abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143875761
Van Geel _O_
pi_143875767
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Geel, waarom pin je jezelf toch vast op 3 namen.. kan de naam Dost en Guidetti niet meer horen.. Kom op man, waardeloze scouting bij Feyenoord.. nooit wordt er eens een onbekend talent opgepikt dat zich ontwikkelt tot een topper.. altijd haalt Van Geel spelers die hij al kent.
Daar is naar gekeken, waardenloze mongool. Spits van Poznan, Rijeka.

Echt man. :'). Geel kan niets goed doen terwijl jullie hem op je blote knietjes zouden moeten bedanken dat de club er zo goed voor staat

Waar is deze attitude tegen Koevermans, die opzichtig keer op keer tyfushard faalt
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 11:14:33 #178
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143875778
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kazim kan ook links- of rechtsbuiten spelen. Dat was allang bekend.
Klopt, maar daar hebben we al Manu, Boetius, Bilal en Schaken voor hè, die voldoen gewoon. Kazim is dan overbodig als je het mij vraagt. Maar goed, Dost is er nog niet.
pi_143875793
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel erg veel.

Huur zou ik bovendien alleen een optie vinden als er een optie tot koop aan vastzit met een gelimiteerde transfersom.
Inderdaad, dus dat zal wel niet.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143875797
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:12 schreef Slobeend het volgende:
Als Dost komt, wat moet je dan nog met Kazim? Te Vrede wordt dan pinchitter denk ik. Gelijk maar weer terug sturen? :')
Kazim kan als een buitenspeler, is anders een 'back-up' als spits beter dan Te Vrede en je weet überhaupt niet of Dost komt.

Geelhaters :') Het begint weer hoor met de mongolenzooi
pi_143875808
Bas Dost zou natuurlijk een prima Eredivisiespits zijn, maar het lijkt mij geen meevoetballende spits die zelf kansen creeërt of die als kapstok kan fungeren? Meer een type als Te Vrede maar dan een paar klasses beter.

Dat betekent dus dat alles via de vleugels of via bijv Toornstra moet verlopen, en dan zijn we wel heel kwetsbaar lijkt me.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143875810
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Klopt, maar daar hebben we al Manu, Boetius, Bilal en Schaken voor hè, die voldoen gewoon. Kazim is dan overbodig als je het mij vraagt. Maar goed, Dost is er nog niet.
Boetiüs en Bilal falen opzichtig op het moment.. O, en muil dicht, lees mijn post hierboven.
pi_143875814
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Echt man. :'). Geel kan niets goed doen terwijl jullie hem op je blote knietjes zouden moeten bedanken dat de club er zo goed voor staat

Waar is deze attitude tegen Koevermans, die opzichtig keer op keer tyfushard faalt
Ja maar HMF, weet je wel hoe moeilijk het werk van Koevermans is? Daar snappen wij de ballen van namelijk. Over Van Geel, met zijn makkelijke baantje, kunnen wij veel makkelijker oordelen.
pi_143875825
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Bas Dost zou natuurlijk een prima Eredivisiespits zijn, maar het lijkt mij geen meevoetballende spits die zelf kansen creeërt of die als kapstok kan fungeren? Meer een type als Te Vrede maar dan een paar klasses beter.

Dat betekent dus dat alles via de vleugels of via bijv Toornstra moet verlopen, en dan zijn we wel heel kwetsbaar lijkt me.
We hebben nog nooit een goede voorzet gezien in de kuip of een goede corner. Wat is het nut van Dost, die alleen rendeert met een Narsingh die elke bal op zijn kop laat kletsen
pi_143875833
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ja maar HMF, weet je wel hoe moeilijk het werk van Koevermans is? Daar snappen wij de ballen van namelijk. Over Van Geel, met zijn makkelijke baantje, kunnen wij veel makkelijker oordelen.
Ooooo, o ja tuurlijk. Thanks man dat was ik vergeten.
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 11:16:43 #186
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143875840
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kazim kan als een buitenspeler, is anders een 'back-up' als spits beter dan Te Vrede en je weet überhaupt niet of Dost komt.

Ik haat hier helemaal niet op Van Geel :') Ik vraag me gewoon af wat de toegevoegde waarde is van Kazim als, wellicht, misschien eventueel Dost komt.
pi_143875841
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ooooo, o ja tuurlijk. Thanks man dat was ik vergeten.
Geen dank.
pi_143875845
quote:

[..]

Zijn falen is beter verborgen. En die attitude was er zeker wel, toen hij Opel voor drie dubbeltjes op de eerste rij zette.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143875852
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

We hebben nog nooit een goede voorzet gezien in de kuip of een goede corner. Wat is het nut van Dost, die alleen rendeert met een Narsingh die elke bal op zijn kop laat kletsen
Pelle scoorde wel regelmatig met het hoofd, maar het lijkt inderdaad wel of dat onze buitenspelers verleerd zijn om voorzetten te geven.
Feyenoord Rotterdam
pi_143875859
quote:

[..]

Die Van Geel adoratie van jou is echt lachwekkend.
pi_143875870
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zijn falen is beter verborgen. En die attitude was er zeker wel, toen hij Opel voor drie dubbeltjes op de eerste rij zette.
Tegen Koevermans werd lang niet zo hard geageerd als tegen Geel.

De supporters verdienen een brevet van onvermogen; Geel een standbeeld als hij dit beleid de komende vijf jaar nog succesvol weet door te voeren ondanks dat gejank van de debiele supporters.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:17:53 #192
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143875879
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:17 schreef Maastoren het volgende:
De kritiek op hem anders ook.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_143875889
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:17 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Gewoon een antigeluid tegen alle mongolen die vinden dat Geel weinig tot niets goed doet. Van Geel doet 8,5 a 9 van de 10 dingen die hij doet juist. Dat vind ik een bijzonder goede score.
pi_143875899
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Dit was een makkelijkere manier om te zeggen wat ik hierboven zeg. :').
pi_143875911
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

misschien moet je iedereen met een andere mening niet gelijk als mongolen wegzetten..
jouw van Geel adoratie is van hetzelfde nivo en niemand noemt jou een mongool..

tuurlijk heeft ie veel geld opgehaald. maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat er meer uitgehaald had kunnen worden.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143875938
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Heeft hij zelf ook wel een beetje hiervoor gezorgd, dit gezeur.
pi_143875944
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Ligt eraan. Alsof Van Geel geen fouten maakt. Dan mag je toch kritiek leveren?
pi_143875958
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:19 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ligt eraan. Alsof Van Geel geen fouten maakt. Dan mag je toch kritiek leveren?
Die maakt hij inderdaad niet.
pi_143875969
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef Calciumdude het volgende:

Maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat er meer uitgehaald had kunnen worden.
Dan snap je er niets van.
pi_143875982
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

misschien moet je iedereen met een andere mening niet gelijk als mongolen wegzetten..
jouw van Geel adoratie is van hetzelfde nivo en niemand noemt jou een mongool..

tuurlijk heeft ie veel geld opgehaald. maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat er meer uitgehaald had kunnen worden.
Elke mongool had die bedragen opgehaald die van geel heeft opgehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')