Waarom heb je mij daarbij nodigquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zullen we samen ervoor opgeven :$
Gewoon vrouwenschool van vroeger.quote:
Dat denk ik ook. Als sjiiet wil je volgens mij niet tussen salafisten staan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Let maar niet op mij, ik ben aan het ijlen geloof ik.
Als gemiddelde soenniet ook nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als sjiiet wil je volgens mij niet tussen salafisten staan.
Neuh, ik vond het wel meevallen. Ik was het alleen niet eens met de door de klassieke Grieken geïnspireerde theologisch insteek over Gods zijn, wat onderwerpen over fiqh en nog andere dingen over geloofsleer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als gemiddelde soenniet ook niet
Wel met het onthoofdings principe?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Neuh, ik vond het wel meevallen. Ik was het alleen niet eens met de door de klassieke Grieken geïnspireerde theologisch insteek over Gods zijn, wat onderwerpen over fiqh en nog andere dingen over geloofsleer.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel met het onthoofdings principe?
???quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel met het onthoofdings principe?
Wat is dit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als sjiiet wil je volgens mij niet tussen salafisten staan.
Waar zijn de salafisten dan? Ik snap niet waarom opeens die reactie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heeft wel gelijk. Tenminste, voor mij wel.
Oh, op die fiets. Denk dat het over het plaatje van Santello ging.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar zijn de salafisten dan? Ik snap niet waarom opeens die reactie.
Galgje?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:17 schreef Crip het volgende:
Kom we gaan even Shiieten VS Soennieten doen. Heb zin in sensatie.
Je bent zelf geniaal!quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die pagina waarvan je hem gehaald hebt is geniaal.
En ik wist niet dat die opleidingen door salafisten geleid werden.
wrm ga je vreemd?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Thanks! Gaan we nu trouwen?
Je blijft aandringen hé?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Thanks! Gaan we nu trouwen?
Nu weet je het welquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die pagina waarvan je hem gehaald hebt is geniaal.
En ik wist niet dat die opleidingen door salafisten geleid werden.
Gelijk open relatie. 100% Weissman-stylequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gwn kansen spreiden, zo gaan die dingen.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gelijk open relatie. 100% Weissman-style
quote:
Als we maar elke avond bij elkaar terugkomen toch.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gelijk open relatie. 100% Weissman-style
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:26 schreef Santello het volgende:
KB wil met iedereen trouwen![]()
Behalve...
Paar maanden geleden had iemand dat al gezegd ja (in het Irak topic). Leuk dat de Nederlandse journalisten dit eindelijk oppakken, want is best een belangrijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 01:41 schreef zarGon het volgende:
Interessant stukje gehoord over de IS op de radio. Hoe ze te werk gaan e.d. Interessant omdat het antwoorden bevat/kan bevatten op de vraag waarom ze op deze manier te werk gaan.
http://www.vpro.nl/buiten(...)t-van-wreedheid.html.
Je moet eens Humon of NewYork checken. Ook heel prachtigquote:Op woensdag 3 september 2014 01:48 schreef zarGon het volgende:
Een fotojournalist neemt van elke hoofdstad een foto, en probeert eigenlijk vast te leggen wat 'ons' bindt. Hij is al 5 jaar bezg (blijkbaar) en is 'pas' bij 144 van de 205 steden.
http://www.streetsoftheworld.com/.
Afghanistan:
[ afbeelding ]
Egypte:
[ afbeelding ]
Turkije:
[ afbeelding ]
Mensen staan centraal op de foto's. Hij is nog niet geweest in Marokko, Iran en Irak.
Misschien kun je het vinden op https://mijn.overheid.nl. Inloggen met DigiD van je ouders, en vervolgens klikken op "Digitaal Klantdossier".quote:Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb voor t pensioen van mn ouders een verklaring nodig met daarop vermeldt hun werkgeschiedenis. Dus waar ze gewerkt hebben en hoelang etc.
Weet iemand hoe ik daar aan kan komen.
http://www.humansofnewyork.com/.quote:Op woensdag 3 september 2014 01:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet eens Humon of NewYork checken. Ook heel prachtig
Hij is pasgeleden in een paar landen uit het Miden-Oosten geweest en is nu in Afrika. Heel tof en mooie, sprekende foto's maakt hij.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.humansofnewyork.com/.
Die's inderdaad ook leuk, complete verhalen van personen... Zie ik het goed dat-ie tegenwoordig (?) ook buiten New York bezig is (geweest)?
Wel tof, in ieder geval.
quote:Een woordvoerder van de gemeente zegt tegen Omroep Gelderland dat een ambtenaar per ongeluk de verkeerde kleurcode had doorgegeven aan de verffabrikant. "Daardoor is er een verkeerd potje verf meegegeven en hebben we nu spectaculaire vluchtheuvels."
Cool! Thanksquote:Op woensdag 3 september 2014 09:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien kun je het vinden op https://mijn.overheid.nl. Inloggen met DigiD van je ouders, en vervolgens klikken op "Digitaal Klantdossier".
Kan ook bij het UWV, daar heet het 'arbeidsverleden'. https://werknemer-portaal(...)sVerledenPagina.ascx (ook eerst inloggen met DigiD).
Succes.quote:
Geldik, yasayi kaldirmaya 10 gun kala willen ze dit nog ff. 30 kaar de tijd voor gehadquote:Op woensdag 3 september 2014 10:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Succes.
Wellicht kun je het ook ook bij de SVB opvragen. https://www.svb.nl/int/nl(...)erledennederland.jsp.
Welke wet?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geldik, yasayi kaldirmaya 10 gun kala willen ze dit nog ff. 30 kaar de tijd voor gehad
Yes. Hij was kort geleden in Koerdistan en nu is hij in Afrika. Hij is mee met Unicef als het goed is. Dit raakte mij het meest:quote:Op woensdag 3 september 2014 09:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.humansofnewyork.com/.
Die's inderdaad ook leuk, complete verhalen van personen... Zie ik het goed dat-ie tegenwoordig (?) ook buiten New York bezig is (geweest)?
Wel tof, in ieder geval.
Link doet het niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Yes. Hij was kort geleden in Koerdistan en nu is hij in Afrika. Hij is mee met Unicef als het goed is. Dit raakte mij het meest:
https://graph.facebook.co(...)389096235193/?type=1
quote:“They are taking control of the water supply. They are breaking dams, and flooding crops, and destroying the food supply of an entire country. They are forcing hundreds of thousands from their homes. It seems that there is a hand behind all of this. They are very calculating. They are making their moves very carefully to destroy the human soul. They want to rob an entire people of food and water and homes, as if to wipe them from the pages of history. And when they take the homes from these people, the children have no place to play. The children have no place to be young. No physical space, and no emotional space. They have no place to be a child, so their only frame of reference is war and fighting. And when that’s all they know, how can they grow up to be doctors and teachers? All they can possibly know is the desire for revenge and hatred for their enemies. I wish people would understand that Iraq is filled with intelligent, civilized people. This was the cradle of civilization in the Ancient World. Even the Garden of Eden was here. These aren’t dust covered, nameless refugees being forced from their homes. The refugee camps are filled with architects, and musicians, and teachers.”
Oversentimentele propagandaquote:
Ga weg. Het was er ooit heel goed en mooi.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oversentimentele propaganda
Iraq is vaak een shithole van burgeroorlogen en oorlogen geweest.
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Okequote:Op woensdag 3 september 2014 12:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
serious?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Net als Iran zeker.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga weg. Het was er ooit heel goed en mooi.
quote:
quote:
quote:
Sinds mensenheugenis is er om Iraq gevochten. De ellende van sektarisch geweld was al begonnen ergens in de 19e eeuw toen de Ottomaanse regering zijn gezag over de regio kwijtraakte.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijdens de Mongoolse inval was het er iniedergeval een stuk bloediger dan de laatste jaren.
Ja man, de wereld is begonnen vanaf de Ottomanenquote:Op woensdag 3 september 2014 13:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sinds mensenheugenis is er om Iraq gevochten. De ellende van sektarisch geweld was al begonnen ergens in de 19e eeuw toen de Ottomaanse regering zijn gezag over de regio kwijtraakte.
Je kunt het hele Midden-Oostenconflict als een verlenging van dat zien. En de verdeel en heers politiek van de Britten, Fransen en Arabische dictaturen hebben het erger gemaakt.
-10quote:Op woensdag 3 september 2014 13:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sinds mensenheugenis is er om Iraq gevochten. De ellende van sektarisch geweld was al begonnen ergens in de 19e eeuw toen de Ottomaanse regering zijn gezag over de regio kwijtraakte.
Je kunt het hele Midden-Oostenconflict als een verlenging van dat zien. En de verdeel en heers politiek van de Britten, Fransen en Arabische dictaturen hebben het erger gemaakt.
Hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 3 september 2014 13:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Joh, deze tekst geldt voor zo'n beetje elk land in de wereld. Ken geen landen die geen gewelddadig verleden hebben gekend.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
?????????????quote:Op woensdag 3 september 2014 17:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kunnen we niks aan deze irritante Marokkaan doen? Uitzetten of zo?
Ik hoek jequote:Op woensdag 3 september 2014 17:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kunnen we niks aan deze irritante Marokkaan doen? Uitzetten of zo?
Ik ben laatst bezig geweest voor mijn ouders, SVB doet ontzettend moeilijk. Bankafschriften had je in die tijd niet of heb je allang weggegooid.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb voor t pensioen van mn ouders een verklaring nodig met daarop vermeldt hun werkgeschiedenis. Dus waar ze gewerkt hebben en hoelang etc.
Weet iemand hoe ik daar aan kan komen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
Moslims Arabieren en hun oorlogszin
Volgens mij pas vanaf 1994 oid, van eerder niet, of wel?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef Che_ het volgende:
Je kan op internet precies zien hoeveel pensioen je hebt opgebouwd en bij welke bedrijven.
Geen idee, maar het lijkt me van wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij pas vanaf 1994 oid, van eerder niet, of wel?
Waar?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef Che_ het volgende:
Je kan op internet precies zien hoeveel pensioen je hebt opgebouwd en bij welke bedrijven.
Doe me een lol.. kun je checken of dit echt zo is...?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt me van wel.
Ik werkte niet voor 1994. Je moet de gegevens invullen van je ouders en dan kan je het zien. Ook een goeie checkmiddel om te kijken of je werkgever je pensioen ook daadwerkelijk stort.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe me een lol.. kun je checken of dit echt zo is...?
HAhHAHAHA IK GA STUK.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://imgur.com/a/sneoW
Wat is dit.
Hoe kan ik die gozer bedanken voor de big big smilequote:Op woensdag 3 september 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://imgur.com/a/sneoW
Wat is dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |