SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben geen turk maar hier komtie dan.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
je hebt me nooit de kans gegeven![]()
quote:
Jij bent een Marokkaan, dus kom niet pratenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:46 schreef Santello het volgende:
Dit topic en haar mensen zijn moeilijk zeg.
Doet niets af aan mijn statement. Als je wilt matten moet je het zeggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent een Marokkaan, dus kom niet praten
Peunage is gwn een sukkel. Kan hij niks aan doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Doet niets af aan mijn statement. Als je wilt matten moet je het zeggen.
Sukkelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent een Marokkaan, dus kom niet praten
Hehehehe puike serie. Godizilla is godsgruwelijk slecht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:
BB afgekeken vandaag, ben nu Godzilla aan het kijken. Herkende gelijk die stem van Walt voordat ie in beeld was
Ken het niet. Bewaar een beetje couscous en meng het in een kop met karnemelk!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Is het een onderdeel van de Marokkaanse cultuur om je buren couscous te brengen als zij een familielid in Marokko verliezen?
Het was bijzonder smakelijk trouwens
Het is al opquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:25 schreef Santello het volgende:
[..]
Ken het niet. Bewaar een beetje couscous en meng het in een kop met karnemelk!
Schijnt beter te zijn dan die van 1998.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Hehehehe puike serie. Godizilla is godsgruwelijk slecht.
Heb je Jericho al gezien?
Te vroeg gecanceld. Maar wel spannend genoeg!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Schijnt beter te zijn dan die van 1998.
Jericho ken ik niet
Zo begint het altijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat ga je haten, ben maar een mens. Ik vergeet ook ;c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |