Ook onzin. Een blessure waarbij het nog maar de vraag is of je uberhaupt ooit nog fatsoenlijk kunt voetballen op niveau is natuurlijk wel even wat anders dan 2 weliswaar blessure-gevoelige spelers halen, maar dat niveau gegarandeerd nog wel kunnen halen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Toch rijmt het niet dat je zijn fysieke gestel aanhaalt als rede om hem niet te halen, maar wel met Boulahrouz en Kazim op de proppen komt.
Beantwoord jij mijn vragen uit mijn vorige post dan even Tomaat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook onzin. Een blessure waarbij het nog maar de vraag is of je uberhaupt ooit nog fatsoenlijk kunt voetballen op niveau is natuurlijk wel even wat anders dan 2 weliswaar blessure-gevoelige spelers halen, maar dat niveau gegarandeerd nog wel kunnen halen.
Maar je Guidetti gefap begint een beetje zielig te worden ondertussen.
Zeefuik werd ook nog niet zo lang geleden opgeroepen voor Oranje <21quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:03 schreef Scrummie het volgende:
#KampGuidetti
Zonder anti van Geel te zijn overigens. Hij heeft het gewoon niet netjes gedaan.
En toch wil ik het echte hele verhaal weten. Ik geloof er niets van dat 'het nooit meer goed komt' want City laat 'm toch niet voor jan lul (.com) mee doen in de voorbereiden? Hij word toch niet voor niets 'gewoon' wederom opgeroepen voor Zweden U21?
Klopt gewoon niet, het verhaal.
Niveau? Welk niveau?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook onzin. Een blessure waarbij het nog maar de vraag is of je uberhaupt ooit nog fatsoenlijk kunt voetballen op niveau is natuurlijk wel even wat anders dan 2 weliswaar blessure-gevoelige spelers halen, maar dat niveau gegarandeerd nog wel kunnen halen.
Maar je Guidetti gefap begint een beetje zielig te worden ondertussen.
ik ben ook wel voor guidettiquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:05 schreef Jimbo het volgende:
mensen die niet doorhebben dan v geel een spelletje speelt
1 dag voor t einde vd transfer periode komt detti gewoon erbij voor een marginaal bedrag
Welk niveau is dus inderdaad nog afwachten bij Guidetti. Schijnbaar zijn er gegronde reden voor twijfel over het niveau dat hij nog - structureel - gaat behalen op wedstrijdniveau.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niveau? Welk niveau?
Dat ophemelen van Van Geel begint ook zielig te worden. Er is godverdomme nog steeds geen spits e de klok tikt door.
Weet niet op welke posts je bedoelt, maar Guidetti staat nog onder contract van City, dus waarom zou hij niet meedoen op de trainingen van City?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beantwoord jij mijn vragen uit mijn vorige post dan even Tomaat.
Haha, wishfull thinking?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:05 schreef Jimbo het volgende:
mensen die niet doorhebben dan v geel een spelletje speelt
1 dag voor t einde vd transfer periode komt detti gewoon erbij voor een marginaal bedrag
Waarom zou City nog energie en tijd verspillen aan iemand op te stellen in de jeugd elftallen en mee te laten doen in de voorbereiding van het eerste die niet fit is? (en de post stond er vlak bovenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Weet niet op welke posts je bedoelt, maar Guidetti staat nog onder contract van City, dus waarom zou hij niet meedoen op de trainingen van City?
Ook zijn er niet zoveel risico's verbonden aan het oproepen van een speler voor Zweden onder 21. Die coach wilt gewoon even kijken wat voor vlees hij in de kuip heeft waarschijnlijk. Er worden zoveel spelers opgeroepen voor nationale selecties.
ach met een auto doe je t ook.. flink afkraken, staat ie een maand later nog te kopen bied je de helft wetende dat niemand anders em wiltquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, wishfull thinking?
Lijkt me onwaarschijnlijk. Door de stellige woorden die Van Geel heeft gebruikt heeft hij er zelf voor gezorgd dat hij een flater zou slaan als hij Guidetti alsnog naar Rotterdam zou halen.
Die komt dus echt niet meer.
Hoop wel op nog een andere spits.
Fit genoeg voor City wedstrijdjes in de voorbereiding, Zweden U21, uitgeleend aan Stoke (speelde niet want Crouch).quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:10 schreef Anosmos het volgende:
#KampGeel.
Heb weinig gesnapt van de recente Guidetti-hype. Zo lang uit de roulatie, nog niet helemaal fit (toch?), en weinig tot geen vooruitgang geboekt de laatste jaren (misschien zelfs achteruitgang?). Ik zie gewoon echt geen enkel scenario waarin de komst van John niet tot een teleurstelling zal komen.
Maar ja, wie ben ik.
Mjah, mjah. Dat hij niet fit genoeg zou zijn baseerde ik meer op dat Feyenoord hem niet fit genoeg achtte. Verder betekenen potjes in de voorbereiding niet al te veel mijns inziens, tenzij hij echt de sterren van de hemel speelde of zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fit genoeg voor City wedstrijdjes in de voorbereiding, Zweden U21, uitgeleend aan Stoke (speelde niet want Crouch).
Ja. Misschien wordt het zelfs een groter succes dan de terugkeer van Van Hooijdonk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:14 schreef PIETR het volgende:
Toch zal de rentree van Guidetti Feyenoord een enorme stimulans geven, in alle opzichten.
Mwua, flater slaan? Simpel op te lossen door te zeggen dat dit tactiek was om de vraagprijs te laten zakken. Zou wel een meesterzet zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, wishfull thinking?
Lijkt me onwaarschijnlijk. Door de stellige woorden die Van Geel heeft gebruikt heeft hij er zelf voor gezorgd dat hij een flater zou slaan als hij Guidetti alsnog naar Rotterdam zou halen.
Die komt dus echt niet meer.
Hoop wel op nog een andere spits.
Van Geel heeft zelf gezegd dat vraagprijzen op het einde zakken en dat hij alleen wat haalt als er zich een buitenkans aan doet. Wat betreft Guidetti zei hij dus specifiek dat het risico te groot was 'voor die prijs'.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, flater slaan? Simpel op lossen door te zeggen dat dit tactiek was om de vraagprijs te laten zakken. Zou wel een meesterzet zijn.
Ja, of misschien wel net zo succesvol als de terugkeer van, uh ja, zijn er bij Feyenoord uberhaupt weleens succesvolle comebacks gemaakt? Schiet me niks te binnen ..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Misschien wordt het zelfs een groter succes dan de terugkeer van Van Hooijdonk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |