Geel zou Geel niet zijn of hij tovert nog wat moois uit de hoed. Ik hou vertrouwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Veel mensen hebben last van tunnelvisie.. ik ben lange tijd ook fan geweest van Guidetti en een voorstander van zijn terugkeer, maar het is nu gewoon te lang geleden.. Guidetti is niet Jezus, de Messias of onze Verlosser.. er zijn nog vele andere spelers op deze aardkloot die geschikt zouden zijn voor Feyenoord en Van Geel moet maar een beetje beter zijn best doen om die te vinden.
Zo denk ik er ook over. Ik denk dat Feyenoord vooral moet kijken naar de kwaliteiten die Pelle heeft en ze moeten dan een spits halen met diezelfde kwaliteiten die niet bekend en duur is. Natuurlijk is het makkelijker gezegd dan gedaan, maar je weet wat ze zeggen: Geen woorden, maar daden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:10 schreef Anosmos het volgende:
#KampGeel.
Heb weinig gesnapt van de recente Guidetti-hype. Zo lang uit de roulatie, nog niet helemaal fit (toch?), en weinig tot geen vooruitgang geboekt de laatste jaren (misschien zelfs achteruitgang?). Ik zie gewoon echt geen enkel scenario waarin de komst van John niet tot een teleurstelling zal komen.
Maar ja, wie ben ik.
Is het een neger ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef Caland het volgende:
Benik Afobe scoorde vandaag twee keer tegen Man United.
Het wachten is op Retry32
Tavares scoorde ook. Gaat goed met de netnietnegerts.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef Caland het volgende:
'quote:
Pelle uiteindelijk wel gescoord.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:26 schreef Henrys het volgende:
Al bekend of Kazim bij de selectie zit donderdag
Pelle helpt bij Southampton trouwens echt gigantisch veel kansen op zeep
Uit de jeugd van Arsenal. Lekker spelertje in FIFA 14, snel, sterk, neusje voor de goal. Buitenkansje voor Van Geel dit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:00 schreef Caland het volgende:
jippiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Van Geel is gek als hij hem niet haalt.
... fifa ...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uit de jeugd van Arsenal. Lekker spelertje in FIFA 14, snel, sterk, neusje voor de goal. Buitenkansje voor Van Geel dit.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:14 schreef Jimbo het volgende:
Hebben we nog blanken in het team over?
Muldertje.. Immers.. echte Hollandsche knapenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:14 schreef Jimbo het volgende:
Hebben we nog blanken in het team over?
Nee, ik denk dat de enige die kwam Retry was.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Godver ik dacht dat Afobe kwam door dit topic
Retry is dan ook een mongoolquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat de enige die kwam Retry was.
Niet in FIFA, wel in het echtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:00 schreef SjaakBauer het volgende:
Lekker spelertje in FIFA 14, snel, sterk, neusje voor de goal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |