Waarom heb je mij daarbij nodigquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zullen we samen ervoor opgeven :$
Gewoon vrouwenschool van vroeger.quote:
Dat denk ik ook. Als sjiiet wil je volgens mij niet tussen salafisten staan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Let maar niet op mij, ik ben aan het ijlen geloof ik.
Als gemiddelde soenniet ook nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als sjiiet wil je volgens mij niet tussen salafisten staan.
Neuh, ik vond het wel meevallen. Ik was het alleen niet eens met de door de klassieke Grieken geïnspireerde theologisch insteek over Gods zijn, wat onderwerpen over fiqh en nog andere dingen over geloofsleer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als gemiddelde soenniet ook niet
Wel met het onthoofdings principe?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Neuh, ik vond het wel meevallen. Ik was het alleen niet eens met de door de klassieke Grieken geïnspireerde theologisch insteek over Gods zijn, wat onderwerpen over fiqh en nog andere dingen over geloofsleer.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel met het onthoofdings principe?
???quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel met het onthoofdings principe?
Wat is dit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als sjiiet wil je volgens mij niet tussen salafisten staan.
Waar zijn de salafisten dan? Ik snap niet waarom opeens die reactie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heeft wel gelijk. Tenminste, voor mij wel.
Oh, op die fiets. Denk dat het over het plaatje van Santello ging.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar zijn de salafisten dan? Ik snap niet waarom opeens die reactie.
Galgje?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:17 schreef Crip het volgende:
Kom we gaan even Shiieten VS Soennieten doen. Heb zin in sensatie.
Je bent zelf geniaal!quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die pagina waarvan je hem gehaald hebt is geniaal.
En ik wist niet dat die opleidingen door salafisten geleid werden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |