Mag k niet zeggem ivm ban.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat gemeen van jou om dit te zeggen, waar zei hij dit?
Ja echt hé, tegenwoordig gaan ze allemaal over mijquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:34 schreef Che_ het volgende:
Waar zijn die interessante gesprekken van vroeger
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja echt hé, tegenwoordig gaan ze allemaal over mij
wolven stammen af van wilde honden?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken stammen af van wolven volgens de legende, alle andere volken van apen.
The secret life of the Turkish teenagerquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer dit:
[ afbeelding ]
Ken ik niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
The secret life of the Turkish teenager
Wat was de Amerikaanse versie van die serie grappig
De hoofdrolspeelster lijkt op mijn oude werkcollegebegeleidsterquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kijk eens de trailer van het eerste seizoen
Was dat ook zo´n sletteketet (ongetrouwd seks en zwanger!) ?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De hoofdrolspeelster lijkt op mijn oude werkcollegebegeleidster
Wat is jouw afkomst?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:03 schreef AMAR420 het volgende:
sinds jullie turken zijn, zijn jullie toch wolven ofzo of heb ik 't nou verkeerd?
;_; clementinequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:29 schreef Crip het volgende:
Heb zo veel gejankt deze nacht. Fucking zelfs games worden kapot emotioneel. ;c
Dat meen je niet, wat leuk! Wij hebben ook koelies in onze stamboom!quote:
SPOILER: Oh...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat meen je niet, wat leuk! Wij hebben ook koelies in onze stamboom!.
WOwowowowowowo shots fired.SPOILER: Oh...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ze was maar 2 jaren ouder dan ik en was een brave, slimme, knappe, lieve vrouw. En ja, ze was een enorme afleiding.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Was dat ook zo´n sletteketet (ongetrouwd seks en zwanger!) ?
Zo´n MILF lijkt mij een behoorlijke afleidingzelf had ik altijd extreem saaie kerels uit de provincie of India in die rol :´)
Zit je nu s2?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:30 schreef Crip het volgende:
[..]
I know right! Jane, heeft me echt teleurgesteld. Vieze Miley look-alike.
Zeg eens eerlijk... heb je al online gezocht of zij eventueel vrijgezel is?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ze was maar 2 jaren ouder dan ik en was een brave, slimme, knappe, lieve vrouw. En ja, ze was een enorme afleiding.![]()
Maar ik weet nog dat ik haar zag op mijn eerste dag op de uni aan het begin van mijn eerste les. Ik had al plaats genomen en aangezien ik een hardcore beta opleiding deed, was de klas bomvol met alleen jongens. Er was overigens op dat moment geen werkcollegebegeleider aanwezig.
En toen stond ze opeens daar, bij de deur. Ze zag er verdwaald, jong en aantrekkelijk uit. En uiteraard moest ik de mannelijke Turk zijn die ik was en naar haar zwaaien en schreeuwen: "Ben je verdwaald?" "Kom maar hiernaar toe". Nu weet ik niet meer of ze naar me glimlachte of me negeerde, maar ze wende zich af en liep weg.
Paar minuten later liep ze het klaslokaal binnen met een namenlijst en begon één voor één namen af te vinken en uiteindelijk kwam ze bij mij.
"Hoe heet je?"
"Mathemaat"
Ze vinkte mijn naam af, keek me aan en fluisterde glimlachend en lief:
"Geweldig!"
En zo geschiedde het.
Nog steeds sta ik onder de invloed van die glimlach.
Ja, ze is niet vrijgezel. Ze had toen al jaren lang hetzelfde vriendje, waarmee ze nog steeds heeftquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk... heb je al online gezocht of zij eventueel vrijgezel is?ondanks dat zij in de praktijk geenzins bereikbaar is in dat opzicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |