Ook onzin. Een blessure waarbij het nog maar de vraag is of je uberhaupt ooit nog fatsoenlijk kunt voetballen op niveau is natuurlijk wel even wat anders dan 2 weliswaar blessure-gevoelige spelers halen, maar dat niveau gegarandeerd nog wel kunnen halen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Toch rijmt het niet dat je zijn fysieke gestel aanhaalt als rede om hem niet te halen, maar wel met Boulahrouz en Kazim op de proppen komt.
Beantwoord jij mijn vragen uit mijn vorige post dan even Tomaat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook onzin. Een blessure waarbij het nog maar de vraag is of je uberhaupt ooit nog fatsoenlijk kunt voetballen op niveau is natuurlijk wel even wat anders dan 2 weliswaar blessure-gevoelige spelers halen, maar dat niveau gegarandeerd nog wel kunnen halen.
Maar je Guidetti gefap begint een beetje zielig te worden ondertussen.
Zeefuik werd ook nog niet zo lang geleden opgeroepen voor Oranje <21quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:03 schreef Scrummie het volgende:
#KampGuidetti
Zonder anti van Geel te zijn overigens. Hij heeft het gewoon niet netjes gedaan.
En toch wil ik het echte hele verhaal weten. Ik geloof er niets van dat 'het nooit meer goed komt' want City laat 'm toch niet voor jan lul (.com) mee doen in de voorbereiden? Hij word toch niet voor niets 'gewoon' wederom opgeroepen voor Zweden U21?
Klopt gewoon niet, het verhaal.
Niveau? Welk niveau?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook onzin. Een blessure waarbij het nog maar de vraag is of je uberhaupt ooit nog fatsoenlijk kunt voetballen op niveau is natuurlijk wel even wat anders dan 2 weliswaar blessure-gevoelige spelers halen, maar dat niveau gegarandeerd nog wel kunnen halen.
Maar je Guidetti gefap begint een beetje zielig te worden ondertussen.
ik ben ook wel voor guidettiquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:05 schreef Jimbo het volgende:
mensen die niet doorhebben dan v geel een spelletje speelt
1 dag voor t einde vd transfer periode komt detti gewoon erbij voor een marginaal bedrag
Welk niveau is dus inderdaad nog afwachten bij Guidetti. Schijnbaar zijn er gegronde reden voor twijfel over het niveau dat hij nog - structureel - gaat behalen op wedstrijdniveau.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niveau? Welk niveau?
Dat ophemelen van Van Geel begint ook zielig te worden. Er is godverdomme nog steeds geen spits e de klok tikt door.
Weet niet op welke posts je bedoelt, maar Guidetti staat nog onder contract van City, dus waarom zou hij niet meedoen op de trainingen van City?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beantwoord jij mijn vragen uit mijn vorige post dan even Tomaat.
Haha, wishfull thinking?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:05 schreef Jimbo het volgende:
mensen die niet doorhebben dan v geel een spelletje speelt
1 dag voor t einde vd transfer periode komt detti gewoon erbij voor een marginaal bedrag
Waarom zou City nog energie en tijd verspillen aan iemand op te stellen in de jeugd elftallen en mee te laten doen in de voorbereiding van het eerste die niet fit is? (en de post stond er vlak bovenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Weet niet op welke posts je bedoelt, maar Guidetti staat nog onder contract van City, dus waarom zou hij niet meedoen op de trainingen van City?
Ook zijn er niet zoveel risico's verbonden aan het oproepen van een speler voor Zweden onder 21. Die coach wilt gewoon even kijken wat voor vlees hij in de kuip heeft waarschijnlijk. Er worden zoveel spelers opgeroepen voor nationale selecties.
ach met een auto doe je t ook.. flink afkraken, staat ie een maand later nog te kopen bied je de helft wetende dat niemand anders em wiltquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, wishfull thinking?
Lijkt me onwaarschijnlijk. Door de stellige woorden die Van Geel heeft gebruikt heeft hij er zelf voor gezorgd dat hij een flater zou slaan als hij Guidetti alsnog naar Rotterdam zou halen.
Die komt dus echt niet meer.
Hoop wel op nog een andere spits.
Fit genoeg voor City wedstrijdjes in de voorbereiding, Zweden U21, uitgeleend aan Stoke (speelde niet want Crouch).quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:10 schreef Anosmos het volgende:
#KampGeel.
Heb weinig gesnapt van de recente Guidetti-hype. Zo lang uit de roulatie, nog niet helemaal fit (toch?), en weinig tot geen vooruitgang geboekt de laatste jaren (misschien zelfs achteruitgang?). Ik zie gewoon echt geen enkel scenario waarin de komst van John niet tot een teleurstelling zal komen.
Maar ja, wie ben ik.
Mjah, mjah. Dat hij niet fit genoeg zou zijn baseerde ik meer op dat Feyenoord hem niet fit genoeg achtte. Verder betekenen potjes in de voorbereiding niet al te veel mijns inziens, tenzij hij echt de sterren van de hemel speelde of zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fit genoeg voor City wedstrijdjes in de voorbereiding, Zweden U21, uitgeleend aan Stoke (speelde niet want Crouch).
Ja. Misschien wordt het zelfs een groter succes dan de terugkeer van Van Hooijdonk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:14 schreef PIETR het volgende:
Toch zal de rentree van Guidetti Feyenoord een enorme stimulans geven, in alle opzichten.
Mwua, flater slaan? Simpel op te lossen door te zeggen dat dit tactiek was om de vraagprijs te laten zakken. Zou wel een meesterzet zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, wishfull thinking?
Lijkt me onwaarschijnlijk. Door de stellige woorden die Van Geel heeft gebruikt heeft hij er zelf voor gezorgd dat hij een flater zou slaan als hij Guidetti alsnog naar Rotterdam zou halen.
Die komt dus echt niet meer.
Hoop wel op nog een andere spits.
Van Geel heeft zelf gezegd dat vraagprijzen op het einde zakken en dat hij alleen wat haalt als er zich een buitenkans aan doet. Wat betreft Guidetti zei hij dus specifiek dat het risico te groot was 'voor die prijs'.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, flater slaan? Simpel op lossen door te zeggen dat dit tactiek was om de vraagprijs te laten zakken. Zou wel een meesterzet zijn.
Ja, of misschien wel net zo succesvol als de terugkeer van, uh ja, zijn er bij Feyenoord uberhaupt weleens succesvolle comebacks gemaakt? Schiet me niks te binnen ..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Misschien wordt het zelfs een groter succes dan de terugkeer van Van Hooijdonk.
Dit. Kutjesselectie is het nu. Had hem alleen al daarom naar Feyenoord gehaald. Kan natuurlijk alsnog. Vrijdag gewoon even die Eurojackpot van 30 miljoen winnen. Zou gelijk Guidetti naar de Kuip halen dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Guidetti het team persoonlijkheid kan geven wat het mist. De spirit die andere spelers niet brengen. Dat hebben niet veel spelers en daarin is hij vrij uniek.
Zijn fysieke gesteldheid daar gelaten, denk ik dat hij daarom van grote waarde kan zijn voor het huidige team.
Janmaat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja, of misschien wel net zo succesvol als de terugkeer van, uh ja, zijn er bij Feyenoord uberhaupt weleens succesvolle comebacks gemaakt? Schiet me niks te binnen ..
guidetti moet je niet nemen al krijg je geld toe.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:00 schreef PIETR het volgende:
Stel City besluit Guidetti op de laatste dag transfervrij van de hand te doen, zal Feyenoord dan alsnog toeslaan?
knap dat jij kazim en guidetti zo goed kan beoordelen. WORD JIJ ANDERS SCOUT EN CLUBARTS EINZquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:14 schreef PIETR het volgende:
Toch zal de rentree van Guidetti Feyenoord een enorme stimulans geven, in alle opzichten.
En een Guidetti op 50% is nog beter dan een Te Vrede of Kazim op 100%.
Dan wel natuurlijk.. waarom zou je hem niet nemen als je er nog geld bij krijgt ook? Maar even serieus.. alleen bij huur zou ik de gok durven nemen, anders niet. Guidetti is het voorbeeld van een jonge speler die zijn carričre heeft laten verpesten door veel te jong voor City te kiezen. Mede door die virusinfectie heeft hij nu zo weinig wedstrijden op zijn CV dat geen enkele fatsoenlijke club hem meer wil.. Wanneer leren al die jonge kereltjes en die kut zaakwaarnemers nou eens dat een keuze voor een PL-club vrijwel altijd nadelig is voor een carričre..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
guidetti moet je niet nemen al krijg je geld toe.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
guidetti moet je niet nemen al krijg je geld toe.
Gioquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja, of misschien wel net zo succesvol als de terugkeer van, uh ja, zijn er bij Feyenoord uberhaupt weleens succesvolle comebacks gemaakt? Schiet me niks te binnen ..
twitter:fnetwerk twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 21:53:46RT @TonStrooband: FC Zorya heeft laten weten dat het donderdag geen supporters meebrengt. #FEYzor reageer retweet
Tomassonquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tomasson deed het niet slecht, toch? Tot hij geblesseerd raakte
Tomasson inderdaad ook wel aardig. Vooral die goal uit die ingooiquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tomasson deed het niet slecht, toch? Tot hij geblesseerd raakte
Wist zijn salaris niet.. sportief gezien deed hij het volgens mij niet slecht, alleen hadden we er weinig aan omdat hij omringd was door bagger.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tomasson
2,3 miljoen per jaar. De tering.
Anders was ie waarschijnlijk ook nooit assistent geworden, dus alle successen die hij eventueel nog haalt met Feyenoord zou te danken zijn aan die comeback.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:56 schreef Caland het volgende:
Gio was ook niet echt een succes natuurlijk.
Wat een gelul zeg. Hoe weet je dat nou?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:14 schreef PIETR het volgende:
En een Guidetti op 50% is nog beter dan een Te Vrede of Kazim op 100%.
Zquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fit genoeg voor City wedstrijdjes in de voorbereiding, Zweden U21, uitgeleend aan Stoke (speelde niet want Crouch).
Amen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:14 schreef Lastpost het volgende:
Gek hé dat Feyenoord niet zo happig is om ruim 1,5 miljoen euro aan salaris neer te leggen én een transfersom van een aantal miljoen voor een speler die om mysterieuze redenen ruim een jaar niet kon voetballen en daarna amper op niveau iets heeft laten zien.
Leuk dat ie een aantal ballen vanaf de 16 erin schiet, maar dat doe ik na een aantal baco ook nog steeds op het trapveldje hierachter en zegt toch vrij weinig over zijn fysieke staat verder.
Geloof best dat ie fit is hoor, ook best dat ie nog steeds kan voetballen. Maar ik begrijp evengoed dat Feyenoord het risico te groot vind en eerder voor een spits gaat die zich het afgelopen jaar ook heeft laten gelden. Zéker met een dergelijke transfersom.
Transfervrij had Feyenoord hem al gehaald en had ie hier al z'n eerste minuten gemaakt, daar twijfel ik niet eens aan. Nu is de gok gewoon te groot met zijn transfersom én salariswensen.
Z quote was een foutje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Z?
En je Amen! verhaal kan ik wel inkomen hoor.
Geel zou Geel niet zijn of hij tovert nog wat moois uit de hoed. Ik hou vertrouwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Veel mensen hebben last van tunnelvisie.. ik ben lange tijd ook fan geweest van Guidetti en een voorstander van zijn terugkeer, maar het is nu gewoon te lang geleden.. Guidetti is niet Jezus, de Messias of onze Verlosser.. er zijn nog vele andere spelers op deze aardkloot die geschikt zouden zijn voor Feyenoord en Van Geel moet maar een beetje beter zijn best doen om die te vinden.
Zo denk ik er ook over. Ik denk dat Feyenoord vooral moet kijken naar de kwaliteiten die Pelle heeft en ze moeten dan een spits halen met diezelfde kwaliteiten die niet bekend en duur is. Natuurlijk is het makkelijker gezegd dan gedaan, maar je weet wat ze zeggen: Geen woorden, maar daden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:10 schreef Anosmos het volgende:
#KampGeel.
Heb weinig gesnapt van de recente Guidetti-hype. Zo lang uit de roulatie, nog niet helemaal fit (toch?), en weinig tot geen vooruitgang geboekt de laatste jaren (misschien zelfs achteruitgang?). Ik zie gewoon echt geen enkel scenario waarin de komst van John niet tot een teleurstelling zal komen.
Maar ja, wie ben ik.
Is het een neger ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef Caland het volgende:
Benik Afobe scoorde vandaag twee keer tegen Man United.
Het wachten is op Retry32
Tavares scoorde ook. Gaat goed met de netnietnegerts.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef Caland het volgende:
'quote:
Pelle uiteindelijk wel gescoord.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:26 schreef Henrys het volgende:
Al bekend of Kazim bij de selectie zit donderdag
Pelle helpt bij Southampton trouwens echt gigantisch veel kansen op zeep
Uit de jeugd van Arsenal. Lekker spelertje in FIFA 14, snel, sterk, neusje voor de goal. Buitenkansje voor Van Geel dit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef Caland het volgende:
jippiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Van Geel is gek als hij hem niet haalt.
... fifa ...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uit de jeugd van Arsenal. Lekker spelertje in FIFA 14, snel, sterk, neusje voor de goal. Buitenkansje voor Van Geel dit.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:14 schreef Jimbo het volgende:
Hebben we nog blanken in het team over?
Muldertje.. Immers.. echte Hollandsche knapenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:14 schreef Jimbo het volgende:
Nee, ik denk dat de enige die kwam Retry was.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Godver ik dacht dat Afobe kwam door dit topic
Retry is dan ook een mongoolquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat de enige die kwam Retry was.
Niet in FIFA, wel in het echtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:00 schreef SjaakBauer het volgende:
Lekker spelertje in FIFA 14, snel, sterk, neusje voor de goal
Staat ook gewoon beter als je er een cape en masker bij denkt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:53 schreef hoofdhead het volgende:
Tekst niet gelezen, was afgeleid door het opel logo.
Van Beek, Toornstra, Clasie, Vormert, Verhoek, Goossens, Wilkshire. Dat faalkonijn met nr 4 is ook blank. Woudenberg, Graafland,Sleegers en Karsdorp ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:14 schreef Jimbo het volgende:
Eensquote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
Echt. Al dat transfergezeik, kap er gewoon mee. Morgen is er een wedstrijd dat veel belangrijker is voor dit Feyenoord.
Jackson 5quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:35 schreef heiden6 het volgende:
Btw ben ik de enige die aan deze dude moet denken elke keer als ik De Neel zie met zijn nieuwe kapselt?
[ afbeelding ]
Linksback motherfucker, do you speak it?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds Mark de Vries sta ik nergens meer van te kijken.
Al tovert hij niets houd ik vertrouwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geel zou Geel niet zijn of hij tovert nog wat moois uit de hoed. Ik hou vertrouwen
Feyenoord heeft 4 ton (!) geboden voor El Ahmadi, Wolfsburg wil 1,5 miljoen euro (!) voor een jaar huur.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
Echt. Al dat transfergezeik, kap er gewoon mee. Morgen is er een wedstrijd dat veel belangrijker is voor dit Feyenoord.
Kansloos, maar niet relevant. Morgen moet er gewonnen worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 4 ton geboden voor El Ahmadi, Wolfsburg wil 1,5 miljoen euro (!) voor een jaar huur.
Komt wel goedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Kansloos, maar niet relevant. Morgen moet er gewonnen worden.
Marcel Krabbezwatsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:45 schreef Tomatenboer het volgende:
4 ton is wel een kansloos openingsbod voor El Ahmadi. Kan het haast niet geloven, ook omdat de bron VI is.
Denk dat Villa sowieso 1,5 tot 2 miljoen verlangt voor hem.
Weet niet wat Geel voor hem overheeft, maar op 1 miljoen komt hij gegarandeerd uit.
In nederland misschien voor Muhren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:46 schreef Sejt het volgende:
Heel normaal om zo laag te beginnen hoor.
Er zijn twee manieren van onderhandelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:45 schreef Tomatenboer het volgende:
4 ton is wel een kansloos openingsbod voor El Ahmadi. Kan het haast niet geloven, ook omdat de bron VI is.
Denk dat Villa sowieso 1,5 tot 2 miljoen verlangt voor hem.
Weet niet wat Geel voor hem overheeft, maar op 1 miljoen komt hij gegarandeerd uit.
quote:'Van Geel meerdere malen op de tribune voor Terell Ondaan'
Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, zat de afgelopen weken meerdere keren op de tribune van Willem II om aanvaller Terrel Ondaan te bekijken. Dit meldt het Brabants Dagblad. De snelle aanvaller mocht voor een gelimiteerde transfersom vertrekken uit Tilburg.
Ondaan staat tot 2016 onder contract bij de Tricolores. Een clausule uit het contract van de aanvaller zorgde er voor dat de aanvaller voor een bedrag van 1,5 miljoen euro zou mogen vertrekken. Deze clausule gold echter tot en met 25 augustus, dus de club uit Tilburg mag nu elk gewenst bedrag vragen voor de aanvaller. De snelle aanvaller heeft na de eerste drie duels van dit Eredivsie-seizoen al twee assist op zijn naam staan.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:35 schreef heiden6 het volgende:
Btw ben ik de enige die aan deze dude moet denken elke keer als ik De Neel zie met zijn nieuwe kapselt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heldenmove van van Geel. Ondaanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:03 schreef Happel het volgende:
Wat moeten we hier nou weer mee...
[..]
Nog niet genoeg vleugelspelers inderdaadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Dinsdag roept. Gaat zeker allemaal te snel voor jequote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuke acties hoor, kan tenminste wel een man passeren ipv bal vooruit schieten en rennen, koopjequote:
Ik moet werken voor mijn geld.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dinsdag roept. Gaat zeker allemaal te snel voor je?
Niet echt als je hem al zou willen en je weet dat hij een clausule in zijn contract heeft en die laat je lopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:04 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Heldenmove van van Geel. Ondaan![]()
![]()
Dat hij al op de tribune zit is een heldenmove. Van Geelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Niet echt als je hem al zou willen en je weet dat hij een clausule in zijn contract heeft en die laat je lopen.
Pas 6 buitenspelers, dus kan makkelijk nog iemand bijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:08 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Leuke acties hoor, kan tenminste wel een man passeren ipv bal vooruit schieten en rennen, koopje
waarvan er 4 Feyenoord onwaardig zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Pas 6 buitenspelers, dus kan makkelijk nog iemand bij
Misschien moet je er nu eerst wat laten gaan voor je er nog meer bij haaltquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:24 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
waarvan er 4 Feyenoord onwaardig zijn
Hij zit alleen op de tribunequote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien moet je er nu eerst wat laten gaan voor je er nog meer bij haalt
En we hebben nog geen spits.
En we hebben nog geen fatsoenlijke keeper.
Gelukkig is er wel interesse in El Ahmadi, want het midenveld is zwaar onderbezet.
Kan beter ergens gaan zitten waar een haalbare, goede, spits speelt.quote:
Waar dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan beter ergens gaan zitten waar een haalbare, goede, spits speelt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:27 schreef Henrys het volgende:
Zal je zien dat Muhren bij AZ topscorer wordt.
Snap niet dat Feyenoord die gok niet nam. Is wedstrijdfit en kost echt niks
Als het zo makkelijk ging..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn twee manieren van onderhandelen.
Je koopt een huis van 2 ton, doet direct een laatste bod van 180.000 euro (ik noem maar wat he) en geeft aan "take it or leave it". Je verzwakt je positie enorm als je hierna nog door onderhandelt.
Tweede is dat je begint met 4 ton terwijl villa 1,5 wil, en je eindigt rond het midden..
Dat is toch niet mijn baan?quote:
300.000,- in niet niks. komt een 3/4 jarig contract bij en zal wel 150.000,- per jaar verdienen(bruto). Dan kost je zo'n gok gewoon een miljoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:27 schreef Henrys het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat het je baan is, ik vraag of jij het weet. het klinkt namelijk makkelijker dan het is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is toch niet mijn baan?
Er lopen talloze spitsen, aan onze scouting + Van Geel de taak om daar eentje uit te pikken die wat kan toevoegen.
Precies, daar heb je heus nog niet zomaar van gewonnen hoor, als je zo speelt als de 1e helft tegen Utrecht en je kansen maakt gaat het wel goed komen, maar dat is nog maar de vraag, kan er ook zo maar weer 1 aan de andere kant invliegen en het stort helemaal in.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:02 schreef Happel het volgende:
Godverdommequote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:27 schreef Henrys het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:27 schreef Henrys het volgende:
[insert willekeurige jodennaam]Zie je, Koeman speelt ook daar de lange bal!!!!!!!![/insert]quote:
Te Vrede kon er ook niks van in de JL dus het is sowieso een verbeteringquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er wordt wel heel makkelijk naar dingen gezocht om Van Geel af te kunnen branden, hé. Laten we eerst maar eens kijken hoe hij zich aanpast aan het Eredivisieniveau. Dat is al heel anders dan Jupiler League niveau. Genoeg spitsen die het goed deden in de Jupiler League hebben moeite om bij het Eredivisieniveau aan te haken. Tevens, is het wel een bijzondere spits? Heeft hij meer kwaliteiten dan alleen scoren?
Met alle respect, dit is niet de categorie waarin Feyenoord het moet zoeken.
Uiteraard klinkt het makkelijker dan dat het is, maar het is wel hun baan. En dit was/is prioriteit 1.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:34 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het je baan is, ik vraag of jij het weet. het klinkt namelijk makkelijker dan het is.
Hij speelt best leuk voetbal, vooral Tadic doet het echt goed daarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[insert willekeurige jodennaam]Zie je, Koeman speelt ook daar de lange bal!!!!!!!![/insert]
Te Vrede was 19-21 in de JL, toen moest Mühren nog debuterenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
Te Vrede kon er ook niks van in de JL dus het is sowieso een verbetering
Als die niet in Football Manager zitten dan kan Van Geel ze ook niet vindenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:40 schreef H.FR het volgende:
t is, maar het is wel hun baan. En dit was/is prioriteit 1.
Dan moet er toch wel iets uit de hoge hoed komen. En dan bedoel ik niet de nu telkens genoemde standaard genoemde spelers die iedere supporter ook heeft bedacht. Er zullen heus ergens nog andere spitsen rondlopen die geschikt zijn.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
Te Vrede kon er ook niks van in de JL dus het is sowieso een verbetering
Dan moet hij zijn database maar op extra groot zetten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als die niet in Football Manager zitten dan kan Van Geel ze ook niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Geschikt Ja, willen ze zelf komen? Nee.. meestal niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Uiteraard klinkt het makkelijker dan dat het is, maar het is wel hun baan. En dit was/is prioriteit 1.
Dan moet er toch wel iets uit de hoge hoed komen. En dan bedoel ik niet de nu telkens genoemde standaard genoemde spelers die iedere supporter ook heeft bedacht. Er zullen heus ergens nog andere spitsen rondlopen die geschikt zijn.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn database maar op extra groot zetten.Dat kan zijn computer waarschijnlijk niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus zijn 7 schaduwlijstjes bestaan uit goede spelers, men weet alleen nog niet of ze wel zouden willen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Geschikt Ja, willen ze zelf komen? Nee.. meestal niet.
Lijkt me idd dat ze vooraf niet weten of deze spelers wel voor Feyenoord willen spelen. En dan heb ik het over buitenlanders.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus zijn 7 schaduwlijstjes bestaan uit goede spelers, men weet alleen nog niet of ze wel zouden willen?
Niet zo gek als je ziet hoeveel kansen hij krijgt. Zelfs een spits als Fernandez had het dubbele gemaakt hoewel ik die Van Persie achtige kopbal van hem wel knap vond maar hij kan geen bal vasthouden en totaal niet meevoetballen. Huntelaar ook niet maar die schiet er wel alles inquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:46 schreef Egberts het volgende:
Volgens mij is Te Vrede een van de weinige feyenoorders die wel doet wat hij moet doen .... scoren.
Jij wilde zeker ook Jack Tuyp naar De Kuip halen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:27 schreef Henrys het volgende:
Lijkt me dat je al een navraag doet bij de zaakwaarnemer of iemand er voor open staat. Anders kan ik ook wel schaduwlijstjes maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:46 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Lijkt me idd dat ze vooraf niet weten of deze spelers wel voor Feyenoord willen spelen. En dan heb ik het over buitenlanders.
Iedereen staat altijd overal voor open. Totdat ze horen wat voor salaris Feyenoord kan biedenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lijkt me dat je al een navraag doet bij de zaakwaarnemer of iemand er voor open staat. Anders kan ik ook wel schaduwlijstjes maken.
Maar goed, we hebben nog een paar dagen. Alleen als je geen groepsfase EL haalt, dan hoeft het niet meer.
Het probleem is dan ook dat hij buiten de 16 niks kan. Niet dat hij niet zou scoren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:46 schreef Egberts het volgende:
Volgens mij is Te Vrede een van de weinige feyenoorders die wel doet wat hij moet doen .... scoren.
Weer een jaar ouder. Geen restwaarde. Geelkutlulditdat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Weer een jaar ouder. Geen restwaarde. Geelkutlulditdat.Hij is nog altijd gehuurd met optie tot koop gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opa gehuurd dit dat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij is nog altijd gehuurd met optie tot koop gelukkig
Laat. Het. Los.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:27 schreef Henrys het volgende:
Dat hij kansen krijgt zegt ook al wat over zijn kwaliteiten. In de competitie loopt hij 1 op 1, dus als we eens ons doel schoon zouden ....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
Niet zo gek als je ziet hoeveel kansen hij krijgt. Zelfs een spits als Fernandez had het dubbele gemaakt hoewel ik die Van Persie achtige kopbal van hem wel knap vond maar hij kan geen bal vasthouden en totaal niet meevoetballen. Huntelaar ook niet maar die schiet er wel alles in
En hoe krijgt hij die kansen denk je? Staat hij stil op de 16 totdat alles de bal voor hem wordt neergelegd zodat hij vrij aan kan leggen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
Niet zo gek als je ziet hoeveel kansen hij krijgt.
Leuk dat hij 1 op 1 loopt maar hij creeërt zelf totaal geen kansen. Ook is het geen meevoetballende spits of 'kapstok'. Met een betere spits, die misschien niet 1 op 1 loopt, zou Feyenoord wellicht veel meer kansen creeëren en gevaarlijker worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:03 schreef Egberts het volgende:
[..]
Dat hij kansen krijgt zegt ook al wat over zijn kwaliteiten. In de competitie loopt hij 1 op 1, dus als we eens ons doel schoon zouden ....
Feyenoord wil Messi huren, wat is je puntquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens VI wil VVV Venlo Joey Sleegers huren
Dit willen terwijl de Haagse Isco rondloopt in een Feyenoordshirt.quote:Reactie geplaatst door dat ene woord op 27-08-2014 om 10:27
Kunnen we niet Isco huren van Resl Madrid? Die komt daar nu vast toch niet meer aan spelen toe.
Verdedigen begint voorin.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:03 schreef Egberts het volgende:
[..]
Dat hij kansen krijgt zegt ook al wat over zijn kwaliteiten. In de competitie loopt hij 1 op 1, dus als we eens ons doel schoon zouden ....
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit willen terwijl de Haagse Isco rondloopt in een Feyenoordshirt..
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:35 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet eerder aan de serie roots denkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:35 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:PhilipHarmeling twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:00:09The move from Bas Dost to Feyenoord is getting very close. He will move for around 2mio¤. reageer retweet
Wie is dat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:PhilipHarmeling twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:00:09The move from Bas Dost to Feyenoord is getting very close. He will move for around 2mio¤. reageer retweet
Dan ben je rond de 3 miljoen kwijt om een speler een jaar te hurenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:04 schreef Fuszy het volgende:
Ik zag dat er 1,5 tot 2 miljoen betaald moest worden voor de huur, maar dat is dan excl. salaris?
Dat lijkt me wel erg veel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dan ben je rond de 3 miljoen kwijt om een speler een jaar te huren
twitter:VarkenoordWatch twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:06:59Spits Joel Piroe, die van Feyenoord naar PSV ging omdat hij niet in de B1 zou komen, speelt komend seizoen in de B2 van de Eindhovenaren. reageer retweet
Beter iets dan niets.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel erg veel.
Huur zou ik bovendien alleen een optie vinden als er een optie tot koop aan vastzit met een gelimiteerde transfersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Van Geel ergert zich aan slechte berichtgeving in de media
Martin van Geel zal de komende weken geen journalisten meer ontvangen. De technisch directeur houdt de boot af nadat hij zich keer op keer ergerde aan de slechte berichtgeving, bij onder andere Studio Voetbal. Dit meldt Voetbal International.
Afgelopen zondag werd er bijvoorbeeld bij Studio Voetbal beweert dat Bilal Basacikoglu Feyenoord vijf miljoen koste, terwijl dit volgens van Geel slechts de helft is. Mogelijk komt de ergernis van Van Geel ook voort uit het feit dat de inkomende transfers dit seizoen nog niet een succes zijn gebleken.
Kazim kan ook links- of rechtsbuiten spelen. Dat was allang bekend.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:12 schreef Slobeend het volgende:
Als Dost komt, wat moet je dan nog met Kazim? Te Vrede wordt dan pinchitter denk ik. Gelijk maar weer terug sturen?
Daar is naar gekeken, waardenloze mongool. Spits van Poznan, Rijeka.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Geel, waarom pin je jezelf toch vast op 3 namen.. kan de naam Dost en Guidetti niet meer horen.. Kom op man, waardeloze scouting bij Feyenoord.. nooit wordt er eens een onbekend talent opgepikt dat zich ontwikkelt tot een topper.. altijd haalt Van Geel spelers die hij al kent.
Klopt, maar daar hebben we al Manu, Boetius, Bilal en Schaken voor hč, die voldoen gewoon. Kazim is dan overbodig als je het mij vraagt. Maar goed, Dost is er nog niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kazim kan ook links- of rechtsbuiten spelen. Dat was allang bekend.
Inderdaad, dus dat zal wel niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel erg veel.
Huur zou ik bovendien alleen een optie vinden als er een optie tot koop aan vastzit met een gelimiteerde transfersom.
Kazim kan als een buitenspeler, is anders een 'back-up' als spits beter dan Te Vrede en je weet überhaupt niet of Dost komt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:12 schreef Slobeend het volgende:
Als Dost komt, wat moet je dan nog met Kazim? Te Vrede wordt dan pinchitter denk ik. Gelijk maar weer terug sturen?
Boetiüs en Bilal falen opzichtig op het moment.. O, en muil dicht, lees mijn post hierboven.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, maar daar hebben we al Manu, Boetius, Bilal en Schaken voor hč, die voldoen gewoon. Kazim is dan overbodig als je het mij vraagt. Maar goed, Dost is er nog niet.
Ja maar HMF, weet je wel hoe moeilijk het werk van Koevermans is? Daar snappen wij de ballen van namelijk. Over Van Geel, met zijn makkelijke baantje, kunnen wij veel makkelijker oordelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar is naar gekeken, waardenloze mongool. Spits van Poznan, Rijeka.
Echt man.. Geel kan niets goed doen terwijl jullie hem op je blote knietjes zouden moeten bedanken dat de club er zo goed voor staat
Waar is deze attitude tegen Koevermans, die opzichtig keer op keer tyfushard faalt
We hebben nog nooit een goede voorzet gezien in de kuip of een goede corner. Wat is het nut van Dost, die alleen rendeert met een Narsingh die elke bal op zijn kop laat kletsenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Bas Dost zou natuurlijk een prima Eredivisiespits zijn, maar het lijkt mij geen meevoetballende spits die zelf kansen creeërt of die als kapstok kan fungeren? Meer een type als Te Vrede maar dan een paar klasses beter.
Dat betekent dus dat alles via de vleugels of via bijv Toornstra moet verlopen, en dan zijn we wel heel kwetsbaar lijkt me.
Ooooo, o ja tuurlijk. Thanks man dat was ik vergeten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja maar HMF, weet je wel hoe moeilijk het werk van Koevermans is? Daar snappen wij de ballen van namelijk. Over Van Geel, met zijn makkelijke baantje, kunnen wij veel makkelijker oordelen.
Ik haat hier helemaal niet op Van Geelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kazim kan als een buitenspeler, is anders een 'back-up' als spits beter dan Te Vrede en je weet überhaupt niet of Dost komt.
GeelhatersHet begint weer hoor met de mongolenzooi
Geen dank.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ooooo, o ja tuurlijk. Thanks man dat was ik vergeten.
Zijn falen is beter verborgen. En die attitude was er zeker wel, toen hij Opel voor drie dubbeltjes op de eerste rij zette.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt man.. Geel kan niets goed doen terwijl jullie hem op je blote knietjes zouden moeten bedanken dat de club er zo goed voor staat
Waar is deze attitude tegen Koevermans, die opzichtig keer op keer tyfushard faalt
Pelle scoorde wel regelmatig met het hoofd, maar het lijkt inderdaad wel of dat onze buitenspelers verleerd zijn om voorzetten te geven.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben nog nooit een goede voorzet gezien in de kuip of een goede corner. Wat is het nut van Dost, die alleen rendeert met een Narsingh die elke bal op zijn kop laat kletsen
Die Van Geel adoratie van jou is echt lachwekkend.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tegen Koevermans werd lang niet zo hard geageerd als tegen Geel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zijn falen is beter verborgen. En die attitude was er zeker wel, toen hij Opel voor drie dubbeltjes op de eerste rij zette.
De kritiek op hem anders ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:17 schreef Maastoren het volgende:
Die Van Geel adoratie van jou is echt lachwekkend.
Gewoon een antigeluid tegen alle mongolen die vinden dat Geel weinig tot niets goed doet. Van Geel doet 8,5 a 9 van de 10 dingen die hij doet juist. Dat vind ik een bijzonder goede score.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die Van Geel adoratie van jou is echt lachwekkend.
misschien moet je iedereen met een andere mening niet gelijk als mongolen wegzetten..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kazim kan als een buitenspeler, is anders een 'back-up' als spits beter dan Te Vrede en je weet überhaupt niet of Dost komt.
GeelhatersHet begint weer hoor met de mongolenzooi
Die maakt hij inderdaad niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ligt eraan. Alsof Van Geel geen fouten maakt. Dan mag je toch kritiek leveren?
Dan snap je er niets van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef Calciumdude het volgende:
Maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat er meer uitgehaald had kunnen worden.
Elke mongool had die bedragen opgehaald die van geel heeft opgehaald.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
misschien moet je iedereen met een andere mening niet gelijk als mongolen wegzetten..
jouw van Geel adoratie is van hetzelfde nivo en niemand noemt jou een mongool..
tuurlijk heeft ie veel geld opgehaald. maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat er meer uitgehaald had kunnen worden.
Hij is zelf medeveroorzaker, met zijn schaduwlijstjes.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon een antigeluid tegen alle mongolen die vinden dat Geel weinig tot niets goed doet. Van Geel doet 8,5 a 9 van de 10 dingen die hij doet juist. Dat vind ik een bijzonder goede score.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:21 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Elke mongool had die bedragen opgehaald die van geel heeft opgehaald.
quote:
Dus hij is niet foutloos. Als hij zo'n fantastische TD was dan had hij wel bij een grotere club in het buitenland gewerkt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon een antigeluid tegen alle mongolen die vinden dat Geel weinig tot niets goed doet. Van Geel doet 8,5 a 9 van de 10 dingen die hij doet juist. Dat vind ik een bijzonder goede score.
Goed gelezen, ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:22 schreef erik013 het volgende:
Maar de komst van Dost dus heel dichtbij nu (voor 2 miljoen) begrijp ik?
BMI heeft een erg slecht seizoen gedraaid.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:21 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Elke mongool had die bedragen opgehaald die van geel heeft opgehaald.
Wat een gelul weerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:22 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dus hij is niet foutloos. Als hij zo'n fantastische TD was dan had hij wel bij een grotere club in het buitenland gewerkt.
Het verlengen van Schaken en hem een topsalaris geven ipv een verkoop was een sterke zet idd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die maakt hij inderdaad niet.
Zegt natuurlijk weinig dat bedrag. Is dat voor huur of koop en is dat inclusief salaris in het geval van huur? Ik ben heel benieuwd. Voor 2 miljoen kopen zou briljant zijn. Voor 2 miljoen + salaris huren is een stuk minder briljant.quote:
Mensen mensen, Geel heeft niets anders gedaan dan verwachtingen temperen. "Ongeveer 25% van de transferinkomsten kan worden geďnvesteerd", is wat ik almaar gehoord heb. Een slimme jongen snapt dat dat gaat om maximaal 7,5 a tien miljoen euro, de waarde van één Pelle.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij is zelf medeveroorzaker, met zijn schaduwlijstjes.
Ik denk dat er minder gezeik was geweest als hij de verwachtingen beter had gemanaged.
Verkopen doet hij wat mij betreft trouwens wel heel goed.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:22 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dus hij is niet foutloos. Als hij zo'n fantastische TD was dan had hij wel bij een grotere club in het buitenland gewerkt.
Dankje, gemeenschappelijk raakvlak.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
BMI heeft een erg slecht seizoen gedraaid.
De Vrij en Janmaat hadden nog een 1-jarig contract.
Pellč is 29.
Denk dat Van Geel het heel goed heeft gedaan.
Zeker als hij ook nog Clasie weet te verkopen voor 8-10 miljoen.
Schaken speelde toen gewoon belachelijk goedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het verlengen van Schaken en hem een topsalaris geven ipv een verkoop was een sterke zet idd.
Immers idem.
Boulahrouz halen was ook een goede zet.
Enz.
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:17:05We all remember the last time Philip Harmeling announced the Bas Dost move to be"very close".Remember when Lukaku signed for Wolfsburg? #ITK reageer retweet
Guidettiquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het verlengen van Schaken en hem een topsalaris geven ipv een verkoop was een sterke zet idd.
Immers idem.
Boulahrouz halen was ook een goede zet.
Enz.
Huur of koopprijs?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:23 schreef Caland het volgende:
2.5 miljoen voor Bassie klinkt ook wat aannemelijker.
Wat een gelul!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:24 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat je van Geel vooral het halen van Bilal voor een dik miljoenenbedrag mag aanrekenen.
We hadden dat bedrag imho veel beter in een iets meer bewezen speler kunnen stoppen.
2,5 miljoen, valt wel mee toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:24 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat je van Geel vooral het halen van Bilal voor een dik miljoenenbedrag mag aanrekenen.
We hadden dat bedrag imho veel beter in een iets meer bewezen speler kunnen stoppen.
Nee. Het klakkeloos overnemen van alles wat er in de media komt zorgt hier grotendeels voor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:19 schreef erik013 het volgende:
[..]
Heeft hij zelf ook wel een beetje hiervoor gezorgd, dit gezeur.
Dus dan moet je cashen voor zo'n speler die dan al enige tijd boven z'n kunnen speelt en niet meer beter maar alleen maar slechter kan worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schaken speelde toen gewoon belachelijk goed
Boulahrouz vind ik ook geen goede zet, maar vanuit het oogpunt van Van Geel en Rutten valt er wel wat voor te zeggen. Namelijk, het halen van routine en het verbreden van je selectie.
Vind je? Zodra Wilkshire hier gevestigd is is hij 34 jaar en mag je weer een compleet nieuwe speler inpassen. Daarbij vind ik Bilal zeker een leuk talent, maar die zal alles behalve direct meedraaien in een onervaren elftal met weinig persoonlijkheden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Be-spot-te-lijk
Bovendien heeft Geel bewezen schaduwlijstjes te hebben, gezien de slimme 'aankopen' (Wilkshire, Bilal) die niemand anders op het oog had. Twee spelers die direct meedraaien op 't juiste niveau.
Voor hetzelfde geld speelt Boulahrouz gewoon 20+ potten en heeft hij een miniem salaris. Maar nee hoor, vooral heel veel schreeuwen dat we #viesdikke #onfitte #Mathijsens binnenhalen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schaken speelde toen gewoon belachelijk goed
Boulahrouz vind ik ook geen goede zet, maar vanuit het oogpunt van Van Geel en Rutten valt er wel wat voor te zeggen. Namelijk, het halen van routine en het verbreden van je selectie.
Niet voor Feyenoord.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
2,5 miljoen, valt wel mee toch?
Hoeveel miljoen is het dan geworden?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:24 schreef Cara het volgende:
Dus hadden we het maar moeten blijven doen met de huidige vleugelspelers.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Vind je? Zodra Wilkshire hier gevestigd is is hij 34 jaar en mag je weer een compleet nieuwe speler inpassen. Daarbij vind ik Bilal zeker een leuk talent, maar die zal alles behalve direct meedraaien in een onervaren elftal met weinig persoonlijkheden.
twitter:PhilipHarmeling twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:24:36Bas Dost would go to Feyenoord on loan with an option to buy. Feyenoord didn't wanted to pay 5mio for him so they pay 1,5 for the loan. reageer retweet
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dus dan moet je cashen voor zo'n speler die dan al enige tijd boven z'n kunnen speelt en niet meer beter maar alleen maar slechter kan worden.
Knap dat jij nu al weet hoe Bouhlarouz het eind 2015 gedaan heeft dit seizoen.quote:Je hebt veel aan een routinier die altijd geblesseerd is inderdaad. Word je selectie breder van.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:28 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:PhilipHarmeling twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:24:36Bas Dost would go to Feyenoord on loan with an option to buy. Feyenoord didn't wanted to pay 5mio for him so they pay 1,5 for the loan. reageer retweet
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, onzin. Ik heb een grafhekel aan Schaken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een gelul!
Dat eeuwige gejank op Schaken en Manu vorig seizoen, ik hoor het nu nog. SChaken MOEST EN ZOU WEG
Hij speelt nu 3 potten aardig en Bilal is ineens overbodig?![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen beoordelen op feiten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld speelt Boulahrouz gewoon 20+ potten en heeft hij een miniem salaris. Maar nee hoor, vooral heel veel schreeuwen dat we #viesdikke #onfitte #Mathijsens binnenhalen.
quote:Doelstelling Feyenoord waarschijnlijk dinsdag bekend
Feyenoord heeft zijn doelstelling voor dit seizoen nog niet bekend gemaakt. Waarschijnlijk zal de Rotterdamse club dit komende dinsdag, na het verstrijken van de transferperiode, bekend gaan maken. Volgens Voetbal International zal de klassering in de top 4 van de eredivisie zijn. Ook zal wanneer de poulefase van de Europa League wordt bereikt nog een doelstelling worden toegevoegd. Feyenoord wil dan overwinteren in Europa.
Voorlopig gaat het nog niet best met het team van Fred Rutten. Hij heeft daar wel een verklaring voor. ‘In een wat meer geroutineerde selectie hebben die transferperikelen niet zo veel invloed. In een jonge groep wel’, beaamt hij. ‘Tot 1 september is het voor ons daarom een zaak van overleven en punten pakken. In de competitie en in Europa.’
Wilkshire doet het nu al fantastisch.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Vind je? Zodra Wilkshire hier gevestigd is is hij 34 jaar en mag je weer een compleet nieuwe speler inpassen. Daarbij vind ik Bilal zeker een leuk talent, maar die zal alles behalve direct meedraaien in een onervaren elftal met weinig persoonlijkheden.
Ervaren == geldquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:29 schreef Cara het volgende:
Dan had ik gewoon liever een meer ervaren speler gehaald.
Nee, absoluut niet, er MOEST sowieso iets beters komen ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus hadden we het maar moeten blijven doen met de huidige vleugelspelers.
Voor zover ik heb begrepen 3,5 miljoen met uitloop tot 5 miljoen door bonussen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen is het dan geworden?
Volgens van Geel kostte hij 2.5 miljoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:31 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, er MOEST sowieso iets beters komen ja.
Een piepjonge, onervaren rechtsbuiten was alleen niet mijn eerste keus.
[..]
Voor zover ik heb begrepen 3,5 miljoen met uitloop tot 5 miljoen door bonussen.
30% Doorverkoop.
Bron graag.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:31 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik heb begrepen 3,5 miljoen met uitloop tot 5 miljoen door bonussen.
30% Doorverkoop.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wilkshire doet het nu al fantastisch.
Goede aankoop inderdaad. Zo kunnen de centen mooi aan een spits worden besteedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertel, welke speler had je willen halen voor de rechtsback en waarmee had je hem precies betaald?
Ik klaag niet over Wilkshire, maar je weet dat die niet op van Geels 'schaduwlijstje' stond?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertel, welke speler had je willen halen voor de rechtsback en waarmee had je hem precies betaald?
Oké, valt wat voor te zeggen. Miljoentje of 4?quote:"WILKSHIRE WTF ERVAREN KRACHT JONGUH WIL IK HEBBUH!"
Ja, inderdaad, tering Geel. Miljoen of 6 neerkwakken voor Dost, de spits die compleet geen kut kan zonder flankaanvoer of diepteballletjesquote:"WTF MAN GEEL KOOP EENS EEN SPITS BEGIN JULIE ZODAT WE BESIKTAS KUNNEN NEUKEN"
Is goed man! Bilal, narsingh en Ziyech, effe 12 miljoenquote:JA DAN KOPEN WE TOCH GELIJK FF EEN FLANKSPELER OF TWEE EN EEN 10 DIE WAT KEN
Is goed man, doen we effe. 3 miljoen, want we wllen geen #viesdikke 30'ersquote:KENNE WE DAN OOK NIE GELIJK EEN LINKSBEK HALEN NELOM STINKT UIT ZE MUIL EN ZIET ER NIET UIT HIHIHI
Ik vind alles prima schat, ff 5 miljoen voor Veltman ofzoquote:NU WE HET TOCH OVER VERDEDIGERS HEBBEN, VRIJ EN BMI ZIJN WEG, KOPE WE FF GELIJK EEN CV OK?
Ik hoorde dat Cech weg mag.....quote:MULDER KEN DER GEE NKANKER VAN
Ga maar gewoon weg.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:33 schreef Thunder0x het volgende:
#vangeelout als hij Ondaan niet ophaalt![]()
De 4e plek is wel net de eerste plek die play-offs speelt. Ik schat Twente ongeveer gelijkwaardig in, afhankelijk van de transferperiode-afronding. Vitesse lijkt een stuk verzwakt te zijn, dus een top 3 klassering lijkt mij een mooi streven.quote:
Jij bent echt heel, heel dom.quote:
We hebben geen geld. Maximaal een miljoentje of 3. En die pik je pas einde transferperiode op voor zulke bedragen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goede aankoop inderdaad. Zo kunnen de centen mooi aan een spits worden besteed
Beker winnen geeft recht op poulefase EL, dus die lijkt mij ook wel belangrijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
De 4e plek is wel net de eerste plek die play-offs speelt. Ik schat Twente ongeveer gelijkwaardig in, afhankelijk van de transferperiode-afronding. Vitesse lijkt een stuk verzwakt te zijn, dus een top 3 klassering lijkt mij een mooi streven.
jippiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef hoofdhead het volgende:
Bilal halen was dom, komt snelheid tekort die jongen, en je had op beide flanken al net zulke grote talenten die op hetzelfde niveau zaten.
En daarbij nog Schaken.
Wie ben jij dan joh? Ubersupporter.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom denken mensen hier dat we Ajax zijn? Tief dan gewoon op daar naartoe
We hebben nog steeds geen mogelijkheden om met poen te smijten
[..]
Oké, valt wat voor te zeggen. Miljoentje of 4?
[..]
Ja, inderdaad, tering Geel. Miljoen of 6 neerkwakken voor Dost, de spits die compleet geen kut kan zonder flankaanvoer of diepteballletjes
[..]
Is goed man! Bilal, narsingh en Ziyech, effe 12 miljoen
[..]
Is goed man, doen we effe. 3 miljoen, want we wllen geen #viesdikke 30'ers
[..]
Ik vind alles prima schat, ff 5 miljoen voor Veltman ofzo
[..]
Ik hoorde dat Cech weg mag.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoordsupporters
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beker winnen geeft recht op poulefase EL, dus die lijkt mij ook wel belangrijk.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volgens van Geel kostte hij 2.5 miljoen.
Telegraaf toen, nam ik vooral serieus omdat die ook met Kazim en Wilkshire kwamen aanzetten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bron graag.
Van Geel heeft vanochtend tegen VI gezegd dat het maar 2,5 miljoen was.
quote:Volgens de Telegraaf betalen de Rotterdammers ongeveer 3,5 miljoen euro voor het talent, en heeft sc Heerenveen daarnaast 30% van een toekomstige transfersom bedongen. Bilal zal in Rotterdam met nummer 14 gaan spelen. Over de hoogte van de transfersom zijn niet alle bronnen het eens, zeker lijkt te zijn dat deze tussen de 3 en de 5 miljoen in ligt.
Ik ben een van de weinigen hier die lijkt te snappen dat we geen mogelijkheden hebben om met geld rond te strooien en dat vrijwel elke speler die nu gehaald is een versterking (al dan niet in de breedte) voor dit Feyenoord is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wie ben jij dan joh? Ubersupporter.
Eagles-uit eerste ronde, daar zal het wel weer eindigen. En anders bij een PSV/Ajax uit in de kwartfinale.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beker winnen geeft recht op poulefase EL, dus die lijkt mij ook wel belangrijk.
Tja, geloof je de Telegraaf of de man die zelf aan de onderhandelingstafel zat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:35 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
Telegraaf toen, nam ik vooral serieus omdat die ook met Kazim en Wilkshire kwamen aanzetten.
[..]
Het lijkt me sterk dat de Telegraaf even 30% doorverkoop uit zijn reet vist. Al is het wel de Telegraaf.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja, geloof je de Telegraaf of de man die zelf aan de onderhandelingstafel zat.
Ga daarnaast eens de lijntjes na hoe de Telegraaf zou kunnen weten over die spelers. Iets met contacten binnen Heerenveen en Pi-air-de-aandachtssnol
Dat vrees ik ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eagles-uit eerste ronde, daar zal het wel weer eindigen. En anders bij een PSV/Ajax uit in de kwartfinale.
Hou de volgende keer dan lekker je muil dicht, hoeven we het er hier ook niet meer over te hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat de Telegraaf even 30% doorverkoop uit zijn reet vist. Al is het wel de Telegraaf.
Zal wel ergens in het midden liggen. Iets als 2,5 miljoen, bonussen en doorverkoop.
De komst van Kazim-Kazim valt toch niet te verdedigen. Die gozert heeft in februari voor het laatst gespeeld. Bij al z'n andere clubs speelde hij nooit in de spits en daarnaast heeft hij een stuk of 8 steekjes los. Bij elke club waar hij heeft gespeeld kosten ze 'm uit. Kan je net zo goedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier die lijkt te snappen dat we geen mogelijkheden hebben om met geld rond te strooien en dat vrijwel elke speler die nu gehaald is een versterking (al dan niet in de breedte) voor dit Feyenoord is.
Vorig jaar geen uitwedstrijd verloren die ik bezocht heb.quote:
Knap dat jij nu al weet hoe tattooboy het gaat doen. zelfs als stand-in naast een eventuele spits is het geniaal om zo'n machine bonk vlees te hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De komst van Kazim-Kazim valt toch niet te verdedigen. Die gozert heeft in februari voor het laatst gespeeld. Bij al z'n andere clubs speelde hij nooit in de spits en daarnaast heeft hij een stuk of 8 steekjes los. Bij elke club waar hij heeft gespeeld kosten ze 'm uit. Kan je net zo goedDrenthe
halen.
Wilkshire is opzich een prima speler om het gat met de jeugd te overbruggen. Van Boulahrouz weet je dat hij zeer blessuregevoelig is. Nu is hij ook weer geblesseerd. Daar schiet je toch allemaal niks mee op?
Eens, maar op zich een aardige aankoop aangezien dit soort spelers op hun 22e niet meer haalbaar zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef hoofdhead het volgende:
Bilal halen was dom, komt snelheid tekort die jongen, en je had op beide flanken al net zulke grote talenten die op hetzelfde niveau zaten.
En daarbij nog Schaken.
30% doorverkoop is wel huilen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:35 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
Telegraaf toen, nam ik vooral serieus omdat die ook met Kazim en Wilkshire kwamen aanzetten.
[..]
Wat vind je van mijn vermoeden dat van Geel al tijden de supporters voorliegt en totaal geen intentie heeft om een nieuwe spits te halen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom denken mensen hier dat we Ajax zijn? Tief dan gewoon op daar naartoe
Totaal gestoord.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn vermoeden dat van Geel al tijden de supporters voorliegt en totaal geen intentie heeft om een nieuwe spits te halen?
Hahaha. Ok, ik heb het geprobeerd maar met jou valt geen zinnig gesprek hierover te voeren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Knap dat jij nu al weet hoe tattooboy het gaat doen. zelfs als stand-in naast een eventuele spits is het geniaal om zo'n machine te hebben.
Wat een bijzonder goede post.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:40 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat mensen het beleid van Feyenoord in een beetje perspectief moeten zien. Een WK waarin Nederland derde wordt met vijf internationals die bij Feyenoord spelen zal niet zo snel meer gebeuren. Het gevolg is dat Feyenoord, waarbij elke directeur en medewerker al minimaal 10 jaar tegen schulden zit op te boksen, voor het eerst in jaren op schandalige wijze kan cashen. Dat doe je dan ook, ongeacht je schaduwlijstjes en Europese aspiraties. Ik kan dat wel begrijpen op zich en heb er niet zoveel moeite mee, vind het wel prettig dat de toekomst van Feyenoord er financieel gezien enigszins rooskleurig uitziet (heb ik nog nooit meegemaakt in mijn leven, red.). Wat dat betreft maakt het mij niet zoveel uit allemaal, het het is niet alsof de concurrentie (=alles behalve PSV en Ajax) nou overloopt van de kwaliteit. Dat wil trouwens niet zeggen dat ik niet chagrijnig wordt als Luhansk 1-0 maakt uit een slecht verdedigde vrije trap hoor.
[..]
Eens, maar op zich een aardige aankoop aangezien dit soort spelers op hun 22e niet meer haalbaar zijn.
Castelen had me wel wat geleken, ja. Of misschien wil Rommedahl nog wel...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:31 schreef Cara het volgende:
En Van Geel zegt dat daar niets van klopt. Wie spreekt de waarheid?quote:Voor zover ik heb begrepen 3,5 miljoen met uitloop tot 5 miljoen door bonussen.
30% Doorverkoop.
Van Geel heeft volgens mij al eens benoemd niet meer te doen aan maximum transfersommen en doorverkooppercentages naar andere clubs.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
30% doorverkoop is wel huilen.
2,5mln totaal, zonder bonussen en extra's zou dan wel weer prima zijn.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn vermoeden dat van Geel al tijden de supporters voorliegt en totaal geen intentie heeft om een nieuwe spits te halen?
Bas Dost is voor dit systeem een prima spits. Ik zou het zeer toejuichen als hij alsnog komt. Ook wij hebben buitenspelers met een voorzet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een bijzonder goede post.TC03
Cashen betekent dus ook gaten dichten, niet neerpleuren voorDost
Die geen fuck kan zonder assaidi en narsingh
Dat meende ik ook inderdaad. De aankoop op zichzelf is in ieder geval prima en logisch.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Geel heeft volgens mij al eens benoemd niet meer te doen aan maximum transfersommen en doorverkooppercentages naar andere clubs.
Van Geel, want die benoemde in 2012 (?) al dat hij niet meer deed aan percentages naar andere clubs en maximum transfersommen. Was na vlaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:42 schreef Happel het volgende:
[..]
En Van Geel zegt dat daar niets van klopt. Wie spreekt de waarheid?
Alleen niet tegen elke prijs. Daar vind ik hem te beperkt voor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Bas Dost is voor dit systeem een prima spits. Ik zou het zeer toejuichen als hij alsnog komt. Ook wij hebben buitenspelers met een voorzet.
Dat is waar ook, ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Geel, want die benoemde in 2012 (?) al dat hij niet meer deed aan percentages naar andere clubs en maximum transfersommen. Was na vlaar.
Inmiddels past Dost beter bij ons. O.a. door de komst van Toornstra, een ontketende Schaken (da foq) en Bilal. Ik vind Boeet overigens geen jongen die een goede voorzet geeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Bas Dost is voor dit systeem een prima spits. Ik zou het zeer toejuichen als hij alsnog komt. Ook wij hebben buitenspelers met een voorzet.
Er staat toch gewoon een doorverkoop in dat Telegraaf bericht. Het lijkt me sterk dat ze er gewoon een willekeurig percentage bij verzinnen. Maar wat jij wilt. Het blijft de Telegraaf.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou de volgende keer dan lekker je muil dicht, hoeven we het er hier ook niet meer over te hebben.
Zou kunnen.quote:
De Telegraaf verzint inderdaad nooit ietsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:44 schreef Cara het volgende:
Er staat toch gewoon een doorverkoop in dat Telegraaf bericht. Het lijkt me sterk dat ze er gewoon een willekeurig percentage bij verzinnen.
#krabbyblijfmaaropvakantietwitter:dennisvanbergen twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:41:20Volgens #Feyenoord is het bericht in Duitse media dat Rotterdammers dichtbij aantrekken Bas Dost zijn 'onzin'. Hoop is er, kans blijft klein reageer retweet
Zet mij er maar niet op, want ik ben die man nog steeds eeuwig dankbij voor de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:47 schreef Helpmefok het volgende:
Ik maak een lijstje op van Geelhaters. Schandpalen die hap komend jaar mei.
Tis soms allemaal niet zo moeilijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit was een makkelijkere manier om te zeggen wat ik hierboven zeg..
Voor hoeveel hebben ze hem gekocht?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:23 schreef Caland het volgende:
2.5 miljoen voor Bassie klinkt ook wat aannemelijker.
Kijk, kritiek of vraagtekens kan altijd. Maar mensen hier doen alsof Van Geel de club persoonlijk naar de filistijnen helpt. Wat die man bij Feyenoord heeft bereikt sinds zijn komst, heeft geen één technisch directeur voor elkaar gestampt. Mogelijk alleen in de jaren '70 nog...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Zet mij er maar niet op, want ik ben die man nog steeds eeuwig dankbij voor de afgelopen jaren.
Neemt niet weg dat bij sommige recente acties dan geen dikke vraagtekens gezet mogen worden.
Die Happel ziet het allemaal sowieso altijd wel goed. Moet gewoon vaker posten hiero die gozert.quote:
Ik dacht 7, dus dat zie ik echt nooit gebeurenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor hoeveel hebben ze hem gekocht?
Nee, dan ga je hem voor 1,5 miljoen hurenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Feyenoord heeft het alweer ontkend.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, dan ga je hem voor 1,5 miljoen huren
Lijkt me heel sterk. Misschien is de optie tot koop een bepaalde som van 3,5 tot 4 miljoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, dan ga je hem voor 1,5 miljoen huren
twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:52:33Wederom veel berichten over Bas Dost. Van een akkoord tussen Wolfsburg en Feyenoord is nog geen sprake. Veel hangt ook af van uitslag morgen reageer retweet
Onzin. Spelers kopen met een lege portemonnee is lastig. Met 10 mln moet je een spits, middenvelder, buitenspeler en een verdediger kunnen halen. Alleen die spits ontbreekt nog.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:58 schreef Happel het volgende:
Met 10 miljoen om te winkelen kan Van Geel niet zo veel. Zeker gezien de posities die versterkt dienen te worden. In dat opzicht vind ik het wel te rechtvaardigen dat ze aankomen met Wilkshire, Kazim Kazim en Boulahrouz.
Drie 'ervaren' spelers die de eventuele ontstane gaten kunnen opvullen. Dan kan dat budget weer gebruikt voor investeringen in de toekomst.
Uit de Jupiler League ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Onzin. Spelers kopen met een lege portemonnee is lastig. Met 10 mln moet je een spits, middenvelder, buitenspeler en een verdediger kunnen halen. Alleen die spits ontbreekt nog.
Nee precies, las ze hem voor 5 kunnen kopen moeten ze hem doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik dacht 7, dus dat zie ik echt nooit gebeuren
Edit: 7,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |