Exasperating. Vocabulaire swek.quote:
JIJ WEET WATSUP. Ik mag jou.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef Crip het volgende:
Om de vraag van TS te beantwoorden:
Nee we masturberen niet, moslima's hebben namelijk geen vagina's.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
JIJ WEET WATSUP. Ik mag jou.
System of a down. <3
kerel heeft goede benenquote:
Bovenop de bodem.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
Weer een kwarktaart gemaakt, voor morgen. Dit keer met wat zeeuwse speculaas bovenop de bodem, en wat zachte wafels in het midden.
Hatsikidee! Dat wordt smikkelen en smullen.
Ja. Eerst de bodem erin gedaan, en toen de zeeuwe speculaas daar bovenop.quote:
Je travestieten opmerking in het grote dames schoenen topic?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:05 schreef Klokov het volgende:
SHIT, IK HEB MIJN EERSTE NOTE TE PAKKEN VOOR EEN NIET NOTEWAARDIGE COMMENT. BETER VERWIJDEREN ZE HET LIF-FORUM
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)10301&type=2&theater#teammanlets
Is toch gewoon een goede tip? Zoveel dames zullen geen maat 44 hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je travestieten opmerking in het grote dames schoenen topic?
Was het ook. Heb je daar echt die note voor gekregen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is toch gewoon een goede tip? Zoveel dames zullen geen maat 44 hebben.
quote:[ Bericht 82% gewijzigd door Mylene op 31-08-2014 20:47:54 ]
Klinkt goed hoor Deucequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
Weer een kwarktaart gemaakt, voor morgen. Dit keer met wat zeeuwse speculaas bovenop de bodem, en wat zachte wafels in het midden.
Hatsikidee! Dat wordt smikkelen en smullen.
Is niet eens bijdehand, is gewoon een serieuze opmerkingquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:09 schreef McNulty het volgende:
Bij Lif bijdehand gaan doen is ook niet erg slim, daar zitten nog grotere huilies dan hier.
En terecht. Beter ga je eens met wat meer variatie eten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:04 schreef Deuce92 het volgende:
Gaat ze effe lekker m'n kwarktaart lopen dissen, godverdomme.
Topic is niet meer wat het geweest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |