Jij vist serieus in het Fokvijver, niet ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Leg het hem maar goed even uit. Hij snapt het niet.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ach, de roti is er eindelijk.
Hij zei wel sorry. Gelukkig voor hem. Anders had ik die gouden tand uit z'n bek geslagen.
I did.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij vist serieus in het Fokvijver, niet ik.
Het verschil is dat hij de zalm met blote handen gevangen heeft en jij met je drie werphengels nog geen gup aan de haak slaat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij vist serieus in het Fokvijver, niet ik.
Lekkere metafoor deze. Wel waar idd. Not even a nibblequote:Op zondag 31 augustus 2014 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het verschil is dat hij de zalm met blote handen gevangen heeft en jij met je drie werphengels nog geen gup aan de haak slaat.
Stop met die cringe man, fuck.
Anders ga je je lekker opwinden over dingen niet serieus bedoeld zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
Het verschil is dat hij de zalm met blote handen gevangen heeft en jij met je drie werphengels nog geen gup aan de haak slaat.
Ik weet nu niet wat mooier was. Een bestelling waar te veel in zit of deze post.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het ter vermaak?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Anders ga je je lekker opwinden over dingen niet serieus bedoeld zijn.
Je verpakt het in de funnybox maar je wil niks liever dan dat dat minderjarige theedoekje op je dick hopped. Pls stop mang.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Anders ga je je lekker opwinden over dingen niet serieus bedoeld zijn.
Tof man.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind McNulty wel een goede user.
Praat je altijd zo resoluut wanneer je dingen niet goed snapt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je verpakt het in de funnybox maar je wil niks liever dan dat dat minderjarige theedoekje op je dick hopped. Pls stop mang.
Gwn beetje minder whiteknights, tranny's en bbw ebony's dan is iedereen blij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Praat je altijd zo resoluut wanneer je dingen niet goed snapt?
Boks.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind McNulty wel een goede user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |