abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144045318
quote:
10s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

De ironie; normaal zou je denken dat wanneer iemand oud genoeg is om zelf rationeel na te denken juist het tegenovergestelde doet.
Daarom zie ik er geen dwang in. Als je je als tiener niet onder de duim laat drukken waarom dan als volwassene wel. Dan is het gewoon een keuze.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_144045349
quote:
10s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wie ben ik om vrouwen te onderdrukken? Tevens de ironie in jouw post. Best wel schattig.
Het is ook schattig dat je het punt voorbij loopt. :D
pi_144045427
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef McNulty het volgende:

[..]

Daarom zie ik er geen dwang in. Als je je als tiener niet onder de duim laat drukken waarom dan als volwassene wel. Dan is het gewoon een keuze.
De onderdrukking begint pas wanneer ze trouwen.

trololo
If not now, then when.
pi_144045469
quote:
10s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef Crip het volgende:

[..]

Het is ook schattig dat je het punt voorbij loopt. :D
Oké.
If not now, then when.
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:02:09 #156
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_144045635
Dit ropic....
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_144045662
quote:
10s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

De onderdrukking begint pas wanneer ze trouwen.

trololo
Harharhar.
Zo'n Marokkaans meisje ging tijdens haar studie een hoofddoek dragen. Leuke, slimme, vlotte, sociale meid en alles. Maar toen ze stage ging lopen moest ze zichzelf aan de lunchtafel verdedigen tegen al die boeren die er onderdrukking in zagen. En ze waren er niet van af te praten hoor. Tunnelvisie :')
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_144045770
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef McNulty het volgende:

[..]

Harharhar.
Zo'n Marokkaans meisje ging tijdens haar studie een hoofddoek dragen. Leuke, slimme, vlotte, sociale meid en alles. Maar toen ze stage ging lopen moest ze zichzelf aan de lunchtafel verdedigen tegen al die boeren die er onderdrukking in zagen. En ze waren er niet van af te praten hoor. Tunnelvisie :')
wite kngiht skkltjes die boere allemaal
pi_144045835
Topic is echt achteruit gegaan.
pi_144045863
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef McNulty het volgende:

[..]

Harharhar.
Mja, mja, mja, het is lastig om te 'testen' of een dergelijk meisje uit het diepste van haar hart een hoofddoek draagt omdat zij dat echt wilt. Genoeg externe invloeden waarvan iemand zich niet bewust van hoeft te zijn.
If not now, then when.
pi_144045872
quote:
19s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Topic is echt achteruit gegaan.
hey dima morgen weer HES jonge
If not now, then when.
pi_144045899
Lmao, eerste dag dat ik besloot om hoofddoek te dragen. Ongeveer 1 jaar geleden werd ik toendertijd apart geroepen door een docente en wilde ze naar huis bellen omdat ze zeker wist dat ik onderdrukt werd. ''Jij was nooit zo, jij had altijd kleding aan die niet veel bedekte en dit is daarom onderdrukking'' "' Word je thuis geslagen, ik bel wel jeugdzorg hoor''

_O-

Fucking hollanders.
pi_144045945
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mja, mja, mja, het is lastig om te testen of een dergelijk meisje uit het diepste van haar hart een hoofddoek draagt omdat zij dat echt wilt. Genoeg externe invloeden waarvan iemand zich niet bewust van hoeft te zijn.
Je bedoeld toch niet: "Je wordt gedwongen maar je weet het zelf niet." :')
pi_144045950
Ik kende zo'n meisje die in haar tienertijd helemaal los ging. Kreeg ze spijt van, ineens gelovig.

Retards, echt.
If not now, then when.
pi_144045953
quote:

[..]

Mja, mja, mja, het is lastig om toetsen of een dergelijk meisje uit het diepste van haar hart een hoofddoek draagt omdat zij dat echt wilt. Genoeg externe invloeden waarvan iemand zich niet bewust van hoeft te zijn.
Het is ook lastig om te toetsen of de blanke hollandsche jongeman wel echt rechten wil studeren, of dat hij thuis door zijn vader onder druk wordt gezet en een pak slaag krijgt als hij iemand tegenspreekt.
pi_144045982
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
Lmao, eerste dag dat ik besloot om hoofddoek te dragen. Ongeveer 1 jaar geleden werd ik toendertijd apart geroepen door een docente en wilde ze naar huis bellen omdat ze zeker wist dat ik onderdrukt werd. ''Jij was nooit zo, jij had altijd kleding aan die niet veel bedekte en dit is daarom onderdrukking'' "' Word je thuis geslagen, ik bel wel jeugdzorg hoor''

_O-

Fucking hollanders.
Zo typisch dit. _O- :')
pi_144045990
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef McNulty het volgende:

[..]

Je bedoeld toch niet: "Je wordt gedwongen maar je weet het zelf niet." :')
Nah.
If not now, then when.
pi_144046002
quote:

[..]

hey dima morgen weer HES jonge
Ja bro, ik ben echt zenuwachtig. Ben benieuwd of ik nog dezelfde klasgenootjes heb of dat alles flink geshuffeld is.

Donderdag practicum met 6 andere klassen. Waarvan 1 dezelfde opleiding als mij en de overige klassen zijn van andere opleidingen. Chicks gallore sowieso dus, fuaaaark.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2014 23:10:17 ]
pi_144046044
quote:

_O-

Fucking hollanders.
Mag ik vragen waarom je (zo laat) besloten hebt om een hoofddoek te dragen?

Ben oprecht benieuwd.
pi_144046048
Donderdag trek ik mijn meest strakke shirtje aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2014 23:10:47 ]
pi_144046061
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:09 schreef McNulty het volgende:

[..]

Zo typisch dit. _O- :')
En hoe. Dit was een van de redenen waarom mijn moeder niet wilde dat ik al op redelijk jonge leeftijd een hoofddoek ging dragen. Laat staan met de lange jurk erbij.
pi_144046173
Gaan ze lekker zitten haten op de blanke medemens. Ik begin me aardig onderdrukt te voelen.
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:13:10 #173
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144046175
quote:

_O-

Fucking hollanders.
gelukkig kun jij nog weg :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144046196
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je (zo laat) besloten hebt om een hoofddoek te dragen?

Ben oprecht benieuwd.
Ik hield mij nooit echt bezig met geloof vroeger en ik was ook niet iemand die hypocriet wilde overkomen. Door hoofddoek de dragen maar wel andere dingen te doen en alsnog met de meest strakke shit aan doen etc. Voor mij was het dan ook: Als je het doet doe het dan ook goed. Het is niet alleen het doekje wat je op je hoofd doet.
pi_144046233
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:13 schreef stinkie het volgende:

[..]

gelukkig kun jij nog weg :)
Nee, ik ga een Islamitische staat maken van Nederland. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')