SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 25-08-2014 23:23:47 ]![]()
hjbquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit is spam volgens Toefjes. hoort in een NBA forum thuis![]()
Nu wel 1-0 Achilles. Kneuzen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je mamquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
19 onschuldige pics waar het Brazzers-logo opgeplakt is, waardoor ze ineens compleet ongepast lijken: http://www.flabber.nl/lin(...)or-ze-ineens-complee
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Iets als vuur met vuur bestrijdenquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind deze eigenlijk wel over het randje...![]()
Hhahahahaha die obama picquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:24 schreef Tim86 het volgende:
19 onschuldige pics waar het Brazzers-logo opgeplakt is, waardoor ze ineens compleet ongepast lijken: http://www.flabber.nl/lin(...)or-ze-ineens-complee
![]()
![]()
![]()
Ik sluit me aan bij de reactie van thad.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mag jij vinden, ik vind overleden familieleden erbij halen echt te ver gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Iets als vuur met vuur bestrijdenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij de reactie van thad.![]()
![]()
![]()
![]()
Cross abusersquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:27 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh lekker crossen op gomez![]()
![]()
Goal BenzemmelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
2-0 volendam
bazengoalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze danquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Spielstazion drei. Du?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, was een reactie met een knipoog. Welke console speel jij op, POTS?!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Speelstation 4, nog van plan te upgraden of houd je voorlopig nog vast aan de spielstazion drei?quote:![]()
is gomez eckt goed? Kun je niet beter lewandowski dan doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:27 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh lekker crossen op gomez![]()
Voorlopig niet, want volop in verbouwing en verhuizing. Misschien in sechs monaten...quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Speelstation 4, nog van plan te upgraden of houd je voorlopig nog vast aan de spielstazion drei?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die krijgt hierna misschien een kansquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is gomez eckt goed? Kun je niet beter lewandowski dan doen![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:49 schreef Maver24 het volgende:
als je mij wilt nadoen moet je het wel goed doen. beetje een faal zeg maar![]()
Dit gaat echt te ver. TR gemaaktquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:54 schreef Maver24 het volgende:
ik tel een paar apen hier. die doen elkaar na![]()
![]()
![]()
![]()
ontsnapt uit de dierentuin soms ?![]()
Eens. Hij pullt niet eens een IF. Dat is niet maver nadoenquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:49 schreef Maver24 het volgende:
als je mij wilt nadoen moet je het wel goed doen. beetje een faal zeg maar
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat vind jij er nou van?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eens. Hij pullt niet eens een IF. Dat is niet maver nadoen![]()
Mongooltjequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet het beter zeggen. Na-apen jullie elkaar altijd ?![]()
wow idd. Omdat rijst een andere etniciteit heeft wordt hij meteen een aap genoemd? Wow..quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit gaat echt te ver. TR gemaaktAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was helemaal niet naar Rijst bedoeldquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wow idd. Omdat rijst een andere etniciteit heeft wordt hij meteen een aap genoemd? Wow..![]()
![]()
Ging meer over omdat ik 3x dezelfde post ziet achter elkaar. mensen die elkaar na-apen
![]()
jaja probeer het maar goed te praten. Je bent weer te ver gegaan met je racistische uitlatingen. Wat ben jij een naar mannetjequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet naar Rijst bedoeld![]()
![]()
Ging meer over omdat ik 3x dezelfde post ziet achter elkaar. mensen die elkaar na-apen
![]()
jaja ik heb al een TR gemaakt in ieder gevalquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet naar Rijst bedoeld![]()
![]()
![]()
Filmpje was wel grappig, maar zonder IF slaat het de plank mis natuurlijk.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Misschien geeft hij wel ons zuur verdiende centjes uit aan een pyramid scheme en is hij 'self employed"quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nee hoor. Hoe kan je nou een wajong uitkering krijgen en tegelijkertijd werkgever zijn?![]()
Hij kan nog geen eens een 4321 team verzinnen laat staan een pyramid scheme...quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien geeft hij wel ons zuur verdiende centjes uit aan een pyramid scheme en is hij 'self employed"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
4321 is een kerstboom hequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij kan nog geen eens een 4321 team verzinnen laat staan een pyramid scheme...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar ook in de vorm van een triangel (gr gr)quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jong Ajax 1-1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Juist, dan ben je gewoon een baasquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nee hoor. Hoe kan je nou een wajong uitkering krijgen en tegelijkertijd werkgever zijn?. Wij zijn z'n bitches en werken voor hem.
Nee ook niet, want dat touwtje gaat in de hoek zitten. Lesje zwaartekracht heb jij wel nodig he.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar ook in de vorm van een triangel (gr gr)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kishnaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
niet op tvquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee ook niet, want dat touwtje gaat in de hoek zitten. Lesje zwaartekracht heb jij wel nodig he.Ok.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die gasten weten ook niet waar ze over lullen he.Hij is wel fit maar niet wedstrijdfit.....
Wat kijk je?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die gasten weten ook niet waar ze over lullen he.Hij is wel fit maar niet wedstrijdfit.....
![]()
Ajax 22222222222222222222Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Agh ik laat me verrassen want dat dacht iedereen van Guidetti en Pelle ook.quote:
Even daarvoor:quote:twitter:Achilles_29 twitterde op maandag 25-08-2014 om 21:19:3759. Twee goede kansen binnen 1 minuut. Raja Boean en Hendriks weten beide niet het netje niet te vinden. Stand blijft 1-1. #achaja reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
City - Liverpool helemaal vergeten op te zetten joh
Was te spannend bij Murray - HaaseAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klote ik ookquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:28 schreef Tim86 het volgende:
Was te spannend bij Murray - Haase![]()
![]()
Je hebt nog niks gemistquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:28 schreef Tim86 het volgende:
Was te spannend bij Murray - Haase![]()
![]()
nep voetbalbetterquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:28 schreef Tim86 het volgende:
Was te spannend bij Murray - Haase
nep voetballiefhebber
nep86![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb er 50 euro op staan laat me blij zijnHet zit niet tegen volgens mijtwitter:Achilles_29 twitterde op maandag 25-08-2014 om 21:25:5665. Na een foute terugspeelbal is het voor Menig een koud kunstje om de 1-2 binnen te tikken. #achaja reageer retweet
Zullen het zo wel afgeven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TR gemacht vanwege deze TERREURquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nep voetbalbetter
nep voetballiefhebber
nep86
je na-aapt jezelf steeds![]()
![]()
,
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
huh? Ik heb het over VIquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb er 50 euro op staan laat me blij zijn
Godverquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TR gemacht vanwege deze TERREUR
je na-aapt jezelf steeds![]()
![]()
,
![]()
![]()
Kenny Anderson scoorde voor fc Patjequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Real bakt er ook weinig vanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Really?!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog geen kans gezienquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef rolls-reus het volgende:
Liverpool is de betere van de partij![]()
![]()
90 Minuten lang domineren, maar niet scoren. Zie het straks in de verlenging nog fout gaan ook.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Goeie jinx ouwe reusquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef rolls-reus het volgende:
Liverpool is de betere van de partij![]()
GEt innnnnnnnnnnn JoveticAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben weer terug in het koude Nederland.
Toffe terug reis gehad.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Rood Jong Ajax. Gras is groen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En 2-2. TeringkneuzenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhhhhhhhhhh baasjequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:41 schreef Ozz-03 het volgende:
Ben weer terug in het koude Nederland.
Toffe terug reis gehad.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Swaggy Pquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Echt zuur. Zo'n geniale value en dan alsnog een bet verliezen..en dan ook nog door een late goal..
[ afbeelding ]![]()
![]()
3-2..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
8 miljoen peso'squote:Op maandag 25 augustus 2014 21:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Benatia 8 miljoen netto aan salaris?![]()
Mag hopen van wel. Zou wel bazig zijn: Boateng en Benatiaquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:58 schreef wieisboos het volgende:
Diego Costa toen hij 17 waskan toch niet
[ afbeelding ]![]()
![]()
Veel veranderdquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:58 schreef wieisboos het volgende:
Diego Costa toen hij 17 waskan toch niet
[ afbeelding ]i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Achteraf is altijd makkelijk gokken.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jong Ajax en rood is altijd makkelijk gokkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Achteraf is altijd makkelijk gokken.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat dacht je van gewoon de NIF vervangen door de IF?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Iemand alvast een team met IF jovetic?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Iemand alvast een team met IF jovetic?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon de NIF vervangen door de IF?
ik bedoelde of iemand al een team met if jovetic in gedachte had![]()
Suarez met Joveticquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Jovetic met Aguero...dat klinkt lekker toch?
TOTS Sturridge samen met IF Jovetic![]()
. Ik heb wel mijn favoriete formatie gevonden eindelijk. gewoon 451 met Nasri en Jovetic op CAM en Sturridge in de spits
![]()
Jovetic op camquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef Maver24 het volgende:
. Ik heb wel mijn favoriete formatie gevonden eindelijk. gewoon 451 met Nasri en Jovetic op CAM en Sturridge in de spits
Hoe kun je zo'n baas nou zo verneuken
![]()
Ik gebruikte hem ook als CAMquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jovetic op camHoe kun je zo'n baas nou zo verneuken
hij scoorde meer dan Benteke
Dat dit mag in deze wereldquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gebruikte hem ook als CAMhij scoorde meer dan Benteke
![]()
![]()
![]()
Jammer dat het verdomme een jaar heeft moeten duren met hem. Maar beter laat dan nooit. Dan maar weer mijn team veranderen![]()
![]()
Daar is hij ook prima, maar als spits is hij wel echt nog veel beter ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jovetic op camHoe kun je zo'n baas nou zo verneuken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
maakt niet uit, all you do is LOSE LOSE LOSEquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Episch slecht verdedigd zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als hij niet zoveel kebab en worstenbroodjes at misschien wel.![]()
![]()
huh?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mignolet had ook echt geen idee waar zijn goal was geloof ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Check je DMquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:35 schreef el-blanchito het volgende:
Is goed Kami, ik pleur mn PS3 aan. Wat is je PSN?![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
Weet iemand een tof team voor 100k op de ps3?
Geen idee wat het kost, maar zo iets speelde hier wel lekker![]()
![]()
Te weinig pace voor Kamiquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:52 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neuer is de helft van het budgetquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:52 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Hij kan door een willekeurige bundesliga keeper worden vervangen...quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neuer is de helft van het budget![]()
Ik schiet een penalty op de lat (inb4 #JBGS) en de bal stuitert terug op de speler die hem neemt en het is buitenspel?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik schiet een penalty op de lat (inb4 #JBGS) en de bal stuitert terug op de speler die hem neemt en het is buitenspel?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jij kan wel normaal spelen? Bij mij zijn de ea servers niet beschikbaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik schiet een penalty op de lat (inb4 #JBGS) en de bal stuitert terug op de speler die hem neemt en het is buitenspel?![]()
![]()
Ja..wist je dat niet? Als de keeper hem ergens raakt mag het wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is overigens geen buitenspel, maar gewoon foutief genomen o.i.d. Geldt als 2 balcontacten op rij en dat mag niet bij pingel/vrije trap.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Coinpriijzen waren weer omlaag toch? Klinkt als een logisch gevolg dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:15 schreef Zhano het volgende:
Stijgen de prijzen van spelers weer op PS of zijn mensen gewoon retarded? (Meer dan normaal)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom zag ik dan de grensrechter en dat lijntje over het veld gaan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja..wist je dat niet? Als de keeper hem ergens raakt mag het wel.
Het is overigens geen buitenspel, maar gewoon foutief genomen o.i.d. Geldt als 2 balcontacten op rij en dat mag niet bij pingel/vrije trap.
Geen idee, blijkbaar doen ze het zo in FIFA.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom zag ik dan de grensrechter en dat lijntje over het veld gaan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Morgen een potje doen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:21 schreef Kiid het volgende:
Trapz, wanneer wil je weer een keer Fifa les tegen Kiid 2.0?
Gr gr
Kami vraagt om een potje, terwijl hij zelf geen team heeft![]()
Iemand anders dan? Of Kami h2h?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Geen idee, volg het niet op de voet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Coinpriijzen waren weer omlaag toch? Klinkt als een logisch gevolg dan.![]()
Klaar met Homeland, bazenserie (inb4 zhano).Wat moet ik nu kijken?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Koolioquote:
Ben wel benieuwd naar IF Jovetic, alleen kut dat ik dan weer mijn team moet veranderen.![]()
Had ik vanochtend gepost. Coinsprijzen waren dit weekend ongeveer 12 euro voor een miljoen (doordeweeks iets van 6 euro), prijzen daalden. Nu 5.19 per miljoen, het logische gevolg heb je kunnen aanschouwen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen idee, volg het niet op de voet.![]()
Kthxquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ik vanochtend gepost. Coinsprijzen waren dit weekend ongeveer 12 euro voor een miljoen (doordeweeks iets van 6 euro), prijzen daalden. Nu 5.19 per miljoen, het logische gevolg heb je kunnen aanschouwen.![]()
Breaking Bad über allesch!1!1!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:24 schreef Reemi het volgende:
Klaar met Homeland, bazenserie (inb4 zhano).Wat moet ik nu kijken?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Allang gezien natuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Breaking Bad über allesch!1!1!!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Sherlock dan ook maar gelijkquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Net paar potjes tegen Maver gespeeld, waren leuke potjes
Beetje pech steeds in de 90e minuut. steeds kleine verschillen in uitslagen. Toffe potjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:34 schreef DuTank het volgende:
Net paar potjes tegen Maver gespeeld, waren leuke potjes![]()
![]()
schattig iedereen hier heeft een hekel aan hem maar jij mag hem.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:34 schreef DuTank het volgende:
Net paar potjes tegen Maver gespeeld, waren leuke potjes
lief.![]()
mmijn filmpjes op youtube zijn ook best leuk om te volgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook al gezien, een van de favorietenMartin Freeman
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook al gezien, een van de favorietenMartin Freeman
dan lijkt Luther me ook een goede voor je
very truequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:44 schreef Rijst het volgende:
m
[..]
mijn filmpjes op youtube zijn ook best leuk om te volgen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
beter koop je morgen gelijk child of light in de storequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]dan lijkt Luther me ook een goede voor je
[..]
very true![]()
beter krijg ik 'm morgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
beter koop je morgen gelijk child of light in de storekut wehkamp geen postnl code niks
ff googelen wat dat is'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
turnbased rpg maar dan westers. Heel simpel maar verslavendquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
beter krijg ik 'm morgenkut wehkamp geen postnl code niks
ff googelen wat dat is![]()
Het is gewoon een toffe gast hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
schattig iedereen hier heeft een hekel aan hem maar jij mag hem.
lief.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hoeveel coins heeft hij jou gegeven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is gewoon een toffe gast hoor.![]()
Ze weten helemaal niet hoe ik ben in het echt. Jij hebt me nou gehoord. gewoon lekker chillquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
sounds good, hoe duur?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
turnbased rpg maar dan westers. Heel simpel maar verslavend'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jij bent hier degene die coins ging weg geven om vriendjes te makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
hoeveel coins heeft hij jou gegeven?
ahh oke nice, ja prima danquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
no idea. Had hem volgens mij voorr 15 euro ofzo. Zal nu wel goedkoper zijn.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ja klopt wieisboos en ik gaan morgen naar walibi.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die coins ging weg geven om vriendjes te maken![]()
Maver en ik gaan morgen een stukje fietsen en kibbeling eten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik moet bekennen dat ik het vanaf dag 1 alleen om je coins deedquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja klopt wieisboos en ik gaan morgen naar walibi.![]()
![]()
Meen je dat nou? Tis gewoon een idoot joh. Dacht eerst ook van hij is zielig maar daar ben ik wel vanafquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
thx mattieequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:55 schreef Tim86 het volgende:
Hey Zhano
[ afbeelding ]
The.Inbetweeners.2.2014.1080p.HDRip.x264-KingStoner![]()
Hij is Niet Sociaal Bezig gewoon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Tis gewoon een idoot joh. Dacht eerst ook van hij is zielig maar daar ben ik wel vanaf![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:55 schreef Maver24 het volgende:
DuTank, Hoelaat ben je morgen weer online? Gaan we weer even wat potjes doen![]()
![]()
is dit leuk?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:55 schreef Tim86 het volgende:
Hey Zhano
[ afbeelding ]
The.Inbetweeners.2.2014.1080p.HDRip.x264-KingStoner![]()
Als je de serie destijds leuk vond.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Tis gewoon een idoot joh. Dacht eerst ook van hij is zielig maar daar ben ik wel vanafHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Film 1 was al veel minder leuk dan de serie, maar wel ok imho. Als je de serie niet kent mist je wel wat references.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de serie destijds leuk vond.![]()
nog geen ideequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:55 schreef Maver24 het volgende:
DuTank, Hoelaat ben je morgen weer online? Gaan we weer even wat potjes doenin de middag ergens een keertje denk ik
nooit gezienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de serie destijds leuk vond.![]()
![]()
ik vind maver ook heel erg niet sociaal bezigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is Niet Sociaal Bezig gewoon.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hij is gewoon geen aardige yongenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik vind maver ook heel erg niet sociaal bezig![]()
nee wat stond erin?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rijst had je mijn message gelezen![]()
de iam sofa king we todd it grap heb ik de afgelopen weken best vaak uitgehaald. haha blijft leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:14 schreef Zhano het volgende:
Het lag trouwens niet aan de prijzen, mensen zijn gewoon retarded.![]()
ja die komen wat weinig helaasquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:44 schreef Rijst het volgende:
m
[..]
mijn filmpjes op youtube zijn ook best leuk om te volgenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
wieisboos dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind jou ook wel aardig nog steeds. Laten we niet meer boos doenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: