Jij bent echt heel, heel dom.quote:
We hebben geen geld. Maximaal een miljoentje of 3. En die pik je pas einde transferperiode op voor zulke bedragen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goede aankoop inderdaad. Zo kunnen de centen mooi aan een spits worden besteed
Beker winnen geeft recht op poulefase EL, dus die lijkt mij ook wel belangrijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
De 4e plek is wel net de eerste plek die play-offs speelt. Ik schat Twente ongeveer gelijkwaardig in, afhankelijk van de transferperiode-afronding. Vitesse lijkt een stuk verzwakt te zijn, dus een top 3 klassering lijkt mij een mooi streven.
jippiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef hoofdhead het volgende:
Bilal halen was dom, komt snelheid tekort die jongen, en je had op beide flanken al net zulke grote talenten die op hetzelfde niveau zaten.
En daarbij nog Schaken.
Wie ben jij dan joh? Ubersupporter.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom denken mensen hier dat we Ajax zijn? Tief dan gewoon op daar naartoe
We hebben nog steeds geen mogelijkheden om met poen te smijten
[..]
Oké, valt wat voor te zeggen. Miljoentje of 4?
[..]
Ja, inderdaad, tering Geel. Miljoen of 6 neerkwakken voor Dost, de spits die compleet geen kut kan zonder flankaanvoer of diepteballletjes
[..]
Is goed man! Bilal, narsingh en Ziyech, effe 12 miljoen
[..]
Is goed man, doen we effe. 3 miljoen, want we wllen geen #viesdikke 30'ers
[..]
Ik vind alles prima schat, ff 5 miljoen voor Veltman ofzo
[..]
Ik hoorde dat Cech weg mag.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoordsupporters
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beker winnen geeft recht op poulefase EL, dus die lijkt mij ook wel belangrijk.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volgens van Geel kostte hij 2.5 miljoen.
Telegraaf toen, nam ik vooral serieus omdat die ook met Kazim en Wilkshire kwamen aanzetten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bron graag.
Van Geel heeft vanochtend tegen VI gezegd dat het maar 2,5 miljoen was.
quote:Volgens de Telegraaf betalen de Rotterdammers ongeveer 3,5 miljoen euro voor het talent, en heeft sc Heerenveen daarnaast 30% van een toekomstige transfersom bedongen. Bilal zal in Rotterdam met nummer 14 gaan spelen. Over de hoogte van de transfersom zijn niet alle bronnen het eens, zeker lijkt te zijn dat deze tussen de 3 en de 5 miljoen in ligt.
Ik ben een van de weinigen hier die lijkt te snappen dat we geen mogelijkheden hebben om met geld rond te strooien en dat vrijwel elke speler die nu gehaald is een versterking (al dan niet in de breedte) voor dit Feyenoord is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wie ben jij dan joh? Ubersupporter.
Eagles-uit eerste ronde, daar zal het wel weer eindigen. En anders bij een PSV/Ajax uit in de kwartfinale.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beker winnen geeft recht op poulefase EL, dus die lijkt mij ook wel belangrijk.
Tja, geloof je de Telegraaf of de man die zelf aan de onderhandelingstafel zat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:35 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
Telegraaf toen, nam ik vooral serieus omdat die ook met Kazim en Wilkshire kwamen aanzetten.
[..]
Het lijkt me sterk dat de Telegraaf even 30% doorverkoop uit zijn reet vist. Al is het wel de Telegraaf.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja, geloof je de Telegraaf of de man die zelf aan de onderhandelingstafel zat.
Ga daarnaast eens de lijntjes na hoe de Telegraaf zou kunnen weten over die spelers. Iets met contacten binnen Heerenveen en Pi-air-de-aandachtssnol
Dat vrees ik ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eagles-uit eerste ronde, daar zal het wel weer eindigen. En anders bij een PSV/Ajax uit in de kwartfinale.
Hou de volgende keer dan lekker je muil dicht, hoeven we het er hier ook niet meer over te hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat de Telegraaf even 30% doorverkoop uit zijn reet vist. Al is het wel de Telegraaf.
Zal wel ergens in het midden liggen. Iets als 2,5 miljoen, bonussen en doorverkoop.
De komst van Kazim-Kazim valt toch niet te verdedigen. Die gozert heeft in februari voor het laatst gespeeld. Bij al z'n andere clubs speelde hij nooit in de spits en daarnaast heeft hij een stuk of 8 steekjes los. Bij elke club waar hij heeft gespeeld kosten ze 'm uit. Kan je net zo goedquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier die lijkt te snappen dat we geen mogelijkheden hebben om met geld rond te strooien en dat vrijwel elke speler die nu gehaald is een versterking (al dan niet in de breedte) voor dit Feyenoord is.
Vorig jaar geen uitwedstrijd verloren die ik bezocht heb.quote:
Knap dat jij nu al weet hoe tattooboy het gaat doen. zelfs als stand-in naast een eventuele spits is het geniaal om zo'n machine bonk vlees te hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De komst van Kazim-Kazim valt toch niet te verdedigen. Die gozert heeft in februari voor het laatst gespeeld. Bij al z'n andere clubs speelde hij nooit in de spits en daarnaast heeft hij een stuk of 8 steekjes los. Bij elke club waar hij heeft gespeeld kosten ze 'm uit. Kan je net zo goedDrenthe
halen.
Wilkshire is opzich een prima speler om het gat met de jeugd te overbruggen. Van Boulahrouz weet je dat hij zeer blessuregevoelig is. Nu is hij ook weer geblesseerd. Daar schiet je toch allemaal niks mee op?
Eens, maar op zich een aardige aankoop aangezien dit soort spelers op hun 22e niet meer haalbaar zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef hoofdhead het volgende:
Bilal halen was dom, komt snelheid tekort die jongen, en je had op beide flanken al net zulke grote talenten die op hetzelfde niveau zaten.
En daarbij nog Schaken.
30% doorverkoop is wel huilen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:35 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
Telegraaf toen, nam ik vooral serieus omdat die ook met Kazim en Wilkshire kwamen aanzetten.
[..]
Wat vind je van mijn vermoeden dat van Geel al tijden de supporters voorliegt en totaal geen intentie heeft om een nieuwe spits te halen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom denken mensen hier dat we Ajax zijn? Tief dan gewoon op daar naartoe
Totaal gestoord.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn vermoeden dat van Geel al tijden de supporters voorliegt en totaal geen intentie heeft om een nieuwe spits te halen?
Hahaha. Ok, ik heb het geprobeerd maar met jou valt geen zinnig gesprek hierover te voeren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Knap dat jij nu al weet hoe tattooboy het gaat doen. zelfs als stand-in naast een eventuele spits is het geniaal om zo'n machine te hebben.
Wat een bijzonder goede post.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:40 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat mensen het beleid van Feyenoord in een beetje perspectief moeten zien. Een WK waarin Nederland derde wordt met vijf internationals die bij Feyenoord spelen zal niet zo snel meer gebeuren. Het gevolg is dat Feyenoord, waarbij elke directeur en medewerker al minimaal 10 jaar tegen schulden zit op te boksen, voor het eerst in jaren op schandalige wijze kan cashen. Dat doe je dan ook, ongeacht je schaduwlijstjes en Europese aspiraties. Ik kan dat wel begrijpen op zich en heb er niet zoveel moeite mee, vind het wel prettig dat de toekomst van Feyenoord er financieel gezien enigszins rooskleurig uitziet (heb ik nog nooit meegemaakt in mijn leven, red.). Wat dat betreft maakt het mij niet zoveel uit allemaal, het het is niet alsof de concurrentie (=alles behalve PSV en Ajax) nou overloopt van de kwaliteit. Dat wil trouwens niet zeggen dat ik niet chagrijnig wordt als Luhansk 1-0 maakt uit een slecht verdedigde vrije trap hoor.
[..]
Eens, maar op zich een aardige aankoop aangezien dit soort spelers op hun 22e niet meer haalbaar zijn.
Castelen had me wel wat geleken, ja. Of misschien wil Rommedahl nog wel...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:31 schreef Cara het volgende:
Nee, absoluut niet, er MOEST sowieso iets beters komen ja.
Een piepjonge, onervaren rechtsbuiten was alleen niet mijn eerste keus.
En Van Geel zegt dat daar niets van klopt. Wie spreekt de waarheid?quote:Voor zover ik heb begrepen 3,5 miljoen met uitloop tot 5 miljoen door bonussen.
30% Doorverkoop.
Van Geel heeft volgens mij al eens benoemd niet meer te doen aan maximum transfersommen en doorverkooppercentages naar andere clubs.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
30% doorverkoop is wel huilen.
2,5mln totaal, zonder bonussen en extra's zou dan wel weer prima zijn.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn vermoeden dat van Geel al tijden de supporters voorliegt en totaal geen intentie heeft om een nieuwe spits te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |