Een sokkel? Oke.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerlijk, je bent wel een beetje een sokkel.
a hoofd praat normaal praatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerlijk, je bent wel een beetje een sokkel.
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry het is gewoon de verveling. Binnenkort begint school weer en zal ik weer verdwijnen
Wat is er aan de hand meissiequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:29 schreef Crip het volgende:
Heb zo veel gejankt deze nacht. Fucking zelfs games worden kapot emotioneel. ;c
maandag meteen half 9 eerste introlesquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik kom er ook maar niet vanaf. Dinsdag alweer startbijeenkomst bullshit. Denk dat ik maar weer aan de Harry Potter audio books ga om maandag om 00:00 stipt naar bed te gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ritme laatste week van de vakantie helemaal verneuken.![]()
![]()
![]()
.
Dat is toch geen gamequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Freaking feels.. the walking dead(game) ending.
echt balen, ben ook niet zo goed in uitslapenquote:Op zondag 31 augustus 2014 03:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik kom er ook maar niet vanaf. Dinsdag alweer startbijeenkomst bullshit. Denk dat ik maar weer aan de Harry Potter audio books ga om maandag om 00:00 stipt naar bed te gaan.
Jij weet niets. Jij weet echt niets..quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat is toch geen game![]()
![]()
Al die kut spellen die gebaseerd zijn op films en series zijn rete slecht.![]()
Naruto en Bleach op psp zijn trouwens awesome.
De eerste 32 zijn hem gevlucht, dus nu is het jouw beurtquote:
Mehehehe. Ik heb nog een week om mijzelf aan te leren om 22.00 naar bed te gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Over 24u zit ik al uren op school. Wat een spanning gaat er door mijn lijf heen zeg.![]()
Trut. Je hebt me erin geluisd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mehehehe. Ik heb nog een week om mijzelf aan te leren om 22.00 naar bed te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |