SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben geen turk maar hier komtie dan.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
je hebt me nooit de kans gegeven![]()
quote:
Jij bent een Marokkaan, dus kom niet pratenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:46 schreef Santello het volgende:
Dit topic en haar mensen zijn moeilijk zeg.
Doet niets af aan mijn statement. Als je wilt matten moet je het zeggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent een Marokkaan, dus kom niet praten
Peunage is gwn een sukkel. Kan hij niks aan doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Doet niets af aan mijn statement. Als je wilt matten moet je het zeggen.
Sukkelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent een Marokkaan, dus kom niet praten
Hehehehe puike serie. Godizilla is godsgruwelijk slecht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:
BB afgekeken vandaag, ben nu Godzilla aan het kijken. Herkende gelijk die stem van Walt voordat ie in beeld was
Ken het niet. Bewaar een beetje couscous en meng het in een kop met karnemelk!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Is het een onderdeel van de Marokkaanse cultuur om je buren couscous te brengen als zij een familielid in Marokko verliezen?
Het was bijzonder smakelijk trouwens
Het is al opquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:25 schreef Santello het volgende:
[..]
Ken het niet. Bewaar een beetje couscous en meng het in een kop met karnemelk!
Schijnt beter te zijn dan die van 1998.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Hehehehe puike serie. Godizilla is godsgruwelijk slecht.
Heb je Jericho al gezien?
Te vroeg gecanceld. Maar wel spannend genoeg!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Schijnt beter te zijn dan die van 1998.
Jericho ken ik niet
Zo begint het altijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat ga je haten, ben maar een mens. Ik vergeet ook ;c
ehh. mabrouk?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
HEB NET SOFTIJS MET SPECULOOS EN CARAMEL GEHAD.
WAS ECHT
LIFECHANGING.
Gaan we meteen zo doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Peunage is gwn een sukkel. Kan hij niks aan doen.
Dan goed sis, twoluvzquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Oneluv betekend gewoon liefde voor de mensheid. Ja. Niet speciaal voor jou. Ja.
Een sokkel? Oke.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerlijk, je bent wel een beetje een sokkel.
a hoofd praat normaal praatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerlijk, je bent wel een beetje een sokkel.
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry het is gewoon de verveling. Binnenkort begint school weer en zal ik weer verdwijnen
Wat is er aan de hand meissiequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:29 schreef Crip het volgende:
Heb zo veel gejankt deze nacht. Fucking zelfs games worden kapot emotioneel. ;c
maandag meteen half 9 eerste introlesquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik kom er ook maar niet vanaf. Dinsdag alweer startbijeenkomst bullshit. Denk dat ik maar weer aan de Harry Potter audio books ga om maandag om 00:00 stipt naar bed te gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ritme laatste week van de vakantie helemaal verneuken.![]()
![]()
![]()
.
Dat is toch geen gamequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Freaking feels.. the walking dead(game) ending.
echt balen, ben ook niet zo goed in uitslapenquote:Op zondag 31 augustus 2014 03:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik kom er ook maar niet vanaf. Dinsdag alweer startbijeenkomst bullshit. Denk dat ik maar weer aan de Harry Potter audio books ga om maandag om 00:00 stipt naar bed te gaan.
Jij weet niets. Jij weet echt niets..quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat is toch geen game![]()
![]()
Al die kut spellen die gebaseerd zijn op films en series zijn rete slecht.![]()
Naruto en Bleach op psp zijn trouwens awesome.
De eerste 32 zijn hem gevlucht, dus nu is het jouw beurtquote:
Mehehehe. Ik heb nog een week om mijzelf aan te leren om 22.00 naar bed te gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Over 24u zit ik al uren op school. Wat een spanning gaat er door mijn lijf heen zeg.![]()
Trut. Je hebt me erin geluisd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mehehehe. Ik heb nog een week om mijzelf aan te leren om 22.00 naar bed te gaan.
nee en is volgens mij haremmquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:49 schreef Santello het volgende:
Voetbal was weer heerlijk.
Sauna en jaccuzzi is hard nodig. Even op zoek naar een plekje in Amsterdam waar dat kan. Thai massage mag ook wel.
Thaise dames hier aanwezig?
let eens op je woordenquote:Op zondag 31 augustus 2014 03:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ritme laatste week van de vakantie helemaal verneuken.![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
let eens op je woorden [ afbeelding ]
Kittyyyyquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zijn JFM en ik, hier weer:
[ afbeelding ]
JFM is ofcourse de backstabber.
Abe wat zeg jij allemaal??quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:03 schreef AMAR420 het volgende:
sinds jullie turken zijn, zijn jullie toch wolven ofzo of heb ik 't nou verkeerd?
Het was ook niet serieus bedoelt. We plagen elkaar alleen maar. Verder hebben we enkel lobi voor elkaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Kittyyyy![]()
JFM is echt niet zo![]()
Ik denk dat het andersom is.
Je moest er ook verder niet op in gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus bedoelt. We plagen elkaar alleen maar. Verder hebben we enkel lobi voor elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:08 schreef Santello het volgende:
[..]
Je moest er ook verder niet op in gaan.
Want we weten allemaal wie de echte backstabber hier is. En dat is....We weten allemaal dat jij de backstabber bent in dit verhaal. Je bent de zwakste schakel, tot ziens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van achteren pussy etenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zijn JFM en ik, hier weer:
[ afbeelding ]
JFM is ofcourse de backstabber.
Turken stammen af van wolven volgens de legende, alle andere volken van apen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:03 schreef AMAR420 het volgende:
sinds jullie turken zijn, zijn jullie toch wolven ofzo of heb ik 't nou verkeerd?
Erg dit. Ik ben gewoon een aardige jongen. Kom anders meeten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij de backstabber bent in dit verhaal. Je bent de zwakste schakel, tot ziens.
Geen van beiden broeder.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken stammen af van wolven volgens de legende, alle andere volken van apen.
Al die mensen die willen meeten en gezellig doen. Mijn agenda is tot oktober 2015 volgeboekt, het spijt me voor je.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Erg dit. Ik ben gewoon een aardige jongen. Kom anders meeten.
Een agenda en geen enkele kans op spontaniteit... Wat Hollandsquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Al die mensen die willen meeten en gezellig doen. Mijn agenda is tot oktober 2015 volgeboekt, het spijt me voor je.
Eigenlijk is het meer dit:quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een agenda en geen enkele kans op spontaniteit... Wat Hollands
Ya habibti, kom maar bij mij wonen. Maar ik ga je wel in je slaap stabben. In je back.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer dit:
[ afbeelding ]
als jij gelukkig bent dan, mag jij mij in mijn slaap backstabben, prima, ily anywaysquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ya habibti, kom maar bij mij wonen. Maar ik ga je wel in je slaap stabben. In je back.
ily2.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als jij gelukkig bent dan, mag jij mij in mijn slaap backstabben, prima, ily anyways
Maakt niet uit joh. Ik kom meteen trouwen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste liefde is zusterliefde, jammer dat mijn bloedeigen zusje me die liefde niet geeft. Naja ze heeft sowieso wel lobi voor mij, ik bedoel wie niet, maar ze loopt er niet mee te koop. Of naja dat is ook gelogen, ze tagged me altijd op facebook in die zussendingen. En dan denkt iedereen wowww die zijn close enzo. MAAR HET IS ALLEMAAL SCHIJN.quote:
Je weet dat ik en Mathemaat gaan trouwen en een kat nemen die opgesloten zit in de kattenkamer enzo? Geen ruimte voor jou in dit verhaal, sorry not sorry.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. Ik kom meteen trouwen.
Hij wil je niet zei hij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beste liefde is zusterliefde, jammer dat mijn bloedeigen zusje me die liefde niet geeft. Naja ze heeft sowieso wel lobi voor mij, ik bedoel wie niet, maar ze loopt er niet mee te koop. Of naja dat is ook gelogen, ze tagged me altijd op facebook in die zussendingen. En dan denkt iedereen wowww die zijn close enzo. MAAR HET IS ALLEMAAL SCHIJN.
Geloof ik.
[..]
Je weet dat ik en Mathemaat gaan trouwen en een kat nemen die opgesloten zit in de kattenkamer enzo? Geen ruimte voor jou in dit verhaal, sorry not sorry.
Waar wil je over praten?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:34 schreef Che_ het volgende:
Waar zijn die interessante gesprekken van vroeger
Mag k niet zeggem ivm ban.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat gemeen van jou om dit te zeggen, waar zei hij dit?
Ja echt hé, tegenwoordig gaan ze allemaal over mijquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:34 schreef Che_ het volgende:
Waar zijn die interessante gesprekken van vroeger
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja echt hé, tegenwoordig gaan ze allemaal over mij
wolven stammen af van wilde honden?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken stammen af van wolven volgens de legende, alle andere volken van apen.
The secret life of the Turkish teenagerquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken ik niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
The secret life of the Turkish teenager
Wat was de Amerikaanse versie van die serie grappig
De hoofdrolspeelster lijkt op mijn oude werkcollegebegeleidsterquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kijk eens de trailer van het eerste seizoen
Was dat ook zo´n sletteketet (ongetrouwd seks en zwanger!) ?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De hoofdrolspeelster lijkt op mijn oude werkcollegebegeleidster
Wat is jouw afkomst?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:03 schreef AMAR420 het volgende:
;_; clementinequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:29 schreef Crip het volgende:
Heb zo veel gejankt deze nacht. Fucking zelfs games worden kapot emotioneel. ;c
Dat meen je niet, wat leuk! Wij hebben ook koelies in onze stamboom!quote:
SPOILER: Oh...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat meen je niet, wat leuk! Wij hebben ook koelies in onze stamboom!.
WOwowowowowowo shots fired.SPOILER: Oh...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ze was maar 2 jaren ouder dan ik en was een brave, slimme, knappe, lieve vrouw. En ja, ze was een enorme afleiding.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Was dat ook zo´n sletteketet (ongetrouwd seks en zwanger!) ?
Zo´n MILF lijkt mij een behoorlijke afleidingzelf had ik altijd extreem saaie kerels uit de provincie of India in die rol :´)
Zit je nu s2?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:30 schreef Crip het volgende:
[..]
I know right! Jane, heeft me echt teleurgesteld. Vieze Miley look-alike.
Zeg eens eerlijk... heb je al online gezocht of zij eventueel vrijgezel is?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ze was maar 2 jaren ouder dan ik en was een brave, slimme, knappe, lieve vrouw. En ja, ze was een enorme afleiding.![]()
Maar ik weet nog dat ik haar zag op mijn eerste dag op de uni aan het begin van mijn eerste les. Ik had al plaats genomen en aangezien ik een hardcore beta opleiding deed, was de klas bomvol met alleen jongens. Er was overigens op dat moment geen werkcollegebegeleider aanwezig.
En toen stond ze opeens daar, bij de deur. Ze zag er verdwaald, jong en aantrekkelijk uit. En uiteraard moest ik de mannelijke Turk zijn die ik was en naar haar zwaaien en schreeuwen: "Ben je verdwaald?" "Kom maar hiernaar toe". Nu weet ik niet meer of ze naar me glimlachte of me negeerde, maar ze wende zich af en liep weg.
Paar minuten later liep ze het klaslokaal binnen met een namenlijst en begon één voor één namen af te vinken en uiteindelijk kwam ze bij mij.
"Hoe heet je?"
"Mathemaat"
Ze vinkte mijn naam af, keek me aan en fluisterde glimlachend en lief:
"Geweldig!"
En zo geschiedde het.
Nog steeds sta ik onder de invloed van die glimlach.
Ja, ze is niet vrijgezel. Ze had toen al jaren lang hetzelfde vriendje, waarmee ze nog steeds heeftquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk... heb je al online gezocht of zij eventueel vrijgezel is?ondanks dat zij in de praktijk geenzins bereikbaar is in dat opzicht
Haha, het was ook jaren geleden, dan kijk je er zelf lachend naar terugquote:
Heb 4 eps gespeeld, vond het voor zover zeker niet zo sterk als s1quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Jep heeft maar 5 eps. Je gaat huilen.
Alles gaat snel in s2quote:Op maandag 1 september 2014 00:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Heb 4 eps gespeeld, vond het voor zover zeker niet zo sterk als s1
Zij gaat vast al jong bijzonder onaantrekkelijk worden, 120 kilo en wratten op haar neus, kinharen en dergelijke!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, ze is niet vrijgezel. Ze had toen al jaren lang hetzelfde vriendje, waarmee ze nog steeds heeft.
Cripquote:
Ik kijk geen voetbal. Ik baseer mijn mening alleen op wat ik zie.quote:Op maandag 1 september 2014 00:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Crip![]()
Dat van Vermeer![]()
Ging over het feit dat ie ajacied is![]()
Jullie vrouwen begrijpen dat niet![]()
Je comment kan je beter verwijderen
Dit leest weg als een quasi-amateuristische romcom-boek dat uiteindelijk verfilmd wordt in een C-film.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ze was maar 2 jaren ouder dan ik en was een brave, slimme, knappe, lieve vrouw. En ja, ze was een enorme afleiding.![]()
Maar ik weet nog dat ik haar zag op mijn eerste dag op de uni aan het begin van mijn eerste les. Ik had al plaats genomen en aangezien ik een hardcore beta opleiding deed, was de klas bomvol met alleen jongens. Er was overigens op dat moment geen werkcollegebegeleider aanwezig.
En toen stond ze opeens daar, bij de deur. Ze zag er verdwaald, jong en aantrekkelijk uit. En uiteraard moest ik de mannelijke Turk zijn die ik was en naar haar zwaaien en schreeuwen: "Ben je verdwaald?" "Kom maar hiernaar toe". Nu weet ik niet meer of ze naar me glimlachte of me negeerde, maar ze wende zich af en liep weg.
Paar minuten later liep ze het klaslokaal binnen met een namenlijst en begon één voor één namen af te vinken en uiteindelijk kwam ze bij mij.
"Hoe heet je?"
"Mathemaat"
Ze vinkte mijn naam af, keek me aan en fluisterde glimlachend en lief:
"Geweldig!"
En zo geschiedde het.
Nog steeds sta ik onder de invloed van die glimlach.
Dankje, ik heb er mijn best voor gedaan.quote:Op maandag 1 september 2014 01:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit leest weg als een quasi-amateuristisch romcom-boek dat uiteindelijk verfilmd wordt in een C-film.
Pleasure was all mine. Ik ben een fervente lezer van slechte stukken (uit de hand gelopen hobby) dus voel je vrij om te posten.quote:Op maandag 1 september 2014 01:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dankje, ik heb er mijn best voor gedaan.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 1 september 2014 00:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal. Ik baseer mijn mening alleen op wat ik zie.
en dit dan?quote:Op maandag 1 september 2014 03:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar deze wordt waarschijnlijk door sheytan zelf gezongen.
Straight up devilish
Vertel maar wat je punt is, dat scheelt een hoop chitchat.quote:Op maandag 1 september 2014 03:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Laat me weten als je dat wel hebt gedaan.
Die is er niet.quote:Op maandag 1 september 2014 03:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vertel maar wat je punt is, dat scheelt een hoop chitchat.
turkquote:Op maandag 1 september 2014 03:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aha, dit was dus gewoon een verkapte wij van bontkraag adviseren bontkraag
Ik beschik niet over twitter. Ik krijg juist maagzuur door dingen zoals citroen, sinaasappelsap, etc.quote:
Het duidt gewoon op een generatie.quote:Op maandag 1 september 2014 03:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik beschik niet over twitter. Ik krijg juist maagzuur door dingen zoals citroen, sinaasappelsap, etc.
Bijdehandje ben jij geworden!
Over tijd gesproken we moeten nog een tijdstip prikken.quote:Op maandag 1 september 2014 07:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omg ik ben veeel te vroeg, veel te vroeg.
door teveel sambal krijg ik maagzuur en citroen helpt me ervan afquote:Op maandag 1 september 2014 04:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het duidt gewoon op een generatie.
Maagzuur door citroen, waar is het fout gegaan?
iig: https://www.google.nl/web(...)zuur+citroen&start=0
Ja echtquote:Op maandag 1 september 2014 04:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het duidt gewoon op een generatie.
Maagzuur door citroen, waar is het fout gegaan?
iig: https://www.google.nl/web(...)zuur+citroen&start=0
Gewoon teasen met curlz omdat je een hoofddoek draagtquote:
90% van de Marokkaanse meiden heeft krullen. Boo-hoo.quote:Op maandag 1 september 2014 19:49 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Zeggen wat er onder je hoofddoek zit
Dallas Buyers Clubquote:Op maandag 1 september 2014 19:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Gewoon teasen met curlz omdat je een hoofddoek draagt
Iemand die een movie kan aanraden? Mag ook oud zijn. Thanks!
Pics or it didnt happenquote:Op maandag 1 september 2014 19:54 schreef Crip het volgende:
[..]
90% van de Marokkaanse meiden heeft krullen. Boo-hoo.
Denk toch wel minder hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 19:54 schreef Crip het volgende:
[..]
90% van de Marokkaanse meiden heeft krullen. Boo-hoo.
Geen idee waar dit over gaat hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 17:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Over tijd gesproken we moeten nog een tijdstip prikken.
Tof tof.quote:Op maandag 1 september 2014 20:02 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat wordt 'm vanavond. Thanks KB!
Dus geen afspraakje?quote:Op maandag 1 september 2014 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat hoor.
Jij ondeugd. Vlerk. Belhamel. Gooi onze privé niet zo hier ja.quote:Op maandag 1 september 2014 20:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dus geen afspraakje?![]()
![]()
Yeah, ik ben weer vrijgezel
Ik heb nieuwe woorden geleerdquote:Op maandag 1 september 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij ondeugd. Vlerk. Belhamel. Gooi onze privé niet zo hier ja.
Fluister zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Zuidoost is echt niet meer wat het was. Het was pauper. Het is nu gewoon decent. Dicht bij de Amsterdam Arena is het beste qua ligging met het OV en winkelcentrum.quote:Op maandag 1 september 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben helemaal afgepeigerdheftig zo'n dag, blijkbaar.
Sabtello zal ik in Zuidoost gaan wonen?
Nee joh, het is gewoon een vorm van vriendschapquote:
quote:Op maandag 1 september 2014 20:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Fluister zeZal ik doen. Rare.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rond Arena ja? Zag rond Bullewijk ook dat daar veel studenten wonen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Zuidoost is echt niet meer wat het was. Het was pauper. Het is nu gewoon decent. Dicht bij de Amsterdam Arena is het beste qua ligging met het OV en winkelcentrum.
Waar zit het dan precies?
kan ook.quote:Op maandag 1 september 2014 20:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon een vorm van vriendschap
quote:Op maandag 1 september 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriendschap is de beste liefde die iemand hebben kan. Serieus.
Rond Arena is top. Zou daar zo wonen als je school in de buurt is. Met het OV ben je met de metro zo in de stad. Dat maakt het aantrekkelijk.quote:Op maandag 1 september 2014 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik doen. Rare.
[..]
Rond Arena ja? Zag rond Bullewijk ook dat daar veel studenten wonen.
In NL is dat de liefde van baas en hondquote:Op maandag 1 september 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriendschap is de beste liefde die iemand hebben kan. Serieus.
Vlak de band tussen een noeste herder in Anatolie en zijn tweetal Kangals ook niet uit, dat is een symbiotische band waarbij wederzijds respect en elkaar in de waarde laten de boventoon voeren.quote:Op maandag 1 september 2014 22:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
In NL is dat de liefde van baas en hond
Medulla onblongataquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:05 schreef AMAR420 het volgende:
Ik was zo aan het discussieren met een maat..
ok misschien kunnen jullie me helpen..
Wie zijn het behaardste volk op aarde?
Ik zei Turken (hihi) maar hij zei dat ik het mis had en dat Iranezen het meest behaard zijn. Hij wilde zelfs wedden voor geld? Alsof hij met bewijs kan komen, hmm. Mijn argument, Turkse meiden hebben vaak hele behaarde armen..
Wat zeggen jullie?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:33 schreef Santello het volgende:
Time for scorro. To bloody early. Zonnebril op. Allergisch voor daglicht.
Ik zit bij een pastane. Kinda chill.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:33 schreef Santello het volgende:
Time for scorro. To bloody early. Zonnebril op. Allergisch voor daglicht.
Waar is dat? Lekker op vakantie in wil oookquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit bij een pastane. Kinda chill.
Hahahahaha het lukt me bijna nooit iets te verkopen. Uiteindelijk geef ik het gewoon weg aan bekenden :pquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:12 schreef AbdulMalik het volgende:
Sommige mensen hier verkopen 2de hands shit voor hoge prijzen
Turkije my man. Nog maar 10 dagenquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Waar is dat? Lekker op vakantie in wil oook
Gewoon niet op vakantie gegaan. Alleen maar gewerkt als een bulgaar
Waarom heb je mij daarbij nodigquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zullen we samen ervoor opgeven :$
Gewoon vrouwenschool van vroeger.quote:
Dat denk ik ook. Als sjiiet wil je volgens mij niet tussen salafisten staan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Let maar niet op mij, ik ben aan het ijlen geloof ik.
Als gemiddelde soenniet ook nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als sjiiet wil je volgens mij niet tussen salafisten staan.
Neuh, ik vond het wel meevallen. Ik was het alleen niet eens met de door de klassieke Grieken geïnspireerde theologisch insteek over Gods zijn, wat onderwerpen over fiqh en nog andere dingen over geloofsleer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als gemiddelde soenniet ook niet
Wel met het onthoofdings principe?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Neuh, ik vond het wel meevallen. Ik was het alleen niet eens met de door de klassieke Grieken geïnspireerde theologisch insteek over Gods zijn, wat onderwerpen over fiqh en nog andere dingen over geloofsleer.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel met het onthoofdings principe?
???quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel met het onthoofdings principe?
Wat is dit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als sjiiet wil je volgens mij niet tussen salafisten staan.
Waar zijn de salafisten dan? Ik snap niet waarom opeens die reactie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heeft wel gelijk. Tenminste, voor mij wel.
Oh, op die fiets. Denk dat het over het plaatje van Santello ging.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar zijn de salafisten dan? Ik snap niet waarom opeens die reactie.
Galgje?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:17 schreef Crip het volgende:
Kom we gaan even Shiieten VS Soennieten doen. Heb zin in sensatie.
Je bent zelf geniaal!quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die pagina waarvan je hem gehaald hebt is geniaal.
En ik wist niet dat die opleidingen door salafisten geleid werden.
wrm ga je vreemd?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Thanks! Gaan we nu trouwen?
Je blijft aandringen hé?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Thanks! Gaan we nu trouwen?
Nu weet je het welquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die pagina waarvan je hem gehaald hebt is geniaal.
En ik wist niet dat die opleidingen door salafisten geleid werden.
Gelijk open relatie. 100% Weissman-stylequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gwn kansen spreiden, zo gaan die dingen.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gelijk open relatie. 100% Weissman-style
quote:
Als we maar elke avond bij elkaar terugkomen toch.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gelijk open relatie. 100% Weissman-style
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:26 schreef Santello het volgende:
KB wil met iedereen trouwen![]()
Behalve...
Paar maanden geleden had iemand dat al gezegd ja (in het Irak topic). Leuk dat de Nederlandse journalisten dit eindelijk oppakken, want is best een belangrijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 01:41 schreef zarGon het volgende:
Interessant stukje gehoord over de IS op de radio. Hoe ze te werk gaan e.d. Interessant omdat het antwoorden bevat/kan bevatten op de vraag waarom ze op deze manier te werk gaan.
http://www.vpro.nl/buiten(...)t-van-wreedheid.html.
Je moet eens Humon of NewYork checken. Ook heel prachtigquote:Op woensdag 3 september 2014 01:48 schreef zarGon het volgende:
Een fotojournalist neemt van elke hoofdstad een foto, en probeert eigenlijk vast te leggen wat 'ons' bindt. Hij is al 5 jaar bezg (blijkbaar) en is 'pas' bij 144 van de 205 steden.
http://www.streetsoftheworld.com/.
Afghanistan:
[ afbeelding ]
Egypte:
[ afbeelding ]
Turkije:
[ afbeelding ]
Mensen staan centraal op de foto's. Hij is nog niet geweest in Marokko, Iran en Irak.
Misschien kun je het vinden op https://mijn.overheid.nl. Inloggen met DigiD van je ouders, en vervolgens klikken op "Digitaal Klantdossier".quote:Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb voor t pensioen van mn ouders een verklaring nodig met daarop vermeldt hun werkgeschiedenis. Dus waar ze gewerkt hebben en hoelang etc.
Weet iemand hoe ik daar aan kan komen.
http://www.humansofnewyork.com/.quote:Op woensdag 3 september 2014 01:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet eens Humon of NewYork checken. Ook heel prachtig
Hij is pasgeleden in een paar landen uit het Miden-Oosten geweest en is nu in Afrika. Heel tof en mooie, sprekende foto's maakt hij.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.humansofnewyork.com/.
Die's inderdaad ook leuk, complete verhalen van personen... Zie ik het goed dat-ie tegenwoordig (?) ook buiten New York bezig is (geweest)?
Wel tof, in ieder geval.
quote:Een woordvoerder van de gemeente zegt tegen Omroep Gelderland dat een ambtenaar per ongeluk de verkeerde kleurcode had doorgegeven aan de verffabrikant. "Daardoor is er een verkeerd potje verf meegegeven en hebben we nu spectaculaire vluchtheuvels."
Cool! Thanksquote:Op woensdag 3 september 2014 09:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien kun je het vinden op https://mijn.overheid.nl. Inloggen met DigiD van je ouders, en vervolgens klikken op "Digitaal Klantdossier".
Kan ook bij het UWV, daar heet het 'arbeidsverleden'. https://werknemer-portaal(...)sVerledenPagina.ascx (ook eerst inloggen met DigiD).
Succes.quote:
Geldik, yasayi kaldirmaya 10 gun kala willen ze dit nog ff. 30 kaar de tijd voor gehadquote:Op woensdag 3 september 2014 10:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Succes.
Wellicht kun je het ook ook bij de SVB opvragen. https://www.svb.nl/int/nl(...)erledennederland.jsp.
Welke wet?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geldik, yasayi kaldirmaya 10 gun kala willen ze dit nog ff. 30 kaar de tijd voor gehad
Yes. Hij was kort geleden in Koerdistan en nu is hij in Afrika. Hij is mee met Unicef als het goed is. Dit raakte mij het meest:quote:Op woensdag 3 september 2014 09:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.humansofnewyork.com/.
Die's inderdaad ook leuk, complete verhalen van personen... Zie ik het goed dat-ie tegenwoordig (?) ook buiten New York bezig is (geweest)?
Wel tof, in ieder geval.
Link doet het niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Yes. Hij was kort geleden in Koerdistan en nu is hij in Afrika. Hij is mee met Unicef als het goed is. Dit raakte mij het meest:
https://graph.facebook.co(...)389096235193/?type=1
quote:“They are taking control of the water supply. They are breaking dams, and flooding crops, and destroying the food supply of an entire country. They are forcing hundreds of thousands from their homes. It seems that there is a hand behind all of this. They are very calculating. They are making their moves very carefully to destroy the human soul. They want to rob an entire people of food and water and homes, as if to wipe them from the pages of history. And when they take the homes from these people, the children have no place to play. The children have no place to be young. No physical space, and no emotional space. They have no place to be a child, so their only frame of reference is war and fighting. And when that’s all they know, how can they grow up to be doctors and teachers? All they can possibly know is the desire for revenge and hatred for their enemies. I wish people would understand that Iraq is filled with intelligent, civilized people. This was the cradle of civilization in the Ancient World. Even the Garden of Eden was here. These aren’t dust covered, nameless refugees being forced from their homes. The refugee camps are filled with architects, and musicians, and teachers.”
Oversentimentele propagandaquote:
Ga weg. Het was er ooit heel goed en mooi.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oversentimentele propaganda
Iraq is vaak een shithole van burgeroorlogen en oorlogen geweest.
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Okequote:Op woensdag 3 september 2014 12:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
serious?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Net als Iran zeker.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga weg. Het was er ooit heel goed en mooi.
quote:
quote:
quote:
Sinds mensenheugenis is er om Iraq gevochten. De ellende van sektarisch geweld was al begonnen ergens in de 19e eeuw toen de Ottomaanse regering zijn gezag over de regio kwijtraakte.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijdens de Mongoolse inval was het er iniedergeval een stuk bloediger dan de laatste jaren.
Ja man, de wereld is begonnen vanaf de Ottomanenquote:Op woensdag 3 september 2014 13:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sinds mensenheugenis is er om Iraq gevochten. De ellende van sektarisch geweld was al begonnen ergens in de 19e eeuw toen de Ottomaanse regering zijn gezag over de regio kwijtraakte.
Je kunt het hele Midden-Oostenconflict als een verlenging van dat zien. En de verdeel en heers politiek van de Britten, Fransen en Arabische dictaturen hebben het erger gemaakt.
-10quote:Op woensdag 3 september 2014 13:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sinds mensenheugenis is er om Iraq gevochten. De ellende van sektarisch geweld was al begonnen ergens in de 19e eeuw toen de Ottomaanse regering zijn gezag over de regio kwijtraakte.
Je kunt het hele Midden-Oostenconflict als een verlenging van dat zien. En de verdeel en heers politiek van de Britten, Fransen en Arabische dictaturen hebben het erger gemaakt.
Hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 3 september 2014 13:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Joh, deze tekst geldt voor zo'n beetje elk land in de wereld. Ken geen landen die geen gewelddadig verleden hebben gekend.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
?????????????quote:Op woensdag 3 september 2014 17:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kunnen we niks aan deze irritante Marokkaan doen? Uitzetten of zo?
Ik hoek jequote:Op woensdag 3 september 2014 17:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kunnen we niks aan deze irritante Marokkaan doen? Uitzetten of zo?
Ik ben laatst bezig geweest voor mijn ouders, SVB doet ontzettend moeilijk. Bankafschriften had je in die tijd niet of heb je allang weggegooid.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb voor t pensioen van mn ouders een verklaring nodig met daarop vermeldt hun werkgeschiedenis. Dus waar ze gewerkt hebben en hoelang etc.
Weet iemand hoe ik daar aan kan komen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
Moslims Arabieren en hun oorlogszin
Volgens mij pas vanaf 1994 oid, van eerder niet, of wel?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef Che_ het volgende:
Je kan op internet precies zien hoeveel pensioen je hebt opgebouwd en bij welke bedrijven.
Geen idee, maar het lijkt me van wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij pas vanaf 1994 oid, van eerder niet, of wel?
Waar?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef Che_ het volgende:
Je kan op internet precies zien hoeveel pensioen je hebt opgebouwd en bij welke bedrijven.
Doe me een lol.. kun je checken of dit echt zo is...?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt me van wel.
Ik werkte niet voor 1994. Je moet de gegevens invullen van je ouders en dan kan je het zien. Ook een goeie checkmiddel om te kijken of je werkgever je pensioen ook daadwerkelijk stort.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe me een lol.. kun je checken of dit echt zo is...?
HAhHAHAHA IK GA STUK.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://imgur.com/a/sneoW
Wat is dit.
Hoe kan ik die gozer bedanken voor de big big smilequote:Op woensdag 3 september 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://imgur.com/a/sneoW
Wat is dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |