?????????????quote:Op woensdag 3 september 2014 17:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kunnen we niks aan deze irritante Marokkaan doen? Uitzetten of zo?
Ik hoek jequote:Op woensdag 3 september 2014 17:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kunnen we niks aan deze irritante Marokkaan doen? Uitzetten of zo?
Ik ben laatst bezig geweest voor mijn ouders, SVB doet ontzettend moeilijk. Bankafschriften had je in die tijd niet of heb je allang weggegooid.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb voor t pensioen van mn ouders een verklaring nodig met daarop vermeldt hun werkgeschiedenis. Dus waar ze gewerkt hebben en hoelang etc.
Weet iemand hoe ik daar aan kan komen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
Moslims Arabieren en hun oorlogszin
Volgens mij pas vanaf 1994 oid, van eerder niet, of wel?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef Che_ het volgende:
Je kan op internet precies zien hoeveel pensioen je hebt opgebouwd en bij welke bedrijven.
Geen idee, maar het lijkt me van wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij pas vanaf 1994 oid, van eerder niet, of wel?
Waar?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:16 schreef Che_ het volgende:
Je kan op internet precies zien hoeveel pensioen je hebt opgebouwd en bij welke bedrijven.
Doe me een lol.. kun je checken of dit echt zo is...?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt me van wel.
Ik werkte niet voor 1994. Je moet de gegevens invullen van je ouders en dan kan je het zien. Ook een goeie checkmiddel om te kijken of je werkgever je pensioen ook daadwerkelijk stort.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe me een lol.. kun je checken of dit echt zo is...?
HAhHAHAHA IK GA STUK.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://imgur.com/a/sneoW
Wat is dit.
Hoe kan ik die gozer bedanken voor de big big smilequote:Op woensdag 3 september 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://imgur.com/a/sneoW
Wat is dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |