Koeman straalde tenminste nog iets uit maar als die Russje voor een microfoon komt ..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens erg vinden. Ik vond Rutten al niks, maar toen las ik overal dat hij goed zou zijn met de jeugd. Dus toen dacht ik dat het misschien nog wat kon worden, maar hij haalt er meteen alle jeugd uit. Bilal/JP spelen slecht, maar ze moeten juist vertrouwen krijgen er weer uit te komen. En dan zie je Immers/Mathijsen schutteren en die hebben een permanente plek
Als Toornstra erin komt voor Vilhena is het wat mij betreft definitief over met Rutten
Ik heb nu TOTS Suarez en TOTS Sturridge maar die Sturridge gaat er direct uit.. wat een pauper is dat zeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Trapz, wie heb jij nou voorin in je BPL squad? En op CAM?
Ik weet zeker dat ik IF Jovetic wil, en TOTS Lallana op CAM bevalt erg goed. Heb gisteravond Suarez en RvP gekocht, die ga ik vanavond uitproberen. Denk je dat ik NIF Aguero ook moet proberen?
Rutten is wel een fantastische trainer. Met het materiaal dat Feyenoord heeft, speel je gewoon tegen degradatie...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Koeman straalde tenminste nog iets uit maar als die Russje voor een microfoon komt ..
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:51 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Rutten is wel een fantastische trainer. Met het materiaal dat Feyenoord heeft, speel je gewoon tegen degradatie...
Ik vind die formatie niet zo tof, maar dat terzijde. Ga je voor IF Jovetic, of hou je de NIF?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb nu TOTS Suarez en TOTS Sturridge maar die Sturridge gaat er direct uit.. wat een pauper is dat zeg.TOTS Lallana is wel goed..
[ afbeelding ]
Dit gaat hem worden.
NIF Aguero was echt een baas samen met Ibra voorin.Zeker doen!
de IF natuurlijk want ik ga TOTS Sturridge omruilen voor IF Jovetic.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind die formatie niet zo tof, maar dat terzijde. Ga je voor IF Jovetic, of hou je de NIF?
Die Te Vrede is wel erg slecht... en om punten te pakken, zul je moeten scoren...quote:
Te Vrede kan echt niet.. dat is gewoon lachwekkend om naar te kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Die Te Vrede is wel erg slecht... en om punten te pakken, zul je moeten scoren...
Die haalt de 100 meter in een halve minuut nog niet...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Te Vrede kan echt niet.. dat is gewoon lachwekkend om naar te kijken.van Beukering flashbacks..
Maar geen echte spits. Weer een speler in de categorie Immers...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Die haalt de 100 meter in een halve minuut nog niet...
Beter halen ze de Leeuw of zoDie zit toch maar op de bank bij Greun en die is echt 20 klasse beter dan Mitchelletje.
Moet welquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi team, maar die backs...
Niks bijzonders?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga weg joh zemmel, ik had die TOTS Yaya en ik vond hem niets bijzonders
Ik vind NIF Toure al een uberbaasquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga weg joh zemmel, ik had die TOTS Yaya en ik vond hem niets bijzonders
Ja, NIF Yaya is een koning, maar die TOTS Yaya vond ik de verste verte niet die 3 miljoen waardquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind NIF Toure al een uberbaas
Gaat 'ie niet te ver terug dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zet hem ingame stiekem op CAM
Zou inderdaad best goed kunnen, maar nu moet IF Jovetic daar natuurlijk komen. Al twijfel ik wel een beetje of ik zin heb om mijn hele elftal overhoop te gooien. MOTM Van Persie lijkt mij ook wel een baas en met een paar keer winst op IF RvP kan ik hem nu ook kopen. Plus dan kan ik Robben en godenzoon Sneijder erin houdenquote:
Dat is gvd beleid, een jonge speler kopen die direct wat toevoegt aan de selectie en dan 2/3 jaar later doorverkopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:11 schreef DutchSL het volgende:
PSG wilt Wijnaldum, maar PSV wilt hem niet laten gaan.
Hopelijk blijft dat zo..
Beter gaat Wijnaldem daar ook niet heen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:11 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk blijft dat zo..
wilquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:11 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk blijft dat zo..
edit. wil of wilt, geen idee, kutwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:29 schreef Baje het volgende:
Hahaha ajaks. 1-3. PSVVVVVVVVVV
GR GR BAJEPhilips Sport Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging VerenigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
IF Balo, en de Vuc.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
Wie vinden jullie de beste Serie A spits? Op klose na.
Ibarbo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
Wie vinden jullie de beste Serie A spits? Op klose na.
Mwa, ik ben best Te Vredequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Want je bent Immers niet helemaal op de hoogte van deze ontwikkelingen
Die hebben geen totsquote:
Van Geel zei het laatst nog: 'de transmarkt is net als Schaken, je moet geduld hebben en dan je slag slaan'quote:
Met schaken denk je ook 3 zetten vooruit. Dat is hij geloof ik vergeten..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van Geel zei het laatst nog: 'de transmarkt is net als Schaken, je moet geduld hebben en dan je slag slaan'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |