Zou inderdaad best goed kunnen, maar nu moet IF Jovetic daar natuurlijk komen. Al twijfel ik wel een beetje of ik zin heb om mijn hele elftal overhoop te gooien. MOTM Van Persie lijkt mij ook wel een baas en met een paar keer winst op IF RvP kan ik hem nu ook kopen. Plus dan kan ik Robben en godenzoon Sneijder erin houdenquote:
Dat is gvd beleid, een jonge speler kopen die direct wat toevoegt aan de selectie en dan 2/3 jaar later doorverkopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:11 schreef DutchSL het volgende:
PSG wilt Wijnaldum, maar PSV wilt hem niet laten gaan.
Hopelijk blijft dat zo..
Beter gaat Wijnaldem daar ook niet heen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:11 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk blijft dat zo..
wilquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:11 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk blijft dat zo..
edit. wil of wilt, geen idee, kutwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:29 schreef Baje het volgende:
Hahaha ajaks. 1-3. PSVVVVVVVVVV
GR GR BAJEPhilips Sport Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging Vereniging VerenigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
IF Balo, en de Vuc.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
Wie vinden jullie de beste Serie A spits? Op klose na.
Ibarbo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
Wie vinden jullie de beste Serie A spits? Op klose na.
Mwa, ik ben best Te Vredequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Want je bent Immers niet helemaal op de hoogte van deze ontwikkelingen
Die hebben geen totsquote:
Van Geel zei het laatst nog: 'de transmarkt is net als Schaken, je moet geduld hebben en dan je slag slaan'quote:
Met schaken denk je ook 3 zetten vooruit. Dat is hij geloof ik vergeten..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van Geel zei het laatst nog: 'de transmarkt is net als Schaken, je moet geduld hebben en dan je slag slaan'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |