Je travestieten opmerking in het grote dames schoenen topic?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:05 schreef Klokov het volgende:
SHIT, IK HEB MIJN EERSTE NOTE TE PAKKEN VOOR EEN NIET NOTEWAARDIGE COMMENT. BETER VERWIJDEREN ZE HET LIF-FORUM
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)10301&type=2&theater#teammanlets
Is toch gewoon een goede tip? Zoveel dames zullen geen maat 44 hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je travestieten opmerking in het grote dames schoenen topic?
Was het ook. Heb je daar echt die note voor gekregen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is toch gewoon een goede tip? Zoveel dames zullen geen maat 44 hebben.
quote:[ Bericht 82% gewijzigd door Mylene op 31-08-2014 20:47:54 ]
Klinkt goed hoor Deucequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
Weer een kwarktaart gemaakt, voor morgen. Dit keer met wat zeeuwse speculaas bovenop de bodem, en wat zachte wafels in het midden.
Hatsikidee! Dat wordt smikkelen en smullen.
Is niet eens bijdehand, is gewoon een serieuze opmerkingquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:09 schreef McNulty het volgende:
Bij Lif bijdehand gaan doen is ook niet erg slim, daar zitten nog grotere huilies dan hier.
En terecht. Beter ga je eens met wat meer variatie eten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:04 schreef Deuce92 het volgende:
Gaat ze effe lekker m'n kwarktaart lopen dissen, godverdomme.
Topic is niet meer wat het geweest is.
Al weer wat van thuisbezorgd besteld Yuri?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En terecht. Beter ga je eens met wat meer variatie eten.
Maar ik heb er deze keer zeeuwse speculaas en zachte wafels in verwerkt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En terecht. Beter ga je eens met wat meer variatie eten.
Yeah man, van de week twee keer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Al weer wat van thuisbezorgd besteld Yuri?
IIFYM thuig gwn denke dat je diabeetus voedsel ken ete en gesond kan zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar ik heb er deze keer zeeuwse speculaas en zachte wafels in verwerkt.
Wist wel dat je het niet ging reddenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah man, van de week twee keer.
Tikt dat niet aan elke keer buiten huis eten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah man, van de week twee keer.
Thuisbezorgd.nl was op mijn laptop geblokkeerd, dus ik had het via de mobiel besteld.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wist wel dat je het niet ging redden
Hij laat het toch bezorgen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tikt dat niet aan elke keer buiten huis eten.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:13 schreef Modlene het volgende:
Ik heb de quote teruggeplaatst en de note verwijderd. Verkeerde inschatting, mijn excuses.
Godver. Smartass.quote:
Gewoon die CEO/10k a day libie broertje.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tikt dat niet aan elke keer buiten huis eten.
Jammer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:15 schreef Klokov het volgende:
Ik kan weer zonder zorgen door het leven
[..]
Lmao, dat je ze zover krijgt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:15 schreef Klokov het volgende:
Ik kan weer zonder zorgen door het leven
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja. Eerst de bodem erin gedaan, en toen de zeeuwe speculaas daar bovenop.
Ga lekker iemand anders verbeteren.![]()
Ik diss je kwarktaart niet, ik diss jou.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:04 schreef Deuce92 het volgende:
Gaat ze effe lekker m'n kwarktaart lopen dissen, godverdomme.
Topic is niet meer wat het geweest is.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon die CEO/10k a day libie broertje.
quote:
Vriend is gewoon terecht. Als je kijkt naar mijn posthistorie verdien ik het gewoon om een schone lei te hebben.quote:
Don't worry, als ik de kans krijg wipe ik alles toch wel weer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend is gewoon terecht. Als je kijkt naar mijn posthistorie verdien ik het gewoon om een schone lei te hebben.
Vasthouden dit Nultyquote:
Laat Yvonne dit niet horen vriend.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Don't worry, als ik de kans krijg wipe ik alles toch wel weer.
POW! POW! POW!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik diss je kwarktaart niet, ik diss jou.
Ze is best lekker in video 1. +5quote:
nulty, vid 2, een vd chicksquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze is best lekker in video 1. +5
Ze danst op Hot Nigga +100
Laaste is irri -30
+75 not bad
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik diss je kwarktaart niet, ik diss jou.
Dat kan! En dat is zo!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zonder hoofddoek 1000000000x mooier.
Plottwist, alle hoofddoekjes zijn gemaakt om de Terminator technologie op de schedel te verbergen.quote:
Jammer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat kan! En dat is zo!
Daarom draagt ze ook een hoofddoek hé.
Onze dekmantel...quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Plottwist, alle hoofddoekjes zijn gemaakt om de Terminator technologie op de schedel te verbergen.
Inb4 Skynet.
Skynet zit er echt aan te komen. Niet mee spotten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Plottwist, alle hoofddoekjes zijn gemaakt om de Terminator technologie op de schedel te verbergen.
Inb4 Skynet.
sow mistrieus segquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat kan! En dat is zo!
Daarom draagt ze ook een hoofddoek hé.
- rare wenkbrauwenquote:
Ze is inderdaad pretty.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ga al trouwen met deze beauty.
[ afbeelding ]
hokequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
- rare wenkbrauwen
- kleurlenzen
- veel make-up
- rare moedervlek
- uitgedroogde lippen
- snor is weggeshopt
- kan geen wimper mascara aanbrengen
- hoofddoek
2/10, would not hit.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef JaqenHghar het volgende:
Kan er even gestopt worden met die verheerlijking van die onderdrukte skaapjes?
Oh, this era. The era where walking around naked and shaking your ass for men isn't seen as opressing of the female body but choosing a veil is. Oh mankind.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef JaqenHghar het volgende:
Ken moslima's die in hun tienerjaren met volle bos haar liepen rond te rennen en pas als 20'er een hoofddoek begonnen te dragen. Die zijn echt niet onderdrukt hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef JaqenHghar het volgende:
De ironie; normaal zou je denken dat wanneer iemand oud genoeg is om zelf rationeel na te denken juist het tegenovergestelde doet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ken moslima's die in hun tienerjaren met volle bos haar liepen rond te rennen en pas als 20'er een hoofddoek begonnen te dragen. Die zijn echt niet onderdrukt hoor.
Gelukkig worden vrouwen niet onderdrukt door jou en mogen ze zelf kiezen welke keuzes ze maken in het leven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel ironisch. Normaal zou je denken dat wanneer iemand oud genoeg is om zelf rationeel na te denken juist het tegenovergestelde doet.
Wie ben ik om vrouwen te onderdrukken? Tevens de ironie in jouw post. Best wel schattig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig worden vrouwen niet onderdrukt door jou en mogen ze zelf kiezen welke keuzes ze maken in het leven.
Daarom zie ik er geen dwang in. Als je je als tiener niet onder de duim laat drukken waarom dan als volwassene wel. Dan is het gewoon een keuze.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De ironie; normaal zou je denken dat wanneer iemand oud genoeg is om zelf rationeel na te denken juist het tegenovergestelde doet.
Het is ook schattig dat je het punt voorbij loopt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie ben ik om vrouwen te onderdrukken? Tevens de ironie in jouw post. Best wel schattig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |