Dat hij kansen krijgt zegt ook al wat over zijn kwaliteiten. In de competitie loopt hij 1 op 1, dus als we eens ons doel schoon zouden ....quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
Niet zo gek als je ziet hoeveel kansen hij krijgt. Zelfs een spits als Fernandez had het dubbele gemaakt hoewel ik die Van Persie achtige kopbal van hem wel knap vond maar hij kan geen bal vasthouden en totaal niet meevoetballen. Huntelaar ook niet maar die schiet er wel alles in
En hoe krijgt hij die kansen denk je? Staat hij stil op de 16 totdat alles de bal voor hem wordt neergelegd zodat hij vrij aan kan leggen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
Niet zo gek als je ziet hoeveel kansen hij krijgt.
Leuk dat hij 1 op 1 loopt maar hij creeërt zelf totaal geen kansen. Ook is het geen meevoetballende spits of 'kapstok'. Met een betere spits, die misschien niet 1 op 1 loopt, zou Feyenoord wellicht veel meer kansen creeëren en gevaarlijker worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:03 schreef Egberts het volgende:
[..]
Dat hij kansen krijgt zegt ook al wat over zijn kwaliteiten. In de competitie loopt hij 1 op 1, dus als we eens ons doel schoon zouden ....
Feyenoord wil Messi huren, wat is je puntquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens VI wil VVV Venlo Joey Sleegers huren
Dit willen terwijl de Haagse Isco rondloopt in een Feyenoordshirt.quote:Reactie geplaatst door dat ene woord op 27-08-2014 om 10:27
Kunnen we niet Isco huren van Resl Madrid? Die komt daar nu vast toch niet meer aan spelen toe.
Verdedigen begint voorin.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:03 schreef Egberts het volgende:
[..]
Dat hij kansen krijgt zegt ook al wat over zijn kwaliteiten. In de competitie loopt hij 1 op 1, dus als we eens ons doel schoon zouden ....
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit willen terwijl de Haagse Isco rondloopt in een Feyenoordshirt..
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:35 schreef heiden6 het volgende:
Btw ben ik de enige die aan deze dude moet denken elke keer als ik De Neel zie met zijn nieuwe kapselt?
[ afbeelding ]
Linksback motherfucker, do you speak it?
[ afbeelding ]
Moet eerder aan de serie roots denkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:35 schreef heiden6 het volgende:
Btw ben ik de enige die aan deze dude moet denken elke keer als ik De Neel zie met zijn nieuwe kapselt?
[ afbeelding ]
Linksback motherfucker, do you speak it?
[ afbeelding ]
twitter:PhilipHarmeling twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:00:09The move from Bas Dost to Feyenoord is getting very close. He will move for around 2mio¤. reageer retweet
Wie is dat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:PhilipHarmeling twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:00:09The move from Bas Dost to Feyenoord is getting very close. He will move for around 2mio¤. reageer retweet
Dan ben je rond de 3 miljoen kwijt om een speler een jaar te hurenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:04 schreef Fuszy het volgende:
Ik zag dat er 1,5 tot 2 miljoen betaald moest worden voor de huur, maar dat is dan excl. salaris?
Dat lijkt me wel erg veel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dan ben je rond de 3 miljoen kwijt om een speler een jaar te huren
twitter:VarkenoordWatch twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:06:59Spits Joel Piroe, die van Feyenoord naar PSV ging omdat hij niet in de B1 zou komen, speelt komend seizoen in de B2 van de Eindhovenaren. reageer retweet
Beter iets dan niets.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel erg veel.
Huur zou ik bovendien alleen een optie vinden als er een optie tot koop aan vastzit met een gelimiteerde transfersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Van Geel ergert zich aan slechte berichtgeving in de media
Martin van Geel zal de komende weken geen journalisten meer ontvangen. De technisch directeur houdt de boot af nadat hij zich keer op keer ergerde aan de slechte berichtgeving, bij onder andere Studio Voetbal. Dit meldt Voetbal International.
Afgelopen zondag werd er bijvoorbeeld bij Studio Voetbal beweert dat Bilal Basacikoglu Feyenoord vijf miljoen koste, terwijl dit volgens van Geel slechts de helft is. Mogelijk komt de ergernis van Van Geel ook voort uit het feit dat de inkomende transfers dit seizoen nog niet een succes zijn gebleken.
Kazim kan ook links- of rechtsbuiten spelen. Dat was allang bekend.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:12 schreef Slobeend het volgende:
Als Dost komt, wat moet je dan nog met Kazim? Te Vrede wordt dan pinchitter denk ik. Gelijk maar weer terug sturen?
Daar is naar gekeken, waardenloze mongool. Spits van Poznan, Rijeka.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Geel, waarom pin je jezelf toch vast op 3 namen.. kan de naam Dost en Guidetti niet meer horen.. Kom op man, waardeloze scouting bij Feyenoord.. nooit wordt er eens een onbekend talent opgepikt dat zich ontwikkelt tot een topper.. altijd haalt Van Geel spelers die hij al kent.
Klopt, maar daar hebben we al Manu, Boetius, Bilal en Schaken voor hè, die voldoen gewoon. Kazim is dan overbodig als je het mij vraagt. Maar goed, Dost is er nog niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kazim kan ook links- of rechtsbuiten spelen. Dat was allang bekend.
Inderdaad, dus dat zal wel niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel erg veel.
Huur zou ik bovendien alleen een optie vinden als er een optie tot koop aan vastzit met een gelimiteerde transfersom.
Kazim kan als een buitenspeler, is anders een 'back-up' als spits beter dan Te Vrede en je weet überhaupt niet of Dost komt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:12 schreef Slobeend het volgende:
Als Dost komt, wat moet je dan nog met Kazim? Te Vrede wordt dan pinchitter denk ik. Gelijk maar weer terug sturen?
Boetiüs en Bilal falen opzichtig op het moment.. O, en muil dicht, lees mijn post hierboven.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, maar daar hebben we al Manu, Boetius, Bilal en Schaken voor hè, die voldoen gewoon. Kazim is dan overbodig als je het mij vraagt. Maar goed, Dost is er nog niet.
Ja maar HMF, weet je wel hoe moeilijk het werk van Koevermans is? Daar snappen wij de ballen van namelijk. Over Van Geel, met zijn makkelijke baantje, kunnen wij veel makkelijker oordelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar is naar gekeken, waardenloze mongool. Spits van Poznan, Rijeka.
Echt man.. Geel kan niets goed doen terwijl jullie hem op je blote knietjes zouden moeten bedanken dat de club er zo goed voor staat
Waar is deze attitude tegen Koevermans, die opzichtig keer op keer tyfushard faalt
We hebben nog nooit een goede voorzet gezien in de kuip of een goede corner. Wat is het nut van Dost, die alleen rendeert met een Narsingh die elke bal op zijn kop laat kletsenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Bas Dost zou natuurlijk een prima Eredivisiespits zijn, maar het lijkt mij geen meevoetballende spits die zelf kansen creeërt of die als kapstok kan fungeren? Meer een type als Te Vrede maar dan een paar klasses beter.
Dat betekent dus dat alles via de vleugels of via bijv Toornstra moet verlopen, en dan zijn we wel heel kwetsbaar lijkt me.
Ooooo, o ja tuurlijk. Thanks man dat was ik vergeten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja maar HMF, weet je wel hoe moeilijk het werk van Koevermans is? Daar snappen wij de ballen van namelijk. Over Van Geel, met zijn makkelijke baantje, kunnen wij veel makkelijker oordelen.
Ik haat hier helemaal niet op Van Geelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kazim kan als een buitenspeler, is anders een 'back-up' als spits beter dan Te Vrede en je weet überhaupt niet of Dost komt.
GeelhatersHet begint weer hoor met de mongolenzooi
Geen dank.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ooooo, o ja tuurlijk. Thanks man dat was ik vergeten.
Zijn falen is beter verborgen. En die attitude was er zeker wel, toen hij Opel voor drie dubbeltjes op de eerste rij zette.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt man.. Geel kan niets goed doen terwijl jullie hem op je blote knietjes zouden moeten bedanken dat de club er zo goed voor staat
Waar is deze attitude tegen Koevermans, die opzichtig keer op keer tyfushard faalt
Pelle scoorde wel regelmatig met het hoofd, maar het lijkt inderdaad wel of dat onze buitenspelers verleerd zijn om voorzetten te geven.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben nog nooit een goede voorzet gezien in de kuip of een goede corner. Wat is het nut van Dost, die alleen rendeert met een Narsingh die elke bal op zijn kop laat kletsen
Die Van Geel adoratie van jou is echt lachwekkend.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tegen Koevermans werd lang niet zo hard geageerd als tegen Geel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zijn falen is beter verborgen. En die attitude was er zeker wel, toen hij Opel voor drie dubbeltjes op de eerste rij zette.
De kritiek op hem anders ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:17 schreef Maastoren het volgende:
Die Van Geel adoratie van jou is echt lachwekkend.
Gewoon een antigeluid tegen alle mongolen die vinden dat Geel weinig tot niets goed doet. Van Geel doet 8,5 a 9 van de 10 dingen die hij doet juist. Dat vind ik een bijzonder goede score.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die Van Geel adoratie van jou is echt lachwekkend.
misschien moet je iedereen met een andere mening niet gelijk als mongolen wegzetten..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kazim kan als een buitenspeler, is anders een 'back-up' als spits beter dan Te Vrede en je weet überhaupt niet of Dost komt.
GeelhatersHet begint weer hoor met de mongolenzooi
Die maakt hij inderdaad niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ligt eraan. Alsof Van Geel geen fouten maakt. Dan mag je toch kritiek leveren?
Dan snap je er niets van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef Calciumdude het volgende:
Maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat er meer uitgehaald had kunnen worden.
Elke mongool had die bedragen opgehaald die van geel heeft opgehaald.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:18 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
misschien moet je iedereen met een andere mening niet gelijk als mongolen wegzetten..
jouw van Geel adoratie is van hetzelfde nivo en niemand noemt jou een mongool..
tuurlijk heeft ie veel geld opgehaald. maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat er meer uitgehaald had kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |