Nee joh, het is gewoon een vorm van vriendschapquote:
quote:Op maandag 1 september 2014 20:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Fluister zeZal ik doen. Rare.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rond Arena ja? Zag rond Bullewijk ook dat daar veel studenten wonen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Zuidoost is echt niet meer wat het was. Het was pauper. Het is nu gewoon decent. Dicht bij de Amsterdam Arena is het beste qua ligging met het OV en winkelcentrum.
Waar zit het dan precies?
kan ook.quote:Op maandag 1 september 2014 20:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon een vorm van vriendschap
quote:Op maandag 1 september 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriendschap is de beste liefde die iemand hebben kan. Serieus.
Rond Arena is top. Zou daar zo wonen als je school in de buurt is. Met het OV ben je met de metro zo in de stad. Dat maakt het aantrekkelijk.quote:Op maandag 1 september 2014 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik doen. Rare.
[..]
Rond Arena ja? Zag rond Bullewijk ook dat daar veel studenten wonen.
In NL is dat de liefde van baas en hondquote:Op maandag 1 september 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriendschap is de beste liefde die iemand hebben kan. Serieus.
Vlak de band tussen een noeste herder in Anatolie en zijn tweetal Kangals ook niet uit, dat is een symbiotische band waarbij wederzijds respect en elkaar in de waarde laten de boventoon voeren.quote:Op maandag 1 september 2014 22:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
In NL is dat de liefde van baas en hond
Medulla onblongataquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:05 schreef AMAR420 het volgende:
Ik was zo aan het discussieren met een maat..
ok misschien kunnen jullie me helpen..
Wie zijn het behaardste volk op aarde?
Ik zei Turken (hihi) maar hij zei dat ik het mis had en dat Iranezen het meest behaard zijn. Hij wilde zelfs wedden voor geld? Alsof hij met bewijs kan komen, hmm. Mijn argument, Turkse meiden hebben vaak hele behaarde armen..
Wat zeggen jullie?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:33 schreef Santello het volgende:
Time for scorro. To bloody early. Zonnebril op. Allergisch voor daglicht.
Ik zit bij een pastane. Kinda chill.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:33 schreef Santello het volgende:
Time for scorro. To bloody early. Zonnebril op. Allergisch voor daglicht.
Waar is dat? Lekker op vakantie in wil oookquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit bij een pastane. Kinda chill.
Hahahahaha het lukt me bijna nooit iets te verkopen. Uiteindelijk geef ik het gewoon weg aan bekenden :pquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:12 schreef AbdulMalik het volgende:
Sommige mensen hier verkopen 2de hands shit voor hoge prijzen
Turkije my man. Nog maar 10 dagenquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Waar is dat? Lekker op vakantie in wil oook
Gewoon niet op vakantie gegaan. Alleen maar gewerkt als een bulgaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |