SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben geen turk maar hier komtie dan.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
je hebt me nooit de kans gegeven![]()
quote:
Jij bent een Marokkaan, dus kom niet pratenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:46 schreef Santello het volgende:
Dit topic en haar mensen zijn moeilijk zeg.
Doet niets af aan mijn statement. Als je wilt matten moet je het zeggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent een Marokkaan, dus kom niet praten
Peunage is gwn een sukkel. Kan hij niks aan doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Doet niets af aan mijn statement. Als je wilt matten moet je het zeggen.
Sukkelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent een Marokkaan, dus kom niet praten
Hehehehe puike serie. Godizilla is godsgruwelijk slecht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:
BB afgekeken vandaag, ben nu Godzilla aan het kijken. Herkende gelijk die stem van Walt voordat ie in beeld was
Ken het niet. Bewaar een beetje couscous en meng het in een kop met karnemelk!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Is het een onderdeel van de Marokkaanse cultuur om je buren couscous te brengen als zij een familielid in Marokko verliezen?
Het was bijzonder smakelijk trouwens
Het is al opquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:25 schreef Santello het volgende:
[..]
Ken het niet. Bewaar een beetje couscous en meng het in een kop met karnemelk!
Schijnt beter te zijn dan die van 1998.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:24 schreef Santello het volgende:
[..]
Hehehehe puike serie. Godizilla is godsgruwelijk slecht.
Heb je Jericho al gezien?
Te vroeg gecanceld. Maar wel spannend genoeg!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Schijnt beter te zijn dan die van 1998.
Jericho ken ik niet
Zo begint het altijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat ga je haten, ben maar een mens. Ik vergeet ook ;c
ehh. mabrouk?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
HEB NET SOFTIJS MET SPECULOOS EN CARAMEL GEHAD.
WAS ECHT
LIFECHANGING.
Gaan we meteen zo doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Peunage is gwn een sukkel. Kan hij niks aan doen.
Dan goed sis, twoluvzquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Oneluv betekend gewoon liefde voor de mensheid. Ja. Niet speciaal voor jou. Ja.
Een sokkel? Oke.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerlijk, je bent wel een beetje een sokkel.
a hoofd praat normaal praatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerlijk, je bent wel een beetje een sokkel.
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry het is gewoon de verveling. Binnenkort begint school weer en zal ik weer verdwijnen
Wat is er aan de hand meissiequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:29 schreef Crip het volgende:
Heb zo veel gejankt deze nacht. Fucking zelfs games worden kapot emotioneel. ;c
maandag meteen half 9 eerste introlesquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik kom er ook maar niet vanaf. Dinsdag alweer startbijeenkomst bullshit. Denk dat ik maar weer aan de Harry Potter audio books ga om maandag om 00:00 stipt naar bed te gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ritme laatste week van de vakantie helemaal verneuken.![]()
![]()
![]()
.
Dat is toch geen gamequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Freaking feels.. the walking dead(game) ending.
echt balen, ben ook niet zo goed in uitslapenquote:Op zondag 31 augustus 2014 03:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik kom er ook maar niet vanaf. Dinsdag alweer startbijeenkomst bullshit. Denk dat ik maar weer aan de Harry Potter audio books ga om maandag om 00:00 stipt naar bed te gaan.
Jij weet niets. Jij weet echt niets..quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat is toch geen game![]()
![]()
Al die kut spellen die gebaseerd zijn op films en series zijn rete slecht.![]()
Naruto en Bleach op psp zijn trouwens awesome.
De eerste 32 zijn hem gevlucht, dus nu is het jouw beurtquote:
Mehehehe. Ik heb nog een week om mijzelf aan te leren om 22.00 naar bed te gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Over 24u zit ik al uren op school. Wat een spanning gaat er door mijn lijf heen zeg.![]()
Trut. Je hebt me erin geluisd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mehehehe. Ik heb nog een week om mijzelf aan te leren om 22.00 naar bed te gaan.
nee en is volgens mij haremmquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:49 schreef Santello het volgende:
Voetbal was weer heerlijk.
Sauna en jaccuzzi is hard nodig. Even op zoek naar een plekje in Amsterdam waar dat kan. Thai massage mag ook wel.
Thaise dames hier aanwezig?
let eens op je woordenquote:Op zondag 31 augustus 2014 03:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ritme laatste week van de vakantie helemaal verneuken.![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
let eens op je woorden [ afbeelding ]
Kittyyyyquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zijn JFM en ik, hier weer:
[ afbeelding ]
JFM is ofcourse de backstabber.
Abe wat zeg jij allemaal??quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:03 schreef AMAR420 het volgende:
sinds jullie turken zijn, zijn jullie toch wolven ofzo of heb ik 't nou verkeerd?
Het was ook niet serieus bedoelt. We plagen elkaar alleen maar. Verder hebben we enkel lobi voor elkaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Kittyyyy![]()
JFM is echt niet zo![]()
Ik denk dat het andersom is.
Je moest er ook verder niet op in gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus bedoelt. We plagen elkaar alleen maar. Verder hebben we enkel lobi voor elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:08 schreef Santello het volgende:
[..]
Je moest er ook verder niet op in gaan.
Want we weten allemaal wie de echte backstabber hier is. En dat is....We weten allemaal dat jij de backstabber bent in dit verhaal. Je bent de zwakste schakel, tot ziens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van achteren pussy etenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zijn JFM en ik, hier weer:
[ afbeelding ]
JFM is ofcourse de backstabber.
Turken stammen af van wolven volgens de legende, alle andere volken van apen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:03 schreef AMAR420 het volgende:
sinds jullie turken zijn, zijn jullie toch wolven ofzo of heb ik 't nou verkeerd?
Erg dit. Ik ben gewoon een aardige jongen. Kom anders meeten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij de backstabber bent in dit verhaal. Je bent de zwakste schakel, tot ziens.
Geen van beiden broeder.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken stammen af van wolven volgens de legende, alle andere volken van apen.
Al die mensen die willen meeten en gezellig doen. Mijn agenda is tot oktober 2015 volgeboekt, het spijt me voor je.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Erg dit. Ik ben gewoon een aardige jongen. Kom anders meeten.
Een agenda en geen enkele kans op spontaniteit... Wat Hollandsquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Al die mensen die willen meeten en gezellig doen. Mijn agenda is tot oktober 2015 volgeboekt, het spijt me voor je.
Eigenlijk is het meer dit:quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een agenda en geen enkele kans op spontaniteit... Wat Hollands
Ya habibti, kom maar bij mij wonen. Maar ik ga je wel in je slaap stabben. In je back.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer dit:
[ afbeelding ]
als jij gelukkig bent dan, mag jij mij in mijn slaap backstabben, prima, ily anywaysquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ya habibti, kom maar bij mij wonen. Maar ik ga je wel in je slaap stabben. In je back.
ily2.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als jij gelukkig bent dan, mag jij mij in mijn slaap backstabben, prima, ily anyways
Maakt niet uit joh. Ik kom meteen trouwen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer dit:
[ afbeelding ]
Beste liefde is zusterliefde, jammer dat mijn bloedeigen zusje me die liefde niet geeft. Naja ze heeft sowieso wel lobi voor mij, ik bedoel wie niet, maar ze loopt er niet mee te koop. Of naja dat is ook gelogen, ze tagged me altijd op facebook in die zussendingen. En dan denkt iedereen wowww die zijn close enzo. MAAR HET IS ALLEMAAL SCHIJN.quote:
Je weet dat ik en Mathemaat gaan trouwen en een kat nemen die opgesloten zit in de kattenkamer enzo? Geen ruimte voor jou in dit verhaal, sorry not sorry.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. Ik kom meteen trouwen.
Hij wil je niet zei hij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beste liefde is zusterliefde, jammer dat mijn bloedeigen zusje me die liefde niet geeft. Naja ze heeft sowieso wel lobi voor mij, ik bedoel wie niet, maar ze loopt er niet mee te koop. Of naja dat is ook gelogen, ze tagged me altijd op facebook in die zussendingen. En dan denkt iedereen wowww die zijn close enzo. MAAR HET IS ALLEMAAL SCHIJN.
Geloof ik.
[..]
Je weet dat ik en Mathemaat gaan trouwen en een kat nemen die opgesloten zit in de kattenkamer enzo? Geen ruimte voor jou in dit verhaal, sorry not sorry.
Waar wil je over praten?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:34 schreef Che_ het volgende:
Waar zijn die interessante gesprekken van vroeger
Mag k niet zeggem ivm ban.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat gemeen van jou om dit te zeggen, waar zei hij dit?
Ja echt hé, tegenwoordig gaan ze allemaal over mijquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:34 schreef Che_ het volgende:
Waar zijn die interessante gesprekken van vroeger
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja echt hé, tegenwoordig gaan ze allemaal over mij
wolven stammen af van wilde honden?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken stammen af van wolven volgens de legende, alle andere volken van apen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |