SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 25-08-2014 23:23:47 ]![]()
hjbquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit is spam volgens Toefjes. hoort in een NBA forum thuis![]()
Nu wel 1-0 Achilles. Kneuzen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je mamquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
19 onschuldige pics waar het Brazzers-logo opgeplakt is, waardoor ze ineens compleet ongepast lijken: http://www.flabber.nl/lin(...)or-ze-ineens-complee
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Iets als vuur met vuur bestrijdenquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind deze eigenlijk wel over het randje...![]()
Hhahahahaha die obama picquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:24 schreef Tim86 het volgende:
19 onschuldige pics waar het Brazzers-logo opgeplakt is, waardoor ze ineens compleet ongepast lijken: http://www.flabber.nl/lin(...)or-ze-ineens-complee
![]()
![]()
![]()
Ik sluit me aan bij de reactie van thad.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mag jij vinden, ik vind overleden familieleden erbij halen echt te ver gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Iets als vuur met vuur bestrijdenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij de reactie van thad.![]()
![]()
![]()
![]()
Cross abusersquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:27 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh lekker crossen op gomez![]()
![]()
Goal BenzemmelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
2-0 volendam
bazengoalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze danquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Spielstazion drei. Du?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, was een reactie met een knipoog. Welke console speel jij op, POTS?!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Speelstation 4, nog van plan te upgraden of houd je voorlopig nog vast aan de spielstazion drei?quote:![]()
is gomez eckt goed? Kun je niet beter lewandowski dan doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:27 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh lekker crossen op gomez![]()
Voorlopig niet, want volop in verbouwing en verhuizing. Misschien in sechs monaten...quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Speelstation 4, nog van plan te upgraden of houd je voorlopig nog vast aan de spielstazion drei?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die krijgt hierna misschien een kansquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is gomez eckt goed? Kun je niet beter lewandowski dan doen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: