Het duidt gewoon op een generatie.quote:Op maandag 1 september 2014 03:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik beschik niet over twitter. Ik krijg juist maagzuur door dingen zoals citroen, sinaasappelsap, etc.
Bijdehandje ben jij geworden!
Over tijd gesproken we moeten nog een tijdstip prikken.quote:Op maandag 1 september 2014 07:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omg ik ben veeel te vroeg, veel te vroeg.
door teveel sambal krijg ik maagzuur en citroen helpt me ervan afquote:Op maandag 1 september 2014 04:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het duidt gewoon op een generatie.
Maagzuur door citroen, waar is het fout gegaan?
iig: https://www.google.nl/web(...)zuur+citroen&start=0
Ja echtquote:Op maandag 1 september 2014 04:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het duidt gewoon op een generatie.
Maagzuur door citroen, waar is het fout gegaan?
iig: https://www.google.nl/web(...)zuur+citroen&start=0
Gewoon teasen met curlz omdat je een hoofddoek draagtquote:
90% van de Marokkaanse meiden heeft krullen. Boo-hoo.quote:Op maandag 1 september 2014 19:49 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Zeggen wat er onder je hoofddoek zit
Dallas Buyers Clubquote:Op maandag 1 september 2014 19:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Gewoon teasen met curlz omdat je een hoofddoek draagt
Iemand die een movie kan aanraden? Mag ook oud zijn. Thanks!
Pics or it didnt happenquote:Op maandag 1 september 2014 19:54 schreef Crip het volgende:
[..]
90% van de Marokkaanse meiden heeft krullen. Boo-hoo.
Denk toch wel minder hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 19:54 schreef Crip het volgende:
[..]
90% van de Marokkaanse meiden heeft krullen. Boo-hoo.
Geen idee waar dit over gaat hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 17:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Over tijd gesproken we moeten nog een tijdstip prikken.
Tof tof.quote:Op maandag 1 september 2014 20:02 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat wordt 'm vanavond. Thanks KB!
Dus geen afspraakje?quote:Op maandag 1 september 2014 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat hoor.
Jij ondeugd. Vlerk. Belhamel. Gooi onze privé niet zo hier ja.quote:Op maandag 1 september 2014 20:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dus geen afspraakje?![]()
![]()
Yeah, ik ben weer vrijgezel
Ik heb nieuwe woorden geleerdquote:Op maandag 1 september 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij ondeugd. Vlerk. Belhamel. Gooi onze privé niet zo hier ja.
Fluister zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Zuidoost is echt niet meer wat het was. Het was pauper. Het is nu gewoon decent. Dicht bij de Amsterdam Arena is het beste qua ligging met het OV en winkelcentrum.quote:Op maandag 1 september 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben helemaal afgepeigerdheftig zo'n dag, blijkbaar.
Sabtello zal ik in Zuidoost gaan wonen?
Nee joh, het is gewoon een vorm van vriendschapquote:
quote:Op maandag 1 september 2014 20:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Fluister zeZal ik doen. Rare.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rond Arena ja? Zag rond Bullewijk ook dat daar veel studenten wonen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Zuidoost is echt niet meer wat het was. Het was pauper. Het is nu gewoon decent. Dicht bij de Amsterdam Arena is het beste qua ligging met het OV en winkelcentrum.
Waar zit het dan precies?
kan ook.quote:Op maandag 1 september 2014 20:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon een vorm van vriendschap
quote:Op maandag 1 september 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriendschap is de beste liefde die iemand hebben kan. Serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |