Koolioquote:
Had ik vanochtend gepost. Coinsprijzen waren dit weekend ongeveer 12 euro voor een miljoen (doordeweeks iets van 6 euro), prijzen daalden. Nu 5.19 per miljoen, het logische gevolg heb je kunnen aanschouwen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen idee, volg het niet op de voet.
Kthxquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ik vanochtend gepost. Coinsprijzen waren dit weekend ongeveer 12 euro voor een miljoen (doordeweeks iets van 6 euro), prijzen daalden. Nu 5.19 per miljoen, het logische gevolg heb je kunnen aanschouwen.
Breaking Bad über allesch!1!1!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:24 schreef Reemi het volgende:
Klaar met Homeland, bazenserie (inb4 zhano).Wat moet ik nu kijken?
Allang gezien natuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Breaking Bad über allesch!1!1!!
Sherlock dan ook maar gelijkquote:
Beetje pech steeds in de 90e minuut. steeds kleine verschillen in uitslagen. Toffe potjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:34 schreef DuTank het volgende:
Net paar potjes tegen Maver gespeeld, waren leuke potjes
schattig iedereen hier heeft een hekel aan hem maar jij mag hem.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:34 schreef DuTank het volgende:
Net paar potjes tegen Maver gespeeld, waren leuke potjes
mijn filmpjes op youtube zijn ook best leuk om te volgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook al gezien, een van de favorietenMartin Freeman
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook al gezien, een van de favorietenMartin Freeman
very truequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:44 schreef Rijst het volgende:
m
[..]
mijn filmpjes op youtube zijn ook best leuk om te volgen
beter koop je morgen gelijk child of light in de storequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]dan lijkt Luther me ook een goede voor je
[..]
very true
beter krijg ik 'm morgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
beter koop je morgen gelijk child of light in de store
turnbased rpg maar dan westers. Heel simpel maar verslavendquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
beter krijg ik 'm morgenkut wehkamp geen postnl code niks
ff googelen wat dat is
Het is gewoon een toffe gast hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
schattig iedereen hier heeft een hekel aan hem maar jij mag hem.
lief.
hoeveel coins heeft hij jou gegeven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is gewoon een toffe gast hoor.
Ze weten helemaal niet hoe ik ben in het echt. Jij hebt me nou gehoord. gewoon lekker chillquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is gewoon een toffe gast hoor.
sounds good, hoe duur?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
turnbased rpg maar dan westers. Heel simpel maar verslavend
Jij bent hier degene die coins ging weg geven om vriendjes te makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
hoeveel coins heeft hij jou gegeven?
ahh oke nice, ja prima danquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
no idea. Had hem volgens mij voorr 15 euro ofzo. Zal nu wel goedkoper zijn.
ja klopt wieisboos en ik gaan morgen naar walibi.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die coins ging weg geven om vriendjes te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |