SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Top 100 voor de GYM t/m 28-08-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Ja godverdomme zeg, nu kan ik al die geurkaarsen dus wegflikkeren hè.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:36 schreef Crip het volgende:
Ik date helemaal niet trouwens. He geen zin in romantiek.
Its not rape with her fathers consentquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:39 schreef Beach het volgende:
mcnulty mag ik je een tip geven
als je wilt daten met haar moet je toestemming vragen aan de vader
Gwoon hit it and quit it stylo?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:36 schreef Crip het volgende:
Ik date helemaal niet trouwens. He geen zin in romantiek.
Dit is echt kankertriest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:41 schreef McNulty het volgende:
Crip mag ik je kopeh met twaalluf geitjes?
deuce92 mcnulty en die theedoek verpesten de reeks. gym is kapot.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:46 schreef Awesome_ het volgende:
Wie vinden jullie de grootste knakworst van deze reeks eigenlijk?
Kankworst?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Weissman is de grootste halal kankworst (nohomo)
Aardig eens met deze man. Gehalte WK is tot het hoogtepunt gestegen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
deuce92 mcnulty en die theedoek verpesten de reeks. gym is kapot.
Wie noem je aseksueel?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:53 schreef Awesome_ het volgende:
Mcnulty springt echt op iedereen die het geslacht op vrouw heeft ingesteld. Aseksueel, vromer dan de paus, het maakt em allemaal niet uit.
Echt voor schut.
Zomaar mensen aanvallen. Dat is niet zo geweldig van je "Awesome".quote:
Jij vist serieus in het Fokvijver, niet ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Leg het hem maar goed even uit. Hij snapt het niet.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ach, de roti is er eindelijk.
Hij zei wel sorry. Gelukkig voor hem. Anders had ik die gouden tand uit z'n bek geslagen.
I did.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij vist serieus in het Fokvijver, niet ik.
Het verschil is dat hij de zalm met blote handen gevangen heeft en jij met je drie werphengels nog geen gup aan de haak slaat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij vist serieus in het Fokvijver, niet ik.
Lekkere metafoor deze. Wel waar idd. Not even a nibblequote:Op zondag 31 augustus 2014 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het verschil is dat hij de zalm met blote handen gevangen heeft en jij met je drie werphengels nog geen gup aan de haak slaat.
Stop met die cringe man, fuck.
Anders ga je je lekker opwinden over dingen niet serieus bedoeld zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
Het verschil is dat hij de zalm met blote handen gevangen heeft en jij met je drie werphengels nog geen gup aan de haak slaat.
Ik weet nu niet wat mooier was. Een bestelling waar te veel in zit of deze post.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het ter vermaak?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Anders ga je je lekker opwinden over dingen niet serieus bedoeld zijn.
Je verpakt het in de funnybox maar je wil niks liever dan dat dat minderjarige theedoekje op je dick hopped. Pls stop mang.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Anders ga je je lekker opwinden over dingen niet serieus bedoeld zijn.
Tof man.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind McNulty wel een goede user.
Praat je altijd zo resoluut wanneer je dingen niet goed snapt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je verpakt het in de funnybox maar je wil niks liever dan dat dat minderjarige theedoekje op je dick hopped. Pls stop mang.
Gwn beetje minder whiteknights, tranny's en bbw ebony's dan is iedereen blij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Praat je altijd zo resoluut wanneer je dingen niet goed snapt?
Boks.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind McNulty wel een goede user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |