Niet voor Feyenoord.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
2,5 miljoen, valt wel mee toch?
Hoeveel miljoen is het dan geworden?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:24 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat je van Geel vooral het halen van Bilal voor een dik miljoenenbedrag mag aanrekenen.
We hadden dat bedrag imho veel beter in een iets meer bewezen speler kunnen stoppen.
Dus hadden we het maar moeten blijven doen met de huidige vleugelspelers.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Vind je? Zodra Wilkshire hier gevestigd is is hij 34 jaar en mag je weer een compleet nieuwe speler inpassen. Daarbij vind ik Bilal zeker een leuk talent, maar die zal alles behalve direct meedraaien in een onervaren elftal met weinig persoonlijkheden.
twitter:PhilipHarmeling twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:24:36Bas Dost would go to Feyenoord on loan with an option to buy. Feyenoord didn't wanted to pay 5mio for him so they pay 1,5 for the loan. reageer retweet
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dus dan moet je cashen voor zo'n speler die dan al enige tijd boven z'n kunnen speelt en niet meer beter maar alleen maar slechter kan worden.
Knap dat jij nu al weet hoe Bouhlarouz het eind 2015 gedaan heeft dit seizoen.quote:Je hebt veel aan een routinier die altijd geblesseerd is inderdaad. Word je selectie breder van.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:28 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:PhilipHarmeling twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:24:36Bas Dost would go to Feyenoord on loan with an option to buy. Feyenoord didn't wanted to pay 5mio for him so they pay 1,5 for the loan. reageer retweet
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:PhilipHarmeling twitterde op woensdag 27-08-2014 om 11:00:09The move from Bas Dost to Feyenoord is getting very close. He will move for around 2mio¤. reageer retweet
Nee, onzin. Ik heb een grafhekel aan Schaken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een gelul!
Dat eeuwige gejank op Schaken en Manu vorig seizoen, ik hoor het nu nog. SChaken MOEST EN ZOU WEG
Hij speelt nu 3 potten aardig en Bilal is ineens overbodig?![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen beoordelen op feiten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld speelt Boulahrouz gewoon 20+ potten en heeft hij een miniem salaris. Maar nee hoor, vooral heel veel schreeuwen dat we #viesdikke #onfitte #Mathijsens binnenhalen.
quote:Doelstelling Feyenoord waarschijnlijk dinsdag bekend
Feyenoord heeft zijn doelstelling voor dit seizoen nog niet bekend gemaakt. Waarschijnlijk zal de Rotterdamse club dit komende dinsdag, na het verstrijken van de transferperiode, bekend gaan maken. Volgens Voetbal International zal de klassering in de top 4 van de eredivisie zijn. Ook zal wanneer de poulefase van de Europa League wordt bereikt nog een doelstelling worden toegevoegd. Feyenoord wil dan overwinteren in Europa.
Voorlopig gaat het nog niet best met het team van Fred Rutten. Hij heeft daar wel een verklaring voor. ‘In een wat meer geroutineerde selectie hebben die transferperikelen niet zo veel invloed. In een jonge groep wel’, beaamt hij. ‘Tot 1 september is het voor ons daarom een zaak van overleven en punten pakken. In de competitie en in Europa.’
Wilkshire doet het nu al fantastisch.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Vind je? Zodra Wilkshire hier gevestigd is is hij 34 jaar en mag je weer een compleet nieuwe speler inpassen. Daarbij vind ik Bilal zeker een leuk talent, maar die zal alles behalve direct meedraaien in een onervaren elftal met weinig persoonlijkheden.
Ervaren == geldquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:29 schreef Cara het volgende:
Dan had ik gewoon liever een meer ervaren speler gehaald.
Nee, absoluut niet, er MOEST sowieso iets beters komen ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus hadden we het maar moeten blijven doen met de huidige vleugelspelers.
Voor zover ik heb begrepen 3,5 miljoen met uitloop tot 5 miljoen door bonussen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen is het dan geworden?
Volgens van Geel kostte hij 2.5 miljoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:31 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, er MOEST sowieso iets beters komen ja.
Een piepjonge, onervaren rechtsbuiten was alleen niet mijn eerste keus.
[..]
Voor zover ik heb begrepen 3,5 miljoen met uitloop tot 5 miljoen door bonussen.
30% Doorverkoop.
Bron graag.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:31 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, er MOEST sowieso iets beters komen ja.
Een piepjonge, onervaren rechtsbuiten was alleen niet mijn eerste keus.
[..]
Voor zover ik heb begrepen 3,5 miljoen met uitloop tot 5 miljoen door bonussen.
30% Doorverkoop.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wilkshire doet het nu al fantastisch.
Goede aankoop inderdaad. Zo kunnen de centen mooi aan een spits worden besteedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertel, welke speler had je willen halen voor de rechtsback en waarmee had je hem precies betaald?
Ik klaag niet over Wilkshire, maar je weet dat die niet op van Geels 'schaduwlijstje' stond?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertel, welke speler had je willen halen voor de rechtsback en waarmee had je hem precies betaald?
Oké, valt wat voor te zeggen. Miljoentje of 4?quote:"WILKSHIRE WTF ERVAREN KRACHT JONGUH WIL IK HEBBUH!"
Ja, inderdaad, tering Geel. Miljoen of 6 neerkwakken voor Dost, de spits die compleet geen kut kan zonder flankaanvoer of diepteballletjesquote:"WTF MAN GEEL KOOP EENS EEN SPITS BEGIN JULIE ZODAT WE BESIKTAS KUNNEN NEUKEN"
Is goed man! Bilal, narsingh en Ziyech, effe 12 miljoenquote:JA DAN KOPEN WE TOCH GELIJK FF EEN FLANKSPELER OF TWEE EN EEN 10 DIE WAT KEN
Is goed man, doen we effe. 3 miljoen, want we wllen geen #viesdikke 30'ersquote:KENNE WE DAN OOK NIE GELIJK EEN LINKSBEK HALEN NELOM STINKT UIT ZE MUIL EN ZIET ER NIET UIT HIHIHI
Ik vind alles prima schat, ff 5 miljoen voor Veltman ofzoquote:NU WE HET TOCH OVER VERDEDIGERS HEBBEN, VRIJ EN BMI ZIJN WEG, KOPE WE FF GELIJK EEN CV OK?
Ik hoorde dat Cech weg mag.....quote:MULDER KEN DER GEE NKANKER VAN
Ga maar gewoon weg.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:33 schreef Thunder0x het volgende:
#vangeelout als hij Ondaan niet ophaalt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |