Hij kan door een willekeurige bundesliga keeper worden vervangen...quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neuer is de helft van het budget
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik schiet een penalty op de lat (inb4 #JBGS) en de bal stuitert terug op de speler die hem neemt en het is buitenspel?
Jij kan wel normaal spelen? Bij mij zijn de ea servers niet beschikbaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik schiet een penalty op de lat (inb4 #JBGS) en de bal stuitert terug op de speler die hem neemt en het is buitenspel?
Ja..wist je dat niet? Als de keeper hem ergens raakt mag het wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Coinpriijzen waren weer omlaag toch? Klinkt als een logisch gevolg dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:15 schreef Zhano het volgende:
Stijgen de prijzen van spelers weer op PS of zijn mensen gewoon retarded? (Meer dan normaal)
Waarom zag ik dan de grensrechter en dat lijntje over het veld gaan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja..wist je dat niet? Als de keeper hem ergens raakt mag het wel.
Het is overigens geen buitenspel, maar gewoon foutief genomen o.i.d. Geldt als 2 balcontacten op rij en dat mag niet bij pingel/vrije trap.
Geen idee, blijkbaar doen ze het zo in FIFA.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom zag ik dan de grensrechter en dat lijntje over het veld gaan?
Morgen een potje doen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:21 schreef Kiid het volgende:
Trapz, wanneer wil je weer een keer Fifa les tegen Kiid 2.0?
Gr gr
Geen idee, volg het niet op de voet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Coinpriijzen waren weer omlaag toch? Klinkt als een logisch gevolg dan.
Koolioquote:
Had ik vanochtend gepost. Coinsprijzen waren dit weekend ongeveer 12 euro voor een miljoen (doordeweeks iets van 6 euro), prijzen daalden. Nu 5.19 per miljoen, het logische gevolg heb je kunnen aanschouwen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen idee, volg het niet op de voet.
Kthxquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ik vanochtend gepost. Coinsprijzen waren dit weekend ongeveer 12 euro voor een miljoen (doordeweeks iets van 6 euro), prijzen daalden. Nu 5.19 per miljoen, het logische gevolg heb je kunnen aanschouwen.
Breaking Bad über allesch!1!1!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:24 schreef Reemi het volgende:
Klaar met Homeland, bazenserie (inb4 zhano).Wat moet ik nu kijken?
Allang gezien natuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Breaking Bad über allesch!1!1!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |