Vriend, beter doe je een Michael Jackson en noem je jezelf Knight McNulty.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Elke vrouw wil aantrekkelijk gevonden worden. Dat is iets universeels en daarom heb jij ook een foto in userfoto gepost om het vervolgens te vervangen door een zwoelere en beter gelukte.
Als een meisje een hoofddoek draagt betekent het niet nog niet dat ze afstand wil doen van al haar schoonscheid en sensualiteit te allen tijde.
Slim? Zo noemen ze mensen met een kwart van mijn intelligentie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Hey Weissman, ben jij een booslim? Of een jewslim?
Meh, m'n anti-kijk-mij-proud-and-veiled-zijn-dinges werd even geactiveerd. Het gaat me er niet om dat vrouwen met hoofddoeken er als een zak aardappelen bij moeten lopen, maar ik moet ook gewoon m'n bek houden. As I said, ik taai weer af richting dieetquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Elke vrouw wil aantrekkelijk gevonden worden. Dat is iets universeels en daarom heb jij ook een foto in userfoto gepost om het vervolgens te vervangen door een zwoelere en beter gelukte.
Als een meisje een hoofddoek draagt betekent het niet nog niet dat ze afstand wil doen van al haar schoonscheid en sensualiteit te allen tijde.
Dima, grijp je kans!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en ik heb altijd openlijk toegegeven een onzekere slet te zijn.
Garp van het jaar. Waarom heb je nog steeds die roze naam?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Slim? Zo noemen ze mensen met een kwart van mijn intelligentie.
Een onzekere sletquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, m'n anti-kijk-mij-proud-and-veiled-zijn-dinges werd even geactiveerd. Het gaat me er niet om dat vrouwen met hoofddoeken er als een zak aardappelen bij moeten lopen, maar ik moet ook gewoon m'n bek houden. As I said, ik taai weer af richting dieet.
Zijn nudes van Jennifer Lawrence uitgelekt, die heeft z'n handen waarschijnlijk vol op het moment.quote:
Zeker geshopt vriend?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zijn nudes van Jennifer Lawrence uitgelekt, die heeft z'n handen waarschijnlijk vol op het moment.
Link fucka now !!!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, m'n anti-kijk-mij-proud-and-veiled-zijn-dinges werd even geactiveerd. Het gaat me er niet om dat vrouwen met hoofddoeken er als een zak aardappelen bij moeten lopen, maar ik moet ook gewoon m'n bek houden. As I said, ik taai weer af richting dieet.
Ik houd wel van onzekere sletten. Is er al iets van jou te vinden in KPD?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze zeggen van niet, software lek. Ook wat andere celebs als Kirstin Dunst en zo.quote:
lmaoquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik houd wel van onzekere sletten. Is er al iets van jou te vinden in KPD?
Nog niet, maar er staan wel ergens op FOK! foto's van mij in hoofddoek. Ik begrijp dat dat geen afknapper is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik houd wel van onzekere sletten. Is er al iets van jou te vinden in KPD?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zijn nudes van Jennifer Lawrence uitgelekt, die heeft z'n handen waarschijnlijk vol op het moment.
Oh daar zal ik met veel plezier op 'afknappen.'quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog niet, maar er staan wel ergens op FOK! foto's van mij in hoofddoek. Ik begrijp dat dat geen afknapper is.
Sry man, ben niet in to mannen met een open relatie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij mag me sowieso wel DM'en met je eigen nudes. (no pedo) (no racist)
Gwoon een van de 50 nude chicks waar Yuri dagelijks op loopt te fappen.quote:
Dat zeggen ze allemaal in het beginquote:Op maandag 1 september 2014 00:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Sry man, ben niet in to mannen met een open relatie.
Lol, nee. Hij stuurde mij zonet een link van een imgur album vol met uitgelekte celeb pics, maar ik herkende er geen één.quote:Op maandag 1 september 2014 00:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Gwoon een van de 50 nude chicks waar Yuri dagelijks op loopt te fappen.
Valt me nu pas op dat er 'nog niet' staat. Is dat bewust?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog niet, maar er staan wel ergens op FOK! foto's van mij in hoofddoek. Ik begrijp dat dat geen afknapper is.
het maatje meer topic in kpd?quote:Op maandag 1 september 2014 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, nee. Hij stuurde mij een zonet een link van een imgur album vol met uitgelekte celeb pics, maar ik herkende er geen één.
Voor fappings heb ik iets anders.
Chechz gangbang ofzo tochquote:Op maandag 1 september 2014 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, nee. Hij stuurde mij een zonet een link van een imgur album vol met uitgelekte celeb pics, maar ik herkende er geen één.
Even eerlijk. Vind je dat geen afknapper dat ze met anderen wilt flikvlooien? Ik probeer het te begrijpen door me te verplaatsen in andermans gedachten maar ik vat het nog steeds niet.quote:Op maandag 1 september 2014 00:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal in het beginno offence
Hoor die shit te vaak![]()
ONZ / Saps en Dreamerbulks Official Trannytopic #2 - sickeningquote:Op maandag 1 september 2014 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, nee. Hij stuurde mij zonet een link van een imgur album vol met uitgelekte celeb pics, maar ik herkende er geen één.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |