Nee hier. Ik wil meegenieten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:29 schreef Beach het volgende:
plaats die shit dan in het turkentopc ipv hier
#teamcripalldayquote:
Sterker nog, dat is de hele bedoeling van dat krengquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is een feit dat vrouwen zonder hoofddoek mooier zijn.
Vrouwen met hoofddoek waarderen zichzelf niet. Godverdomme!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is de hele bedoeling van dat kreng.
Geen fan van hoofddoeken?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is de hele bedoeling van dat kreng.
Don't do it bruh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Communication & Media Design. IBMS was écht helemaal niks man.
wrom nie hakkenjakkar?quote:
Meh, dat niet. Maar het is wel een béétje debiel om een maatregel te hanteren die je schoonheid deels verbergt, zodat de aandacht in plaats van said schoonheid op bijvoorbeeld persoonlijkheid ligt, om vervolgens foto's te posten die zo sensueel mogelijk zijn want "KIJK HOE MOOI ZE ZIJN'. Doet het doel een bietje teniet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vrouwen met hoofddoek waarderen zichzelf niet. Godverdomme!
Wow jij kent mij zo goed. Potverdikkie nog aan toe.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, dat niet. Maar het is wel een béétje debiel om een maatregel te hanteren die je schoonheid deels verbergt, zodat de aandacht in plaats van said schoonheid op bijvoorbeeld persoonlijkheid ligt, om vervolgens foto's te posten die zo sensueel mogelijk zijn want "KIJK HOE MOOI ZE ZIJN'. Doet het doel een bietje teniet.
Tisjeboiquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Weissman is de grootste halal kankworst (nohomo)
Jij bent trouwens ook echt hypocriet. Tijd terug zei je nog wat anders.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouwen zonder hoofddoek zijn allemaal hoeren die mannen willen verleiden!
Ik ben soms inderdaad hypocriet. Wat ik heb gezegd weet ik niet meer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook echt hypocriet. Tijd terug zei je nog wat anders.
Minder blowen, Miroslav.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik heb gezegd weet ik niet meer.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, dat niet. Maar het is wel een béétje debiel om een maatregel te hanteren die je schoonheid deels verbergt, zodat de aandacht in plaats van said schoonheid op bijvoorbeeld persoonlijkheid ligt, om vervolgens foto's te posten die zo sensueel mogelijk zijn want "KIJK HOE MOOI ZE ZIJN'. Doet het doel een bietje teniet.
Elke vrouw wil aantrekkelijk gevonden worden. Dat is iets universeels en daarom heb jij ook een foto in userfoto gepost om het vervolgens te vervangen door een zwoelere en beter gelukte.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Howl's Moving Castle?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee wel afgevuld door jou, volgens Cor dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |