SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik had hem ook als CAM in 451 met IF Damjanovic er voor en Vucinic er naast. Montenegroquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jovetic op camHoe kun je zo'n baas nou zo verneuken
![]()
Maar ook als ST gehad, en als CF. Hij is gewoon overal god.![]()
![]()
booohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
booohpuik teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
booohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]u wot m8 ill wrek u swer on me mumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ramos TOTY voor 1.99 M gekocht en binnen 30 minuten verkocht voor 2.7m
Nog nooit in zo'n korte tijd op één speler winst gemaakt.![]()
Daar is het altijd droevig dus dat valt niet zo op. gr grquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfs in Brabant is het kutweerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben juist altijd reuze vrolijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar is het altijd droevig dus dat valt niet zo op. gr gr
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is waar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben juist altijd reuze vrolijkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb jij dan ook zo'n bazige ''G''quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfs in Brabant is het kutweer![]()
![]()
Op skype kreeg ik daar wel een stijfje van...quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan ik wel begrijpenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op skype kreeg ik daar wel een stijfje van...![]()
![]()
Marokkanen met een Limburgs accentquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een beetje. Maar niet zo'n Limburgse hoor![]()
![]()
Beetje hetzelfde als Marokkanen/Algerijnen met een Vlaams accent. Daar moet ik altijd om lachen.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Marokkanen/Algerijnen met een Vlaams accent. Daar moet ik altijd om lachen.![]()
![]()
Ik heb niks in het bijzonder tegen Friesland hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is gewoon droog in Heerenveen.
inb4 FrieslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het enige goede wat uit Friesland komt is Doutze.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
-nquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het enige goede wat uit Friesland komt is Doutze.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die 90 rating klose he. Wat een kut spelers blijft dat toch.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
vandaag binnen als het goed isquote:![]()
26 augustus 2014 * Aflevering met handtekening en niet bij buren
laatste natuurlijk want Den Haagbohh Verhoek ook naar Southampton?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vandaag binnen als het goed is![]()
26 augustus 2014 * Aflevering met handtekening en niet bij buren
laatste natuurlijk want Den Haag
[..]
bohh Verhoek ook naar Southampton?![]()
Nice!
Welk spel erbij?
Koeman zag wel wat in Verhoek dus zal me niks verbazen als hij daar heen gaat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Heeft onze knuffelmolukker stront in zijn ogen?
geen. 2 weken in de doosquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik weet niet wat pijnlijker is, dit lezen of de slechte seizoensstartquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]Heeft onze knuffelmolukker stront in zijn ogen?
![]()
![]()
Ik zit dan ook niet de hele dag op google images te kwijlen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan zijn. Ik weet tenminste hoe ze heetRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb zo'n voorgevoel dat het een Mario Been seizoen gaat worden. Freshj Russen gaat de Kerst niet halen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet niet wat pijnlijker is, dit lezen of de slechte seizoensstartRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zou het niet eens erg vinden. Ik vond Rutten al niks, maar toen las ik overal dat hij goed zou zijn met de jeugd. Dus toen dacht ik dat het misschien nog wat kon worden, maar hij haalt er meteen alle jeugd uit. Bilal/JP spelen slecht, maar ze moeten juist vertrouwen krijgen er weer uit te komen. En dan zie je Immers/Mathijsen schutteren en die hebben een permanente plekquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat het een Mario Been seizoen gaat worden. Freshj Russen gaat de Kerst niet halen..
Als Toornstra erin komt voor Vilhena is het wat mij betreft definitief over met Rutten![]()
![]()
Google images?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit dan ook niet de hele dag op google images te kwijlen.
Daar ben je zo uitgekwijld vaak hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Koeman straalde tenminste nog iets uit maar als die Russje voor een microfoon komt ..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens erg vinden. Ik vond Rutten al niks, maar toen las ik overal dat hij goed zou zijn met de jeugd. Dus toen dacht ik dat het misschien nog wat kon worden, maar hij haalt er meteen alle jeugd uit. Bilal/JP spelen slecht, maar ze moeten juist vertrouwen krijgen er weer uit te komen. En dan zie je Immers/Mathijsen schutteren en die hebben een permanente plek
Als Toornstra erin komt voor Vilhena is het wat mij betreft definitief over met Rutten
Trapz, wie heb jij nou voorin in je BPL squad? En op CAM?
Ik weet zeker dat ik IF Jovetic wil, en TOTS Lallana op CAM bevalt erg goed. Heb gisteravond Suarez en RvP gekocht, die ga ik vanavond uitproberen. Denk je dat ik NIF Aguero ook moet proberen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb nu TOTS Suarez en TOTS Sturridge maar die Sturridge gaat er direct uit.. wat een pauper is dat zeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Trapz, wie heb jij nou voorin in je BPL squad? En op CAM?
Ik weet zeker dat ik IF Jovetic wil, en TOTS Lallana op CAM bevalt erg goed. Heb gisteravond Suarez en RvP gekocht, die ga ik vanavond uitproberen. Denk je dat ik NIF Aguero ook moet proberen?TOTS Lallana is wel goed..
Dit gaat hem worden.
NIF Aguero was echt een baas samen met Ibra voorin.Zeker doen!
Rutten is wel een fantastische trainer. Met het materiaal dat Feyenoord heeft, speel je gewoon tegen degradatie...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Koeman straalde tenminste nog iets uit maar als die Russje voor een microfoon komt ..![]()
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:51 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Rutten is wel een fantastische trainer. Met het materiaal dat Feyenoord heeft, speel je gewoon tegen degradatie...![]()
Ik vind die formatie niet zo tof, maar dat terzijde. Ga je voor IF Jovetic, of hou je de NIF?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb nu TOTS Suarez en TOTS Sturridge maar die Sturridge gaat er direct uit.. wat een pauper is dat zeg.TOTS Lallana is wel goed..
[ afbeelding ]
Dit gaat hem worden.
NIF Aguero was echt een baas samen met Ibra voorin.Zeker doen!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
de IF natuurlijk want ik ga TOTS Sturridge omruilen voor IF Jovetic.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind die formatie niet zo tof, maar dat terzijde. Ga je voor IF Jovetic, of hou je de NIF?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die Te Vrede is wel erg slecht... en om punten te pakken, zul je moeten scoren...quote:
Oh, en Boetius ligt meer op de grond dan hij een bal trapt.![]()
Te Vrede kan echt niet.. dat is gewoon lachwekkend om naar te kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Die Te Vrede is wel erg slecht... en om punten te pakken, zul je moeten scoren...van Beukering flashbacks..
Die haalt de 100 meter in een halve minuut nog niet...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Te Vrede kan echt niet.. dat is gewoon lachwekkend om naar te kijken.van Beukering flashbacks..
Beter halen ze de Leeuw of zoDie zit toch maar op de bank bij Greun en die is echt 20 klasse beter dan Mitchelletje.
![]()
Maar geen echte spits. Weer een speler in de categorie Immers...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Die haalt de 100 meter in een halve minuut nog niet...
Beter halen ze de Leeuw of zoDie zit toch maar op de bank bij Greun en die is echt 20 klasse beter dan Mitchelletje.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moet welquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi team, maar die backs...![]()
Maar vind de backs niet slecht al heb ik liefst een type ala Dani Alves![]()
Eigenlijk zou ik Toure, Jovetic, Suarez en Pogba wel in 1 team willen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niks bijzonders?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga weg joh zemmel, ik had die TOTS Yaya en ik vond hem niets bijzonders
Ik vind NIF Toure al een uberbaasquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga weg joh zemmel, ik had die TOTS Yaya en ik vond hem niets bijzonders
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, NIF Yaya is een koning, maar die TOTS Yaya vond ik de verste verte niet die 3 miljoen waardquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind NIF Toure al een uberbaas![]()
Gaat 'ie niet te ver terug dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zet hem ingame stiekem op CAM![]()
Zou inderdaad best goed kunnen, maar nu moet IF Jovetic daar natuurlijk komen. Al twijfel ik wel een beetje of ik zin heb om mijn hele elftal overhoop te gooien. MOTM Van Persie lijkt mij ook wel een baas en met een paar keer winst op IF RvP kan ik hem nu ook kopen. Plus dan kan ik Robben en godenzoon Sneijder erin houdenquote:![]()
PSG wilt Wijnaldum, maar PSV wilt hem niet laten gaan.
Hopelijk blijft dat zo..
edit. wil of wilt, geen idee, kutwoord![]()
Dat is gvd beleid, een jonge speler kopen die direct wat toevoegt aan de selectie en dan 2/3 jaar later doorverkopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:11 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk blijft dat zo..![]()
Beter gaat Wijnaldem daar ook niet heen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:11 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk blijft dat zo..![]()
wilquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:11 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk blijft dat zo..
edit. wil of wilt, geen idee, kutwoordSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hahaha ajaks. 1-3. PSVVVVVVVVVV
GR GR BAJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:29 schreef Baje het volgende:
Hahaha ajaks. 1-3. PSVVVVVVVVVV
GR GR BAJEPhilips Sport Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging VerenigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wie vinden jullie de beste Serie A spits? Op klose na.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
IF Balo, en de Vuc.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
Wie vinden jullie de beste Serie A spits? Op klose na.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ibarbo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
Wie vinden jullie de beste Serie A spits? Op klose na.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mwa, ik ben best Te Vredequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Want je bent Immers niet helemaal op de hoogte van deze ontwikkelingenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die hebben geen totsquote:Heb nu een full tots team
. Maar klose voldoet niet. (en is eigenlijk ook geen tots maar wel blauw) Dus misschien toch maar geen full tots gebuiken en 1 if neerzetten.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Van Geel zei het laatst nog: 'de transmarkt is net als Schaken, je moet geduld hebben en dan je slag slaan'quote:![]()
Met schaken denk je ook 3 zetten vooruit. Dat is hij geloof ik vergeten..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van Geel zei het laatst nog: 'de transmarkt is net als Schaken, je moet geduld hebben en dan je slag slaan'Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen Hahn die ernaar kraaitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Met schaken denk je ook 3 zetten vooruit. Dat is hij geloof ik vergeten..![]()
In dat geval moet je denk ik TOTS Tevez hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die hebben geen totsHeb nu een full tots team
. Maar klose voldoet niet. (en is eigenlijk ook geen tots maar wel blauw) Dus misschien toch maar geen full tots gebuiken en 1 if neerzetten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb ik al. Dus ga toch maar voor een if of motm.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval moet je denk ik TOTS Tevez hebben.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb zelf een MOTM Higuain. Best over te sprekenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb ik al. Dus ga toch maar voor een if of motm.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Spelen jullie met high/high spitsen dan? Die vermijd ik altijd al is dat best jammer want er zijn wel een aantal goede spitsen met high/high (Rooney/Costa)![]()
iMOTM Muller is wel goed als ST maar niet als CFquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef Kiid het volgende:
Spelen jullie met high/high spitsen dan? Die vermijd ik altijd al is dat best jammer want er zijn wel een aantal goede spitsen met high/high (Rooney/Costa)
High / high hoeft geen probleem te zijn. Ligt beetje aan je formatie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef Kiid het volgende:
Spelen jullie met high/high spitsen dan? Die vermijd ik altijd al is dat best jammer want er zijn wel een aantal goede spitsen met high/high (Rooney/Costa)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee. Ik heb met Costa gespeeld maar die viel me een beetje tegen (wellicht ook door de WR's). Tevez gebruik ik als CAM.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef Kiid het volgende:
Spelen jullie met high/high spitsen dan? Die vermijd ik altijd al is dat best jammer want er zijn wel een aantal goede spitsen met high/high (Rooney/Costa)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TOTS Costa heeft echt zieke stats, maar ik koop hem niet vanwege zijn high/high workrates. Voor de rest heb ik niet echt een voorkeurquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Ik heb met Costa gespeeld maar die viel me een beetje tegen (wellicht ook door de WR's). Tevez gebruik ik als CAM.![]()
Ik ben de afgelopen maanden ook nog geen enkele TOTS Costa tegengekomen bij tegenstanders eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
TOTS Costa heeft echt zieke stats, maar ik koop hem niet vanwege zijn high/high workrates. Voor de rest heb ik niet echt een voorkeurNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vond NIF Costa (of was het UP Costa, zou het niet meer weten) wel ok-ish, maar Cavani vond ik ronduit kut.
Maar kan ook aan aan andere factoren liggen als formatie/spelers er omheen/was-gewend-aan-Ibra-en-dan-komt-Cavani-op-die-plek etc
In FUT 12 was mijn Pato-Cavani duo wel geweldig en toen had Cavani ook al high/high volgens mij.![]()
Ja, dat zou wel kunnen. Ik speel nu 4-3-3 (2) met maar 1 spits en die is een beetje het aanspeelpunt en moet goed kunnen dribbelen/passen. IF/MOTM Van Persie is perfect al zou IF Jovetic ook perfect zijn in die rol.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik vond NIF Costa (of was het UP Costa, zou het niet meer weten) wel ok-ish, maar Cavani vond ik ronduit kut.
Maar kan ook aan aan andere factoren liggen als formatie/spelers er omheen/was-gewend-aan-Ibra-en-dan-komt-Cavani-op-die-plek etc![]()
Ik vond het bij Costa ook moeilijk de vinger op de zere plek te leggen. Weet niet precies waar het aan schortte, maar Benzema was absoluut veel beter. En toen ik Neymar erbij zette liep het als een trein.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:54 schreef DutchSL het volgende:
Maar kan ook aan aan andere factoren liggen als formatie/spelers er omheen/was-gewend-aan-Ibra-en-dan-komt-Cavani-op-die-plek etc
In FUT 12 was mijn Pato-Cavani duo wel geweldig en toen had Cavani ook al high/high volgens mij.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik speel 3-5-2 nu. Dan gaat het prima met een high high spits.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Benzema vond ik maar een pauper.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond het bij Costa ook moeilijk de vinger op de zere plek te leggen. Weet niet precies waar het aan schortte, maar Benzema was absoluut veel beter. En toen ik Neymar erbij zette liep het als een trein.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bevestigt maar weer eens mijn vermoeden: JBGS.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Benzema vond ik maar een pauper.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Muller >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Benzemaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bevestigt maar weer eens mijn vermoeden: JBGS.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sniequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Muller >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Benzema
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
MANDZUKICquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef Kiid het volgende:
Spelen jullie met high/high spitsen dan? Die vermijd ik altijd al is dat best jammer want er zijn wel een aantal goede spitsen met high/high (Rooney/Costa)![]()
![]()
![]()
Rooney is dan ook prima op CAMquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:44 schreef Kiid het volgende:
Spelen jullie met high/high spitsen dan? Die vermijd ik altijd al is dat best jammer want er zijn wel een aantal goede spitsen met high/high (Rooney/Costa)
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Zo, Messi hebben we ook weer gehad, op de TP dat kereltje. Ik had een vrije trap, en hij schoot over. Betaal je 7.3 miljoen voor een speler die een vrije trap overschiet![]()
![]()
Ik voel je broeder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:23 schreef Toefjes het volgende:
Zo, Messi hebben we ook weer gehad, op de TP dat kereltje. Ik had een vrije trap, en hij schoot over. Betaal je 7.3 miljoen voor een speler die een vrije trap overschiet
Je dat is gewoonweg kut. Als hij dat bij mij flikt, discard ik hem direct. Echt te belachelijk voor woorden, over het paard getild pokkeventje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:23 schreef Toefjes het volgende:
Zo, Messi hebben we ook weer gehad, op de TP dat kereltje. Ik had een vrije trap, en hij schoot over. Betaal je 7.3 miljoen voor een speler die een vrije trap overschietNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die heb ik in FUT14 gehad, maar ik vond Messi toch wel een tikkie beter...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:26 schreef DutchSL het volgende:
In FUT 13 was Messi maar 300 coins en heette hij Maximiliano MoralezNAC Breda
Rèsbaarge![]()
In FUT 14 vond ik hem ook niet goed, maar ik gebruikte hem als wide CAM in 4222 vorig jaar en dit jaar, maar dat hele systeem vind ik niet fijn dit jaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heb ik in FUT14 gehad, maar ik vond Messi toch wel een tikkie beter...
En Messi vind ik gewoon matig, zelfs in H2H (ik speelde met Argentinië en zette hem op een gegeven moment gewoon op de bank omdat Lavezzi/Aguero/Higuain/Di Maria beter functioneerden.![]()
Ja wel redelijke filmquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:30 schreef Freire het volgende:
Iemand Snowpiercer gezien? Is het een aanrader?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen Balo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:35 schreef rolls-reus het volgende:
Er zijn weer tranfsers uit toch?
Heb die sheet net verwijderdiemand die het linkje nog heeft?
![]()
Je kan vast mad dough maken als je die Balotelli gaat refreshen door mensen niet weten dat het de nieuwe is. Maar de auto-buyers zijn je dan vast voor![]()
![]()
You dont sayquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:39 schreef Kiid het volgende:
Je kan vast mad dough maken als je die Balotelli gaat refreshen door mensen niet weten dat het de nieuwe is. Maar de auto-buyers zijn je dan vast voor![]()
![]()
Dat is idd best netjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Messi loopt bij mij als CAM 1 op 2. Vind ik best prima eigenlijk hoor.
Ik kon echt niet met hem overweg. Te snel van de bal geduwt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik mag hopen dat EA zich met belangrijkere zaken bezig gaat houden dan transfers, zo een maand voor FUT15 komt. Fijne gameplay en een goede manier om te traden zouden best aardig zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mag hopen dat EA die sheet nog wel aanpast met meer transfers. Dit is te armoedig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Traden moet inderdaad gewoon terug komen. Dit stopt toch helemaal niksquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat EA zich met belangrijkere zaken bezig gaat houden dan transfers, zo een maand voor FUT15 komt. Fijne gameplay en een goede manier om te traden zouden best aardig zijn.![]()
lekker boeiend fifa 15 is er al bijna.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mag hopen dat EA die sheet nog wel aanpast met meer transfers. Dit is te armoedig.![]()
Sabine die naakt over de dam in Amsterdam rent voor 1 jaar studeren ter waarde van ¤10.000.
Dan wil je graag studeren hoor. Als je het filmpje wil zien @AT5 twitter. Is via de avondploeg van 538.🍆![]()
Goed zo, gemotiveerde mensen. Die mentaliteit moeten we hebben in dit landquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Johnbon het volgende:
Sabine die naakt over de dam in Amsterdam rent voor 1 jaar studeren ter waarde van ¤10.000.
Dan wil je graag studeren hoor. Als je het filmpje wil zien @AT5 twitter. Is via de avondploeg van 538.![]()
![]()
Haha had al zoon vermoeden dat jij hier op zou gaan reageren. En is Sabine een beetje leuk?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed zo, gemotiveerde mensen. Die mentaliteit moeten we hebben in dit land🍆![]()
Boeie, zo lang FUT14 er nog is blijf ik het spelen. Dus dan wil ik ook nog wat leuke transfers.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat EA zich met belangrijkere zaken bezig gaat houden dan transfers, zo een maand voor FUT15 komt. Fijne gameplay en een goede manier om te traden zouden best aardig zijn.![]()
Das een flinke studie dan, van 10.000 euroquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Johnbon het volgende:
Dan wil je graag studeren hoor. Als je het filmpje wil zien @AT5 twitter. Is via de avondploeg van 538.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Geen idee. Ik ben verziekt door de internetporno. Alleen naakt is niet interessant genoeg meer. Als er een komkommer ingegaan was in de 3 functionele gaten had het mijn nieuwsgierigheid wellicht gewekt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:05 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha had al zoon vermoeden dat jij hier op zou gaan reageren. En is Sabine een beetje leuk?![]()
1900 euro collegegeld, 1000 euro boeken en een kamer 12x500=6000. Dan is die 10k gewoon bijna op.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Das een flinke studie dan, van 10.000 euroHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat krijg je voor een kamer van 500 euro per maand?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
'Bijna' opquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
1900 euro collegegeld, 1000 euro boeken en een kamer 12x500=6000. Dan is die 10k gewoon bijna op.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Als je de kamer verhuurt 500 euro. Haha.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat krijg je voor een kamer van 500 euro per maand?![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je de kamer verhuurt 500 euro. Haha.![]()
Is toch niets te zien met balkjes voor het tietjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef Johnbon het volgende:
Dan wil je graag studeren hoor. Als je het filmpje wil zien @AT5 twitter. Is via de avondploeg van 538.![]()
![]()
Ligt eraan in welke stad je zit, denk ik...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat krijg je voor een kamer van 500 euro per maand?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volgens mij zit je in Amsterdam dan echt in een klein pauperhokje en waarschijnlijk met een gloryhole.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke stad je zit, denk ik...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je naar @AT5 het twitter bericht gaat wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is toch niets te zien met balkjes voor het tietjes🍆![]()
Net als in Utrecht...daar is het ook een drama om een studentenkamer te vinden volgens mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in Amsterdam dan echt in een klein pauperhokje en waarschijnlijk met een gloryhole.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
poepvlek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:19 schreef Toefjes het volgende:
89 Neymar ook maar in de verkoop. Heb ik weer 12 miljoen te spenderen
Koop gewoon TOTS Toure.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ze is die moeite niet waardquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:17 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als je naar @AT5 het twitter bericht gaat wel.![]()
![]()
Dan kun je wel op een mooie locatie zitten, maar heb je een hokje van 16m2.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat krijg je voor een kamer van 500 euro per maand?
Huisjesmelkers in Amsterdam man. Dan zit je dus met 5 man in een huis, terwijl je zo'n toko makkelijk voor 1500 kan huren, als het via de officiele weg gaat.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Godver, wat een afzetters...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kun je wel op een mooie locatie zitten, maar heb je een hokje van 16m2.
Huisjesmelkers in Amsterdam man. Dan zit je dus met 5 man in een huis, terwijl je zo'n toko makkelijk voor 1500 kan huren, als het via de officiele weg gaat.![]()
En dat bedrag is dan all-in (stroom, water, internet en..) of komt dat er ook nog bij?
Ik heb ook nog 2 kamers over.
Amsterdam lijkt me sowieso niet chill om te wonen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Als je van drugs, alcohol, gokken en hoeren houdt dan is Amsterdam de hemel op aardequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:24 schreef Ozz-03 het volgende:
Amsterdam lijkt me sowieso niet chill om te wonen.![]()
![]()
Agh dat zit ook allemaal om de hoek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je van drugs, alcohol, gokken en hoeren houdt dan is Amsterdam de hemel op aarde1 voordeel: je hoeft niet naar dat irritante accent te luisteren.
Rotterdamquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh dat zit ook allemaal om de hoek.1 voordeel: je hoeft niet naar dat irritante accent te luisteren.
![]()
![]()
Ach als je een beetje je best doet kan je dat in elke grote stad wel toch :pquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je van drugs, alcohol, gokken en hoeren houdt dan is Amsterdam de hemel op aarde![]()
Sterker nog, in een dorp ook: Sauna Diana zit hier om de hoekquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ach als je een beetje je best doet kan je dat in elke grote stad wel toch :p
Grensovergang Hazeldonk is het walhalla voor Franse drugstoeristen, en een Holland Casino in Breda.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die gaat op een tegeltje in de WC.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:30 schreef Kiid het volgende:
Rotterdam is als zuurstof; je kan het wel haten, maar uiteindelijk heb je het toch nodig. Rotterdam
Je hebt gelijk een beetje leedvermaak is altijd nodig jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:30 schreef Kiid het volgende:
Rotterdam is als zuurstof; je kan het wel haten, maar uiteindelijk heb je het toch nodig. Rotterdam![]()
Beter veeg je gewoon met wc-papier... weirdoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gaat op een tegeltje in de WC.![]()
![]()
niet gewoon met 2 vingers je reet afvegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beter veeg je gewoon met wc-papier... weirdo
Kreeg een week of 2 geleden een berichtje voor een wedstrijd waarin stond: "pink slips"? Ik dacht dat hij verwees naar Ronaldo en Neymar![]()
![]()
huh watquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:52 schreef Toefjes het volgende:
Kreeg een week of 2 geleden een berichtje voor een wedstrijd waarin stond: "pink slips"? Ik dacht dat hij verwees naar Ronaldo en Neymar![]()
Oh, ligt dus niet aan mij. Schijnt dus een soort wager te zijn, maar dan niet met inzet een x aantal coins, maar een speler.quote:![]()
Ja ik weet wat een pink slip is, maar snap niet wat jij dan dachtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ligt dus niet aan mij. Schijnt dus een soort wager te zijn, maar dan niet met inzet een x aantal coins, maar een speler.Pink slips komt vanuit het autoracen waar je racet om elkaars auto te winnen, en die eigendomspapieren zijn roze..
![]()
Niet in Nederland dus slaat nergens op. Rijden voor je rijbewijs ofzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een pink slip is, maar snap niet wat jij dan dachtPink slips komt vanuit het autoracen waar je racet om elkaars auto te winnen, en die eigendomspapieren zijn roze..
zijn al die uren NFS toch nog ergens goed voor geweestquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een pink slip is, maar snap niet wat jij dan dachtPink slips komt vanuit het autoracen waar je racet om elkaars auto te winnen, en die eigendomspapieren zijn roze..
![]()
![]()
Pink slip staat volgens mij van origine voor ontslag krijgen en dat die papieren ook roze waren in USA.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
![]()
Ja lees het ook net.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pink slip staat volgens mij van origine voor ontslag krijgen en dat die papieren ook roze waren in USA.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn al die uren NFS toch nog ergens goed voor geweest![]()
![]()
Eerste hit op google.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pink slip staat volgens mij van origine voor ontslag krijgen en dat die papieren ook roze waren in USA.
Ik lees het niet net, maar die term komt toch wel eens langs in films/series bij ontslagen.
Dat van die auto's wist ik dan weer niet![]()
![]()
off cors notquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik lees het niet net, maar die term komt toch wel eens langs in films/series bij ontslagen.
Dat van die auto's wist ik dan weer niet![]()
Nou, dan geloof je me niet.
Lees op die wiki nu ook dat het C4 in België genoemd wordt, ook dát wist ik al (van Belgische teletekst berichten).![]()
Daar kent ie het ook van, alleen heeft ie dat laatst al opgezocht toen ie nieuwe onderbroeken wilde kopenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kent ie het ook van, alleen heeft ie dat laatst al opgezocht toen ie nieuwe onderbroeken wilde kopen![]()
![]()
Die koop ik gewoon bij de Wibra/Zeeman om de hoek gr grquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kent ie het ook van, alleen heeft ie dat laatst al opgezocht toen ie nieuwe onderbroeken wilde kopen![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Permaban voor Timmy, eindelijk.![]()
Kaarsen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:01 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heten die dingen ook alweer?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Boh alleen van Basten nog proberen en dan ben ik er klaar mee.
Pele, Matthaus, Cannavaro, Maldini, Seaman, VdS, Sheringham en de Boer geloof ik wel
[ Bericht 1% gewijzigd door ThadCastle op 26-08-2014 14:13:19 ]![]()
Iconen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:05 schreef Zhano het volgende:
Godver, ik dacht dat er echt een specifieke naam was voor dit soort glaasjes met saints oid.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doe het dan ook goed. Dit is weer half werkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:07 schreef ThadCastle het volgende:
Boh alleen van Basten nog proberen en dan ben ik er klaar mee.
Pele, Matthaus, Cannavaro, Maldini, de Boer, Seaman, VdS, Sheringham en de Boer geloof ik wel![]()
![]()
Klopt. Pele is sws onmogelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe het dan ook goed. Dit is weer half werk![]()
![]()
jonge dat is niet NFS, dat is Brian's Skylinequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja lees het ook net.
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kevin ga je ook een next gen console kopen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge dat is niet NFS, dat is Brian's Skyline![]()
Ja dat was het idee..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge dat is niet NFS, dat is Brian's Skyline![]()
Dat sowieso niet. Via EA forum zou je hem kunnen traden maar hij is ongeveer 30 mil waardquote:
Had op een bepaald moment gekund als ik alles verkocht had, maar dat was het me niet waard.![]()
nee ik hou het lekker bij mijn xbox totdat ie kapot gaat of totdat ik genoeg geld hebquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kevin ga je ook een next gen console kopen?![]()
![]()
Jammer, had graag NBA 2k15 met of tegen je gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik hou het lekker bij mijn xbox totdat ie kapot gaat of totdat ik genoeg geld heb![]()
![]()
Jezus wat een geldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Via EA forum zou je hem kunnen traden maar hij is ongeveer 30 mil waard
Had op een bepaald moment gekund als ik alles verkocht had, maar dat was het me niet waard.![]()
Thaddie heb je je coins inmiddels al verkocht?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
jonge je weet toch dat ik geen NBA speelquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jammer, had graag NBA 2k15 met of tegen je gedaan![]()
![]()
tegen mij is ook leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jammer, had graag NBA 2k15 met of tegen je gedaan![]()
Dit weekend want dan zijn de prijzen (hopelijk) weer wat hoger. Scheelt toch 50 cent per 100kquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thaddie heb je je coins inmiddels al verkocht?
Daarvoor met MvB spelen, dan verkoop ik denk ik ook al mijn legends.![]()
Misschien wordt hij wel een silver LB ipv 75quote:![]()
Maar inderdaad jammer. Een echte versterking voor PSV terwijl Ajax nog geen echte versterking heeft gehaald.![]()
Heel de Eredivisie is zwakker geworden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wordt hij wel een silver LB ipv 75![]()
Maar inderdaad jammer. Een echte versterking voor PSV terwijl Ajax nog geen echte versterking heeft gehaald.
Dat was te zien het afgelopen seizoen dat hij een echte versterking is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wordt hij wel een silver LB ipv 75![]()
Maar inderdaad jammer. Een echte versterking voor PSV terwijl Ajax nog geen echte versterking heeft gehaald.Leuk spelertje hoor maar hoop voor de PSV'ers dat ze hem linksback gaan zitten ipv die dikke want die kan niks.
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
PSV is echt niet zwakker geworden tov vorig jaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heel de Eredivisie is zwakker geworden.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
http://instagram.com/p/r_-qFONyH0/?modal=truequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was te zien het afgelopen seizoen dat hij een echte versterking is.Leuk spelertje hoor maar hoop voor de PSV'ers dat ze hem linksback gaan zitten ipv die dikke want die kan niks.
Dikke!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb je die dikke kop van hem al gezien. Die kan zeker nog 2 kilo lichter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/r_-qFONyH0/?modal=true
Dikke!
![]()
Zegt hetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je die dikke kop van hem al gezien. Die kan zeker nog 2 kilo lichter.!
Flikker op man, gewoon optisch bedrog. Afgetraind dit datDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Fanboy kijk die dikke hoofdquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zegt het!
Flikker op man, gewoon optisch bedrog. Afgetraind dit dat![]()
![]()
Is ook meteen de enige uitzondering.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
PSV is echt niet zwakker geworden tov vorig jaar
Dat ontken ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is ook meteen de enige uitzondering.
Elke dag![]()
Moet wel frustrerend zijn dat ze weer geen kampioen worden. Depay en Wijnaldum volgend jaar wegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is ook meteen de enige uitzondering.![]()
![]()
Net als dat Ajax ging winnen zondag natuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet wel frustrerend zijn dat ze weer geen kampioen worden. Depay en Wijnaldum volgend jaar weg
Elke dag![]()
Ach klein kinkje in de kabel maar Ajax staat er natuurlijk veel beter voor. Ajax uit en thuis zijn de weinige wedstrijden waar PSV mee weg komt om achter over te leunen en te counteren. Verdiend gewonnen hoor zondag maar goed was PSV niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Net als dat Ajax ging winnen zondag natuurlijk![]()
Ajax is qua positiespel beter, maar ik denk dat PSV meer individuele klasse in de ploeg heeft. Ik zeg niet dat PSV kampioen wordt, maar wel dat ze zeker meedoen en dat ik Ajax niet zoveel beter vindt. Ik wil nog weleens zien of ze al die potjes die vorig jaar op het nippertje werden gewonnen dit jaar ook zo meezitten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach klein kinkje in de kabel maar Ajax staat er natuurlijk veel beter voor. Ajax uit en thuis zijn de weinige wedstrijden waar PSV mee weg komt om achter over te leunen en te counteren. Verdiend gewonnen hoor zondag maar goed was PSV niet.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Welke individuele klasse heeft PSV dan op Depay na? Wijnaldum is een stuk beter als vorig seizoen maar ik vind het nog steeds een dravertje. Natuurlijk gaat PSV mee doen net zoals Twente maar uiteindelijk is ervaring en een goede staf ook erg belangrijk en dat voordeel heeft Ajax weer. Net zoals PSV ook regelmatig potjes met geluk wint dat hoort er gewoon bij en dat zal ook elke club hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ajax is qua positiespel beter, maar ik denk dat PSV meer individuele klasse in de ploeg heeft. Ik zeg niet dat PSV kampioen wordt, maar wel dat ze zeker meedoen en dat ik Ajax niet zoveel beter vindt. Ik wil nog weleens zien of ze al die potjes die vorig jaar op het nippertje werden gewonnen dit jaar ook zo meezitten.![]()
Vindt Ajax op papier ook maar een zeer matig elftal hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach klein kinkje in de kabel maar Ajax staat er natuurlijk veel beter voor. Ajax uit en thuis zijn de weinige wedstrijden waar PSV mee weg komt om achter over te leunen en te counteren. Verdiend gewonnen hoor zondag maar goed was PSV niet.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Welke naam ik ook noem, jij reageert metquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke individuele klasse heeft PSV dan op Depay na? Wijnaldum is een stuk beter als vorig seizoen maar ik vind het nog steeds een dravertje. Natuurlijk gaat PSV mee doen net zoals Twente maar uiteindelijk is ervaring en een goede staf ook erg belangrijk en dat voordeel heeft Ajax weer. Net zoals PSV ook regelmatig potjes met geluk wint dat hoort er gewoon bij en dat zal ook elke club hebben.en wat moet ik daar dan op zeggen
De verdediging is zeer matig, maar dat issie in de hele verdediging imo. Ik vond Maher erg goed dit seizoen (op de wedstrijd tegen Ajax na helaas) en De Jong speelt prima, alleen jammer dat ie niet scoort. Dat ie overal wordt afgerekend op een paar slechte aannames in een wedstrijd en meninkjes van Johan Derksen en consorten vind ik jammer en niet op zijn plaats. En nu Guardado erbij
Elke dag![]()
Is dit de nieuwe trend?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
meninkjes van Johan Derksen en consorten vind ik jamm![]()
wut¿quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik hoor tegenwoordig zoveel PSV'ers roepen bij alles wat je zegt "ja dat zeg je alleen omdat Derksen het zegt".quote:![]()
Oh, het punt met Johan is dat ie een beetje loopt te raaskallen, over alles. Hij was bijvoorbeeld lyrisch over Narsingh gisteren, terwijl die zo dramatisch speelde de eerste helft tegen Ajaxquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik hoor tegenwoordig zoveel PSV'ers roepen bij alles wat je zegt "ja dat zeg je alleen omdat Derksen het zegt".
Elke dag![]()
![]()
Gaat dit middenveld werken?
Ja gebruik die maar tegen mij. pls.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit middenveld werken?
Benzema 6 chem
ywquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:32 schreef Dudeweiser het volgende:
TT tegen Litmanen dat heb ik gemistAl valt deze wel mee
Elke dag![]()
kut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja gebruik die maar tegen mij. pls.
Benzema 6 chemOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Welk middenveld?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit middenveld werken?![]()
![]()
Tips?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Khedira en schweiniquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zou dit werken? Ik zoek het perfecte team om Ozz te laten huilen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
het middenveld zou wel redelijk gaan met een solide verdediging er achter. Met de workrates van je 4 verdedigers kun je beter verdedigend ingestelde middenvelders hebben. Anders kun je je elftal FC Gatenkaas gaan noemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh, veel te traag. Als je dan voorin bent en je raakt de bal kwijt dan haal je het nooit meer in.quote:![]()
Allemaal ook gewoon high attackquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
het middenveld zou wel redelijk gaan met een solide verdediging er achter. Met de workrates van je 4 verdedigers kun je beter verdedigend ingestelde middenvelders hebben. Anders kun je je elftal FC Gatenkaas gaan noemen.![]()
Nee hoor ik vind Depay een hele goede de rest is toch wel een flink stukje minder hoor. Had niet eens in de gaten dat Maher erin stond tot hij gewisseld werd dat zegt toch wel genoeg? De Jong was niet slecht dat geef ik je maar we zijn pas net bezigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Welke naam ik ook noem, jij reageert meten wat moet ik daar dan op zeggen
De verdediging is zeer matig, maar dat issie in de hele verdediging imo. Ik vond Maher erg goed dit seizoen (op de wedstrijd tegen Ajax na helaas) en De Jong speelt prima, alleen jammer dat ie niet scoort. Dat ie overal wordt afgerekend op een paar slechte aannames in een wedstrijd en meninkjes van Johan Derksen en consorten vind ik jammer en niet op zijn plaats. En nu Guardado erbij
.
Verdediging is toch wel erg matig hoor bij PSV. Zoet is geen puntenpakker, Arias is aanvallend sterk verdedigend zwak maar dat geld voor zowat elke back in de wereld, Rekik heeft potentie en Bruma sja blijft Bruma die maakt normaal gesproken elke wedstrijd wel een foutje of twee. Speelde overigens wel foutloos tegen Ajax dat moet een aangename verassing voor je zijn geweest.![]()
Ik dacht dat Sturridge er niks van bakte?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit werken? Ik zoek het perfecte team om Ozz te laten huilen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Precies. En Casillas is ook 1 van de zwakste keepers. Elke linie in dit team verzwakt de linie die daarvoor ligt lijkt het wel.quote:![]()
Tot Jovetic er isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sturridge er niks van bakte?
TOTS Pepe in plaats van Ramos, iMOTM Khedira ipv Iniesta. Dat moet wel iets beter zijn gok ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. En Casillas is ook 1 van de zwakste keepers. Elke linie in dit team verzwakt de linie die daarvoor ligt lijkt het wel.
Ben benieuwd naar de aanval, als Falcao en Rodriguez niet bevallen doe ik Lewandowski en Kroos op ST en CAM.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Falcao is jizzquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
TOTS Pepe in plaats van Ramos, iMOTM Khedira ipv Iniesta. Dat moet wel iets beter zijn gok ik.
Ben benieuwd naar de aanval, als Falcao en Rodriguez niet bevallen doe ik Lewandowski en Kroos op ST en CAM.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die jizzed vanavond in je face.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iam much benieuwd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nou dit vind ik best een positief verhaaltjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind Depay een hele goede de rest is toch wel een flink stukje minder hoor. Had niet eens in de gaten dat Maher erin stond tot hij gewisseld werd dat zegt toch wel genoeg? De Jong was niet slecht dat geef ik je maar we zijn pas net bezig.
Verdediging is toch wel erg matig hoor bij PSV. Zoet is geen puntenpakker, Arias is aanvallend sterk verdedigend zwak maar dat geld voor zowat elke back in de wereld, Rekik heeft potentie en Bruma sja blijft Bruma die maakt normaal gesproken elke wedstrijd wel een foutje of twee. Speelde overigens wel foutloos tegen Ajax dat moet een aangename verassing voor je zijn geweest.Denk dat je ongeveer hetzelfde voor de spelers van Ajax kan zeggen (hier en daar iets anders) dus daarom ben ik er niet zo zeker van dat Ajax met 2 vingers in de neus kampioen wordt, zoals door velen wel wordt verwacht
Elke dag![]()
Feyenoord gaat de lachende derde worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ook niet hoor. Ik heb daarom ook geen enkele Ajax-speler opgenomen in mijn Topcoach-formatiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dit vind ik best een positief verhaaltjeDenk dat je ongeveer hetzelfde voor de spelers van Ajax kan zeggen (hier en daar iets anders) dus daarom ben ik er niet zo zeker van dat Ajax met 2 vingers in de neus kampioen wordt, zoals door velen wel wordt verwacht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Feyenoord gaat de lachende derde worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zoveel pace voorinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Feyenoord gaat de lachende derde worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je weer vergeten hoe het vorig jaar de eerste wedstrijden ging? Zegt helemaal niks dit johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is waar maar met deze josti's komen we echt niet in de top 5 hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben je weer vergeten hoe het vorig jaar de eerste wedstrijden ging? Zegt helemaal niks dit joh
Nou, dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is waar maar met deze josti's komen we echt niet in de top 5 hoor.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we elkaar de hand schudden
Nu doe je Ajax toch wel te kort wij hebben 4 uitblinkers in de selectie terwijl PSV er maar 1 heeft. Daar zit het grote verschil.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dit vind ik best een positief verhaaltjeDenk dat je ongeveer hetzelfde voor de spelers van Ajax kan zeggen (hier en daar iets anders) dus daarom ben ik er niet zo zeker van dat Ajax met 2 vingers in de neus kampioen wordt, zoals door velen wel wordt verwacht
![]()
Ik vind wijnaldum wel erg goed beginnen dit seizoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind Depay een hele goede de rest is toch wel een flink stukje minder hoor. Had niet eens in de gaten dat Maher erin stond tot hij gewisseld werd dat zegt toch wel genoeg? De Jong was niet slecht dat geef ik je maar we zijn pas net bezig.
Verdediging is toch wel erg matig hoor bij PSV. Zoet is geen puntenpakker, Arias is aanvallend sterk verdedigend zwak maar dat geld voor zowat elke back in de wereld, Rekik heeft potentie en Bruma sja blijft Bruma die maakt normaal gesproken elke wedstrijd wel een foutje of twee. Speelde overigens wel foutloos tegen Ajax dat moet een aangename verassing voor je zijn geweest.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
4?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu doe je Ajax toch wel te kort wij hebben 4 uitblinkers in de selectie terwijl PSV er maar 1 heeft. Daar zit het grote verschil.![]()
4 uitblinkers???quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu doe je Ajax toch wel te kort wij hebben 4 uitblinkers in de selectie terwijl PSV er maar 1 heeft. Daar zit het grote verschil.
Ga weg joh, fanboy![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: