 dezelfde opleiding als mij en de overige klassen zijn van andere opleidingen. Chicks gallore sowieso dus, fuaaaark.
Hardop.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Donderdag trek ik mijn meest strakke shirtje aan.
Slimme moeder. Je hebt het niet van haar iig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Crip het volgende:
[..]
En hoe. Dit was een van de redenen waarom mijn moeder niet wilde dat ik al op redelijk jonge leeftijd een hoofddoek ging dragen. Laat staan met de lange jurk erbij.
Wat denk je lol.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar waarom eerst niet, en nu wel dan?
Ga ga.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Deuce92 het volgende:
Ze heeft wel gelijk. Crip, waarom ben je zo semi-casual-flirty en tegelijkertijd ook zo onbereikbaar voor ons? Daar komen geheid problemen van.
trolololol zeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, lol. Wss zit je 50/50 zelfde/nieuwe.
Ik begin morgen ook weer man, met een andere opleiding. Bye Bye HES lol.
[..]
Hardop.
[..]
Slimme moeder. Je hebt het niet van haar iig.
trololo
[..]
Wat denk je lol.
wincestquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga ga.![]()
Jullie zijn net brothas from another motha.
Nou ho eens. Zo aseksueel hoef ik eg nie bekeken te worden okeej.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga ga.![]()
Jullie zijn net brothas from another motha.
Zou die Geordie Shore smat keihard volspuiten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:18 schreef Montelly het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/bt/api/res/1.2/aJIAy3LVJZnAt7WxRW1FTQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/publ(...)orset.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef JaqenHghar het volgende:
Oke fuck dit. Het enige waar je verdomme anno 2014 in moet geloven is het fucking ijzer.
Ijzer liegt niet tegen je, ijzer dwingt je nergens toe, ijzer zal je nooit verlaten, ijzer is je kameraad en helpt je een sterk lichaam en een sterke geest te kweken opdat je er nooit alleen voor staat. Ijzer stelt je geen regels op behalve dicipline en vorm. Ijzer vraagt geen gebeden van je, geen oorlog, helemaal niks.
Ik dacht dat dit topic bedoelt was voor fucking bro's van elke leeftijd en geslacht, ongeacht je afkomst en opvattingen. Gewoon dom ouwehoeren zoals in de ekte ekte sportschool. Zie het tagje ONZIN.
Wat ga je nu doen dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, lol. Wss zit je 50/50 zelfde/nieuwe.
Ik begin morgen ook weer man, met een andere opleiding. Bye Bye HES lol.
[..]
Hardop.
[..]
Slimme moeder. Je hebt het niet van haar iig.
trololo
[..]
Wat denk je lol.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nou ho eens. Zo aseksueel hoef ik eg nie bekeken te worden okeej.
DOOCE!!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een familie prakkie is niet jakkie.
Ik ben helemaal voor grappen en jezelf zijn, maar je post over hypocrisie gaat gewoon niet goed samen met foto's van zaadvragende oogjes en de need om te bewijzen dat meiden met hijab ook mooi zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Gebeurtenissen.
[..]
Gelukkig blijf ik mezelf en kan dat gewoon. En weet ik wat ik meen en wat ik als een grapje overbreng en de andere jongens hier ook.
Jij gat gwn altyd net ovr dat grenzjuh.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor grappen en jezelf zijn, maar je post over hypocrisie gaat gewoon niet goed samen met foto's van zaadvragende oogjes en de need om te bewijzen dat meiden met hijab ook mooi zijn.
[..]
Ik ben helemaal voor grappen en jezelf zijn, maar je post over hypocrisie gaat gewoon niet goed samen met foto's van zaadvragende oogjes en de need om te bewijzen dat meiden met hijab ook mooi zijn.
Collaborateur.quote:
Gelukkig weet ik wat te ver gaat en wat niet. Hypocrisie is geen vast begrip, het is voor ieder individu anders. De ene vind het wel hypocriet de ander niet. Natuurlijk weet jij ook niet hoe ik als persoon ben dus daar valt überhaupt niet over te oordelen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:28 schreef Crip het volgende:
En ik plaats trouwens wat ik mooi vind. Ik hoef niets te bewijzen. Want ik weet dat die meiden knap as hell zijn. Net zoals ik.![]()
Ben geen Turkse. Hojje.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:29 schreef Beach het volgende:
plaats die shit dan in het turkentopc ipv hier
Nee hier. Ik wil meegenieten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:29 schreef Beach het volgende:
plaats die shit dan in het turkentopc ipv hier
#teamcripalldayquote:
Sterker nog, dat is de hele bedoeling van dat krengquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is een feit dat vrouwen zonder hoofddoek mooier zijn.
Vrouwen met hoofddoek waarderen zichzelf niet. Godverdomme!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is de hele bedoeling van dat kreng.
Geen fan van hoofddoeken?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is de hele bedoeling van dat kreng.
Don't do it bruh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Communication & Media Design. IBMS was écht helemaal niks man.
wrom nie hakkenjakkar?quote:
Meh, dat niet. Maar het is wel een béétje debiel om een maatregel te hanteren die je schoonheid deels verbergt, zodat de aandacht in plaats van said schoonheid op bijvoorbeeld persoonlijkheid ligt, om vervolgens foto's te posten die zo sensueel mogelijk zijn want "KIJK HOE MOOI ZE ZIJN'. Doet het doel een bietje teniet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vrouwen met hoofddoek waarderen zichzelf niet. Godverdomme!
Wow jij kent mij zo goed. Potverdikkie nog aan toe.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, dat niet. Maar het is wel een béétje debiel om een maatregel te hanteren die je schoonheid deels verbergt, zodat de aandacht in plaats van said schoonheid op bijvoorbeeld persoonlijkheid ligt, om vervolgens foto's te posten die zo sensueel mogelijk zijn want "KIJK HOE MOOI ZE ZIJN'. Doet het doel een bietje teniet.
Tisjeboiquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Weissman is de grootste halal kankworst (nohomo)
Jij bent trouwens ook echt hypocriet. Tijd terug zei je nog wat anders.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouwen zonder hoofddoek zijn allemaal hoeren die mannen willen verleiden!
Ik ben soms inderdaad hypocriet. Wat ik heb gezegd weet ik niet meer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook echt hypocriet. Tijd terug zei je nog wat anders.
Minder blowen, Miroslav.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik heb gezegd weet ik niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |