Hahaha, lol. Wss zit je 50/50 zelfde/nieuwe.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja bro, ik ben echt zenuwachtig. Ben benieuwd of ik nog dezelfde klasgenootjes heb of dat alles flink geshuffeld is.
Donderdag practicum met 6 andere klassen. Waarvan 1 dezelfde opleiding als mij en de overige klassen zijn van andere opleidingen. Chicks gallore sowieso dus, fuaaaark.
Hardop.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Donderdag trek ik mijn meest strakke shirtje aan.
Slimme moeder. Je hebt het niet van haar iig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Crip het volgende:
[..]
En hoe. Dit was een van de redenen waarom mijn moeder niet wilde dat ik al op redelijk jonge leeftijd een hoofddoek ging dragen. Laat staan met de lange jurk erbij.
Wat denk je lol.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar waarom eerst niet, en nu wel dan?
Ga ga.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Deuce92 het volgende:
Ze heeft wel gelijk. Crip, waarom ben je zo semi-casual-flirty en tegelijkertijd ook zo onbereikbaar voor ons? Daar komen geheid problemen van.
trolololol zeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, lol. Wss zit je 50/50 zelfde/nieuwe.
Ik begin morgen ook weer man, met een andere opleiding. Bye Bye HES lol.
[..]
Hardop.
[..]
Slimme moeder. Je hebt het niet van haar iig.
trololo
[..]
Wat denk je lol.
wincestquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga ga.![]()
Jullie zijn net brothas from another motha.
Nou ho eens. Zo aseksueel hoef ik eg nie bekeken te worden okeej.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga ga.![]()
Jullie zijn net brothas from another motha.
Zou die Geordie Shore smat keihard volspuiten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:18 schreef Montelly het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/bt/api/res/1.2/aJIAy3LVJZnAt7WxRW1FTQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/publ(...)orset.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef JaqenHghar het volgende:
Oke fuck dit. Het enige waar je verdomme anno 2014 in moet geloven is het fucking ijzer.
Ijzer liegt niet tegen je, ijzer dwingt je nergens toe, ijzer zal je nooit verlaten, ijzer is je kameraad en helpt je een sterk lichaam en een sterke geest te kweken opdat je er nooit alleen voor staat. Ijzer stelt je geen regels op behalve dicipline en vorm. Ijzer vraagt geen gebeden van je, geen oorlog, helemaal niks.
Ik dacht dat dit topic bedoelt was voor fucking bro's van elke leeftijd en geslacht, ongeacht je afkomst en opvattingen. Gewoon dom ouwehoeren zoals in de ekte ekte sportschool. Zie het tagje ONZIN.
Wat ga je nu doen dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, lol. Wss zit je 50/50 zelfde/nieuwe.
Ik begin morgen ook weer man, met een andere opleiding. Bye Bye HES lol.
[..]
Hardop.
[..]
Slimme moeder. Je hebt het niet van haar iig.
trololo
[..]
Wat denk je lol.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nou ho eens. Zo aseksueel hoef ik eg nie bekeken te worden okeej.
DOOCE!!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een familie prakkie is niet jakkie.
Ik ben helemaal voor grappen en jezelf zijn, maar je post over hypocrisie gaat gewoon niet goed samen met foto's van zaadvragende oogjes en de need om te bewijzen dat meiden met hijab ook mooi zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Gebeurtenissen.
[..]
Gelukkig blijf ik mezelf en kan dat gewoon. En weet ik wat ik meen en wat ik als een grapje overbreng en de andere jongens hier ook.
Jij gat gwn altyd net ovr dat grenzjuh.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor grappen en jezelf zijn, maar je post over hypocrisie gaat gewoon niet goed samen met foto's van zaadvragende oogjes en de need om te bewijzen dat meiden met hijab ook mooi zijn.
[..]
Ik ben helemaal voor grappen en jezelf zijn, maar je post over hypocrisie gaat gewoon niet goed samen met foto's van zaadvragende oogjes en de need om te bewijzen dat meiden met hijab ook mooi zijn.
Collaborateur.quote:
Gelukkig weet ik wat te ver gaat en wat niet. Hypocrisie is geen vast begrip, het is voor ieder individu anders. De ene vind het wel hypocriet de ander niet. Natuurlijk weet jij ook niet hoe ik als persoon ben dus daar valt überhaupt niet over te oordelen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:28 schreef Crip het volgende:
En ik plaats trouwens wat ik mooi vind. Ik hoef niets te bewijzen. Want ik weet dat die meiden knap as hell zijn. Net zoals ik.![]()
Ben geen Turkse. Hojje.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:29 schreef Beach het volgende:
plaats die shit dan in het turkentopc ipv hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |