Dit gaat echt te ver. TR gemaaktquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:54 schreef Maver24 het volgende:
ik tel een paar apen hier. die doen elkaar na![]()
![]()
![]()
![]()
ontsnapt uit de dierentuin soms ?
Eens. Hij pullt niet eens een IF. Dat is niet maver nadoenquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:49 schreef Maver24 het volgende:
als je mij wilt nadoen moet je het wel goed doen. beetje een faal zeg maar
Wat vind jij er nou van?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eens. Hij pullt niet eens een IF. Dat is niet maver nadoen
Mongooltjequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet het beter zeggen. Na-apen jullie elkaar altijd ?
wow idd. Omdat rijst een andere etniciteit heeft wordt hij meteen een aap genoemd? Wow..quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit gaat echt te ver. TR gemaakt
Dat was helemaal niet naar Rijst bedoeldquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wow idd. Omdat rijst een andere etniciteit heeft wordt hij meteen een aap genoemd? Wow..
jaja probeer het maar goed te praten. Je bent weer te ver gegaan met je racistische uitlatingen. Wat ben jij een naar mannetjequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet naar Rijst bedoeld![]()
![]()
Ging meer over omdat ik 3x dezelfde post ziet achter elkaar. mensen die elkaar na-apen
jaja ik heb al een TR gemaakt in ieder gevalquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet naar Rijst bedoeld![]()
![]()
Ging meer over omdat ik 3x dezelfde post ziet achter elkaar. mensen die elkaar na-apen
Filmpje was wel grappig, maar zonder IF slaat het de plank mis natuurlijk.quote:
Misschien geeft hij wel ons zuur verdiende centjes uit aan een pyramid scheme en is hij 'self employed"quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nee hoor. Hoe kan je nou een wajong uitkering krijgen en tegelijkertijd werkgever zijn?
Hij kan nog geen eens een 4321 team verzinnen laat staan een pyramid scheme...quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien geeft hij wel ons zuur verdiende centjes uit aan een pyramid scheme en is hij 'self employed"
4321 is een kerstboom hequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij kan nog geen eens een 4321 team verzinnen laat staan een pyramid scheme...
Maar ook in de vorm van een triangel (gr gr)quote:
Juist, dan ben je gewoon een baasquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nee hoor. Hoe kan je nou een wajong uitkering krijgen en tegelijkertijd werkgever zijn?
Nee ook niet, want dat touwtje gaat in de hoek zitten. Lesje zwaartekracht heb jij wel nodig he.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar ook in de vorm van een triangel (gr gr)
Kishnaquote:
niet op tvquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee ook niet, want dat touwtje gaat in de hoek zitten. Lesje zwaartekracht heb jij wel nodig he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |